velvetblack schreef:Tof dje grijze eyeliner sterreke! Welkom
Dankjewel! Het is eigenlijk paars haha. Maar het lijkt idd grijs zo haha. Vandaag ben ik weer oranje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mlies schreef:Hello ladies! Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen. Ik ben op zoek naar ervaringen met permanente make up en dan voornamelijk wenkbrauwen. Kan dat ook in dit topic? Ik kon verder vooral oudere topics vinden..
sterreke98 schreef:Foundation is echt prutsen naar mijn idee. Heb zelf smashbox. Welke weet ik niet meer. Een hele lichte kleur iig want ik ben een bleekscheet hahaha
Francieen schreef:Joolien schreef:Thanks dames![]()
Francien ik ben geen fan van revolution. Vind het pigment om te huilen
Aha oke! En urban decay? Want het full spectrum palette zitten ook roze oogschaudws in
Francieen schreef:Joolien schreef:Thanks dames![]()
Aha oke! En urban decay? Want het full spectrum palette zitten ook roze oogschaudws in
Jans schreef:Urban Decay is erg goed
Joolien schreef:Francieen
[quote="Joolien schreef:Thanks dames![]()
Shizzel schreef:Francieen schreef:
Aha oke! En urban decay? Want het full spectrum palette zitten ook roze oogschaudws inJans schreef:Urban Decay is erg goed
Terwijl dit palette (en ik ben echt de grootste fan mbt UD) écht tegenvalt qua pigment.... Vond hem bij het swatchen in de winkel al wat stroef en zitten een paar kleuren die geweldig werken maar feit blijft bij dat palette dat het stroef is om mee te werken qua pigment, óók met kwast.
DnT, prachtig je look, en Mondy lekker in dezelfde sfeer, love it!
Neon, het staat je echt heel goed!
Joolien schreef:Ah, bedankt voor je mening, ik dacht al, wie heeft dit palette hier ook alweer. Jammer zeg, de kleuren zien er onwijs gaaf uit.
Shizzel schreef:Ja dat klopt bij deze foto, maar hoe ik ook de foto knip het lukt me nietJoolien schreef:Ah, bedankt voor je mening, ik dacht al, wie heeft dit palette hier ook alweer. Jammer zeg, de kleuren zien er onwijs gaaf uit.
Ben er nog steeds blij mee en gebruik hem ook echt maar het is niet hun beste product zegmaar. Ik zou even kijken naar de NYX Vivid Brights, die is wel enorm fijn, zit ook roze in en beetje vergelijkbare kleuren met die Viseart.
Mickeytje, ik denk op de full face foto dat het ook door de lichtinval komt. Er komt teveel wit licht binnen waardoor heel je gezicht overbelicht raakt en de focus kwijt is op de ogen. Bij mijn telefoon moet ik dan altijd op mijn gezicht klikken en focust ie zich anders - of een andere lichtbron zoeken die iets minder heftig is wellicht!