[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:25

velvetblack schreef:
Tof dje grijze eyeliner sterreke! Welkom :D

Dankjewel! Het is eigenlijk paars haha. Maar het lijkt idd grijs zo haha. Vandaag ben ik weer oranje :) ik vind het best wel leuk staan eigenlijk :)

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:35

Wat foundations betreft is het denk ik ht beste om er gewoon een goede dag voor uit te trekken, te gaan proberen. En dan niet allemaal achter elkaar, maar er ook even een beetje tijd tussennemen, rondlopen buiten. Kijken of het gaat oxideren en hoe de kleur valt :j

Zo ben ik uitendelijk bij Mac waterweight uitgekomen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:37

Avelien, helemaal vergeten; maar ik vind dit 1 van je mooiste looks! Heel mooi zacht. Dat staat je echt top. En inderdaad de haren los, doet je zo goed :)

Mondy wat word jij goed met je make up en je eigen gezichtkennis!! Super mooie make up en wat DnT zegt, die lipstick staat je echt gaaf.

DnT, voor jou standaard, voor andere juist een prachtige avond make up. Super mooi. Echt een date make up

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:40

Anc echt een mooie look vind ik dit :j
Wat elke zegt..mooi voor overdag en ook voor 's avonds !

Bedankt voor jullie lieve complimenten <3
Ik blijf het nog wel lastig vinden om te weten wat nou het beste bij mn gezicht past hoor...meer geluk dan wijsheid vrees ik _O-
De lipstick is Chateau van CP

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:43

Joolien schreef:
Thanks dames :D

Francien ik ben geen fan van revolution. Vind het pigment om te huilen :P

Aha oke! En urban decay? Want het full spectrum palette zitten ook roze oogschaudws in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:44

Urban Decay is erg goed :j

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:55

Hello ladies! Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen. Ik ben op zoek naar ervaringen met permanente make up en dan voornamelijk wenkbrauwen. Kan dat ook in dit topic? Ik kon verder vooral oudere topics vinden..

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:55

Foundation is echt prutsen naar mijn idee. Heb zelf smashbox. Welke weet ik niet meer. Een hele lichte kleur iig want ik ben een bleekscheet hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:57

Mlies schreef:
Hello ladies! Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen. Ik ben op zoek naar ervaringen met permanente make up en dan voornamelijk wenkbrauwen. Kan dat ook in dit topic? Ik kon verder vooral oudere topics vinden..

Friemel heeft net haar wenkbrauwen laten doen met micro blading, zou even haar berichten bekijken.
Ik vind het resultaat echt super mooi geworden!

sterreke98 schreef:
Foundation is echt prutsen naar mijn idee. Heb zelf smashbox. Welke weet ik niet meer. Een hele lichte kleur iig want ik ben een bleekscheet hahaha

De lichtste Smashbox was te donker en te geel voor mij...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:16

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:19

Avelien, wauw! Mooie look! Staat je echt heel goed. En dat haar los is ook erg mooi. Maakt alles wat zachter kwa vormen.

Mondy fietfiew! Gaaf hoor!

Sterreke, welkom :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:21

Anc, Diva staat echt op je lippen geschreven ;) Staat je echt tof!
En ik snap je liefde voor Lady Danger nu helemaal, wat is die mooi! :+:

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:09

Avelien heel mooi :D en love the hair :D

Friemel je wenkbrouwen zijn echt om verliefd op te worden... zijn echt geweldig mooi geworden...

Mondy hele mooie look :D (valt in herhaling :P maar ja... kan er niks anders van maken :D )

DnT vind het heel mooi :) je hebt ook echt een leuk kopje om te zien :)

Ik heb me vandaag geamuseerd met mijn ogen :) 4 kleurtjes van Lancome... les roses de bonheur :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:33

Francieen schreef:
Joolien schreef:

Aha oke! En urban decay? Want het full spectrum palette zitten ook roze oogschaudws in :)

Die is erg mooi idd, die kan ik gewoon in de UK bestellen toch?

Gave look Mondy, vooral de lipstick :D

Anc, zoals ik al zei, mn telefoon is blijkbaar anti-foudnation want hij maakt er elke keer iets raars van :P Terwijl het er gewoon normaal op zit :P
Mooie look, diva blijft een mooie kleur :D

Wauw Sterreke, gave looks zeg! Je kunt het onwijs goed hebben, zo'n uitdagende look.

Balen dat het tegenviel Kaylee, ik heb niks gemist dus.

Shizz, bij de laatste look draag ik weer Cher van GC. Draag alleen nog maar GC, dus ga er denk nog wat van bijbestellen :')

Mocht iemand nog interesse hebben in mijn Ofra liquids, stuur me maar een pb! (ik was er eerst onwijs enthousiast over, maar ik pak dus alleen nog maar CG)

Van boven naar beneden, Bel air, Miami fever en Santa ana.
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:52

Mondy en DnT wat mooi beiden...
Staat je goed Neon.

Dames toch... ik heb geen blush meer nodig, bloos zo al van alle complimenten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:05

Francieen schreef:
Joolien schreef:

Jans schreef:

Terwijl dit palette (en ik ben echt de grootste fan mbt UD) écht tegenvalt qua pigment.... Vond hem bij het swatchen in de winkel al wat stroef en zitten een paar kleuren die geweldig werken maar feit blijft bij dat palette dat het stroef is om mee te werken qua pigment, óók met kwast.

DnT, prachtig je look, en Mondy lekker in dezelfde sfeer, love it!

Neon, het staat je echt heel goed!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:09

Heb je een pb gedaan :D

Joolien schreef:
Francieen
[quote="Joolien schreef:

Die is erg mooi idd, die kan ik gewoon in de UK bestellen toch?

Gave look Mondy, vooral de lipstick :D

Anc, zoals ik al zei, mn telefoon is blijkbaar anti-foudnation want hij maakt er elke keer iets raars van :P Terwijl het er gewoon normaal op zit :P
Mooie look, diva blijft een mooie kleur :D

Wauw Sterreke, gave looks zeg! Je kunt het onwijs goed hebben, zo'n uitdagende look.

Balen dat het tegenviel Kaylee, ik heb niks gemist dus.

Shizz, bij de laatste look draag ik weer Cher van GC. Draag alleen nog maar GC, dus ga er denk nog wat van bijbestellen :')

Mocht iemand nog interesse hebben in mijn Ofra liquids, stuur me maar een pb! (ik was er eerst onwijs enthousiast over, maar ik pak dus alleen nog maar CG)

Van boven naar beneden, Bel air, Miami fever en Santa ana.
Afbeelding[/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:45

Shizzel schreef:
Francieen schreef:

Jans schreef:

Terwijl dit palette (en ik ben echt de grootste fan mbt UD) écht tegenvalt qua pigment.... Vond hem bij het swatchen in de winkel al wat stroef en zitten een paar kleuren die geweldig werken maar feit blijft bij dat palette dat het stroef is om mee te werken qua pigment, óók met kwast.

DnT, prachtig je look, en Mondy lekker in dezelfde sfeer, love it!

Neon, het staat je echt heel goed!

Ah, bedankt voor je mening, ik dacht al, wie heeft dit palette hier ook alweer. Jammer zeg, de kleuren zien er onwijs gaaf uit.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:48

Mooie looks zijn er weer langs gekomen! Ik stik van de hoofdpijn, dus ik sla even over ;)
Zit ondertussen een beetje op Ali te neuzen :o

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:52

Neon die kleur staat je kei mooi!

Dnt mooie look! Staat je super! Ik vind je lippen onwijs vet!

Mondy die kleur staat je prachtig! Ik vind dit een mooie zachte look die super bij je past!

Sterreke, de paarse kleur kun jij echt wel hebben, gave look!

Echt, mijn camera op mijn telefoon is om te huilen. Vandaag wat meer oogschaduw opgedaan wat ik jullie graag had willen laten zien. Als ik in de spiegel kijk zie ik het meteen maar zodra ik een foto knip zie je er helemaal niks van. Krijg ook niet gevonden hoe ik nou het beste een foto kan maken waarop mijn ogen goed zichtbaar zijn.

Dit is mijn look voor vandaag. Helaas niks te zien qua oogschaduw, of ik nou de foto in het licht of uit het licht maak, maakt geen verschil -O-
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MuffinX op 21-03-17 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:52

Joolien schreef:
Ah, bedankt voor je mening, ik dacht al, wie heeft dit palette hier ook alweer. Jammer zeg, de kleuren zien er onwijs gaaf uit.

Ben er nog steeds blij mee en gebruik hem ook echt maar het is niet hun beste product zegmaar. Ik zou even kijken naar de NYX Vivid Brights, die is wel enorm fijn, zit ook roze in en beetje vergelijkbare kleuren met die Viseart. :)

Mickeytje, ik denk op de full face foto dat het ook door de lichtinval komt. Er komt teveel wit licht binnen waardoor heel je gezicht overbelicht raakt en de focus kwijt is op de ogen. Bij mijn telefoon moet ik dan altijd op mijn gezicht klikken en focust ie zich anders - of een andere lichtbron zoeken die iets minder heftig is wellicht!

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:00

Shizzel schreef:
Joolien schreef:

Ben er nog steeds blij mee en gebruik hem ook echt maar het is niet hun beste product zegmaar. Ik zou even kijken naar de NYX Vivid Brights, die is wel enorm fijn, zit ook roze in en beetje vergelijkbare kleuren met die Viseart. :)

Mickeytje, ik denk op de full face foto dat het ook door de lichtinval komt. Er komt teveel wit licht binnen waardoor heel je gezicht overbelicht raakt en de focus kwijt is op de ogen. Bij mijn telefoon moet ik dan altijd op mijn gezicht klikken en focust ie zich anders - of een andere lichtbron zoeken die iets minder heftig is wellicht!
Ja dat klopt bij deze foto, maar hoe ik ook de foto knip het lukt me niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 17:34

Mondy dit vind ik de gaafste look die ik hier van je voorbij heb zien komen :D Heel erg mooi!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 11:51

Ik vind je look ook super gelukt Mondy! :)

Heeft iemand hier ervaringen met dr. Hauschka?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 11:58

Afbeelding