Ik duim mee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Een soort pedaal emmer klepje die je kunt bedienen met je ifoon.
Ayasha schreef:Een serieuze vraag, "blaag" is iets wat ik hier vaak lees maar ik ken het niet, is dat ergens van af geleid eigenlijk?
Ik begrijp wat het is natuurlijk.Iets a la etter veronderstel ik. Maar van etter weet ik van waar het komt.
Amaris schreef:Ik moest gisteren nog aan dit topic denken... een tante van mij had van oude buren een hele vuilniszak vol meisjes-baby-kleertjes gekregen voor hun as kleinkind. Nu wordt kleinkind een jongetje dus mocht ik ze op komen halen voor mijn beste vriendinnetje, zij krijgt in augustus een dochtertje.
Dus thuis eens zitten nieuwsgierigen wat er allemaal in zat, en het was me toch een partij allemaal schattig! hahahahaha! Het een nog cuter dan het andere en toen moest ik wel even hieraan denken.
Ayasha schreef:Een serieuze vraag, "blaag" is iets wat ik hier vaak lees maar ik ken het niet, is dat ergens van af geleid eigenlijk?
Ik begrijp wat het is natuurlijk.Iets a la etter veronderstel ik. Maar van etter weet ik van waar het komt.
Amaris schreef:Ik wil geen kinderen om 100 redenen, maar als ik dan die ieniemienie kleertjes zie, in het roze natuurlijk, want meisje, dan vind ik dat toch wel ERG schattig. Beetje penny maar dan kind-penny haha!
Vriendin zei al: je mag haar best een paar keer aankleden hoor, en dat vind ik leuk want ik heb niets tegen kinderen. Ben er vrij goed mee zelfs.
Alleen wil ik ze niet.
Ik wil alleen babydieren, dus ik zag net op de camera dat er twee kuikentjes zijn, DAT IS PAS LEUK.En over paar maanden komt er puppie DAT IS OOK PAS LEUK!!
Qimm schreef:Ik word wel een beetje week van die inimini gympies