[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:13

Liselot schreef:
Hij slaapt niet buiten zijn bed en is niet te genieten als hij moe wordt. Ook moet hij nog elke 3 uur fles of fruithap en daarna rustig aan doen ivm reflux.
Wordt straks als hij iets ouder is vast wel makkelijker, maar is nu nog erg lastig. Hier even de stad in wil prima, maar 2x een uur rijden en dan nog de stad in wordt problematisch :')

Joh gewoon meenemen die hap :D met die kleine van mij ook gedaan vanaf jongs af aan, het is even puzzelen maar ik heb nu wel een ideaal kind dat zich kan gedragen in winkels en zelfs een vliegreis + treinreis met 2x overstappen doet zonder ook maar een kick te geven :D daarnaast vinden die kleine jongetjes die MUA's maar al te interessant en andersom :)) hier komen al die meiden altijd op hem af _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:14

Bij mij hielp meer drinken ook enorm. Sowieso voor heel mijn huid.
Kan ook inderdaad genetisch zijn. Als je donkere kringen hebt is een goede warme concealer mooi (dus niet donker, maar wel warm). Ook kan een oranje tintje onder je ogen, met daarboven op concealer, het warmer maken en meer dekken.

Liselot, vind het ergens altijd wel knap dat een mens zoveel voor een ander mensje kan zorgen. Voor mij is dat 1 van de redenen dat ik echt geen kindjes wil. Ik ben een grote egoist wat dat betreft (als ik tijd voor mezelf wil, dan ga ik haha) en wil echt veel tijd voor mezelf en mezelf verwennen met make up en shoppen. :') plus ik zou het kind overal vergeten enzo haha

Kun je geen oppasje regelen, dat je jezelf even die tijd gunt?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:15

Leverage schreef:
_Friemel schreef:
True, alleen verder vind ik Amsterdam niet interessant dus om dan een kaartje te kopen A 25? Euro en dan daar 10 minuten zijn en dan een foundation aftikken van 40 euro (in de hoop dat je kleur er tussen zit en op voorraad is!) staat me tot nu toe nog niet echt aan :')

:')

Ik maak er dan gewoon een shop dagje van. Douglas, Mac pro store, Ici Paris, Kiko, Lush, Babassu, Forever 21, Topshop. Ik vermaak me wel in Amsterdam als ik een goed gevulde beurs bij heb :D

Wacht, zit Babussu in Amsterdam?!?! Dat veranderd de zaak 8-)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:16

Wauw liselot! Wat een prachtige knallende kleur lipstick is dat, staat je echt enorm goed :)

Bedankt lieverds :D het zijn inderdaad mijn eigen wimpers, wel gekruld met een verwarmde wimperkruller zodat de krul een beetje blijft zitten :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:17

velvetblack schreef:
Bij mij hielp meer drinken ook enorm. Sowieso voor heel mijn huid.
Kan ook inderdaad genetisch zijn. Als je donkere kringen hebt is een goede warme concealer mooi (dus niet donker, maar wel warm). Ook kan een oranje tintje onder je ogen, met daarboven op concealer, het warmer maken en meer dekken.

Liselot, vind het ergens altijd wel knap dat een mens zoveel voor een ander mensje kan zorgen. Voor mij is dat 1 van de redenen dat ik echt geen kindjes wil. Ik ben een grote egoist wat dat betreft (als ik tijd voor mezelf wil, dan ga ik haha) en wil echt veel tijd voor mezelf en mezelf verwennen met make up en shoppen. :') plus ik zou het kind overal vergeten enzo haha

Kun je geen oppasje regelen, dat je jezelf even die tijd gunt?

Zit ik wel aan te denken :j

In de zak vindt hij alles nog wel leuk, maar in de wagen niet. Zie me al opgemaakt worden met een kind op mijn buik gebonden :')

De studio sculpt lijkt me iig wel wat, lees er goede dingen over. Wat kan jij er over vertellen?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:18

{:} Drunksheep had ik het toch goed onthouden!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:19

[quote="_Friemel]
daarnaast vinden die kleine jongetjes die MUA's maar al te interessant en andersom :)) hier komen al die meiden altijd op hem af _O-[/quote]

Mijn collega's ook inderdaad. Die worden helemaal enthousiast. Ik word juist altijd een beetje awkward hahaha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:21

Wij zijn ook altijd blij met ukkies in de winkel, altijd mee praten en doen. Daar blijft het verder ook bij want zodra ze naar buiten gaan slaak ik een zucht van verlichting, denk er net zo over als Elke alleen soms zitten er echt van die schatjes tussen. Zoals die van Friem die ik vaak op snap zie voorbij komen. Wat 'n schattie. <3

Zolang ze de tent niet afbreken denk ik dat veel medewerkers kinderen altijd wel leuk vinden. Dus Liselot, hup meenemen die hap en lekker shoppen! :))

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:23

Elke, ik zou zoo graag willen dat jij een keer een mooie ooglook bij me maakt, kan zoiets gewoon bij de Mac in Eindhoven? :o of moet je dan perse een workshop oid doen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:24

Die van mij is niet zo.. Aso.. Blijft van dingen af (zoals het hoort!!) schreeuwt en rent niet in winkels. Ik heb zelf een pesthekel aan aso kinderen. Maar is iets wat je zelf in de hand hebt :j moet er niet aan denken dat ie een sprintje trekt in de douglas en met de Mac lipsticks aan de haal gaat := Thuis zit ie trouwens ook nooit aan m'n make-up, alleen soms mag hij kiezen wat ik op doe en dan komt ie heel lief met een Jeffree star aan :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:24

Liselot, de sculpt is fijn als je een wat drogere /normale huid hebt. De sculpt is een wat vochtere dikkere creme. Ook altijd even goed knijpen/schudden met de dop erop, want er zit vocht in. De dekking is medium tot hoog en ik vind de finish echt heel mooi. Beetje glowy. Uiteraard is hij op iedere huid weer anders, maar ik gebruik hem altijd in de winter, als mijn huid net dat beetje extra aandacht kan gebruiken.
Hij er er vanaf nc15 en nw15, voor mij is dit beide helaas nèt te donker. Vooral in de winter. Dus ik meng hem dan met fix fluid.
Zit een spf'je in, dus je huid is beschermd tegen wat UV :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:27

Eight, dan kun je een expres make up nemen bij MAC. Is 35 euro. Dat bedrag mag je achteraf besteden aan producten. Alleen mag ik nog geen expresses en echte applicaties (volledige afspraak zegmaar) doen in de counter, omdat ik nog niet zo lang bij MAC werk.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:29

Eight schreef:
Elke, ik zou zoo graag willen dat jij een keer een mooie ooglook bij me maakt, kan zoiets gewoon bij de Mac in Eindhoven? :o of moet je dan perse een workshop oid doen?

Bij de Mac Donalds niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:33

_Friemel schreef:
Die van mij is niet zo.. Aso.. Blijft van dingen af (zoals het hoort!!) schreeuwt en rent niet in winkels. Ik heb zelf een pesthekel aan aso kinderen. Maar is iets wat je zelf in de hand hebt :j moet er niet aan denken dat ie een sprintje trekt in de douglas en met de Mac lipsticks aan de haal gaat := Thuis zit ie trouwens ook nooit aan m'n make-up, alleen soms mag hij kiezen wat ik op doe en dan komt ie heel lief met een Jeffree star aan :D

Wat een droppie. <3 Hier smijten ze met schoenen, krijsen ze de boel bij elkaar.... niet geweldig. :') Stel je voor, hij pakt inderdaad alle testers en komen jullie thuis "oh kijk mam, cadeautje voor je!!!" en hoppa de hele MAC display mee. :+

Zodra je dat mag doen Elke, kom ik terug hoor. :)) Ben ook zo benieuwd wat je zou doen _O-

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:37

Drunksheep schreef:
Leverage schreef:
Ja, toch? Heb 'm geswatched toen in Amsterdam maar vond hem te oranje.. Valt het op de huid mee? Neig zelf namelijk om Bronzed aan te schaffen..

Bronzed schijnt heel donker te zijn... dus durfde ik niet aan met mijn lichte huidje haha. Ik ben ook geel qua ondertoon dus misschien scheelt dat? Kan morgen wel een foto posten.

Dat valt reuze mee! Ik heb hem zelf ook (heb hem alleen nog niet gebruikt haha) maar ben ook een bleekscheetje! Volgens mij is Bronzed alleen koeler dan Sun-Kissed.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:38

velvetblack schreef:
Liselot, de sculpt is fijn als je een wat drogere /normale huid hebt. De sculpt is een wat vochtere dikkere creme. Ook altijd even goed knijpen/schudden met de dop erop, want er zit vocht in. De dekking is medium tot hoog en ik vind de finish echt heel mooi. Beetje glowy. Uiteraard is hij op iedere huid weer anders, maar ik gebruik hem altijd in de winter, als mijn huid net dat beetje extra aandacht kan gebruiken.
Hij er er vanaf nc15 en nw15, voor mij is dit beide helaas nèt te donker. Vooral in de winter. Dus ik meng hem dan met fix fluid.
Zit een spf'je in, dus je huid is beschermd tegen wat UV :)

Dat klinkt goed! Ik heb een vrij droge huid, dus dat zou dan ook wel mooi matchen. Hmmmm, misschien toch maar vrijdag naar Arnhem rijden....
Zeg nou zelf, hij is toch ubercute :D
Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:43

_Friemel schreef:
Maris schreef:

Elke, het is een liquidatie verkoop, vandaar de prijzen en de aantallen

Nee, dit is aliexpress make-up deze merken doen niet aan liquidatie verkoop.

Ik Snap hem even niet ? De verkoper van Mac en Bobbi Brown op marktplaats heeft toch niets met aliexpress te maken ? Het is een liquidatie verkoper van nu die merken. Of Snap ik je helemaal verkeerd ?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:45

Hahaha sorry maar ik vind een diertje toch iets cuter. Maar desalniettemin ben ik kei vriendelijk hoor!! Ik kan er niks aan doen, maar kinderen doen echt niks met me. Sorry, je bent een schat maar ik ben harteloos denk :') :=

Ik zou inderdaad gewoon naar een counter gaan en je lekker laten adviseren / aan laten brengen!! Dan weet je het 100% zeker en ga je tevreden naar huis. Dan was het je tripje waard

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:48

Maris schreef:
_Friemel schreef:

Nee, dit is aliexpress make-up deze merken doen niet aan liquidatie verkoop.

Ik Snap hem even niet ? De verkoper van Mac en Bobbi Brown op marktplaats heeft toch niets met aliexpress te maken ? Het is een liquidatie verkoper van nu die merken. Of Snap ik je helemaal verkeerd ?

Ja, dit is gewoon een gebruiker die make-up heeft besteld op aliexpress oid en t verkoopt onder het mom liquidatie. Nogmaals, dit soort merken doen daar niet aan, net zoiets met Apple, heeft ook nooit aanbiedingen vanuit Apple, als er aanbiedingen zijn zijn die vanuit de leverancier die zijn verkoop prijs verlaagd. Je moet het zelf weten, maar ik pas, bel morgen Mac of Bobbi Brown maar of deze merken hieraan doen :j heb je gelijk je antwoord :j dit soort high end merken hebben geen liquidatie verkoop nodig.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:52

Apple heeft wel "regelmatig" aanbiedingen. Niet bij Mediamarkt, maar wel bij authorised sellers. Amac, Ivizi ed. Heb mijn macbook met 10% korting kunnen kopen bij Ivizi :)

Kan het ook niet zo zijn dat ze oude collecties ed. wel met korting verkopen? Dan naar winkels doen zoals TK Maxx enzo? Heb dat wel eens ergens gehoord.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:54

Als de Douglas een foutje maakt kan je Mac bestellen met korting! Wat een waslijst hadden we toen besteld hè :D Hoop dat ze nog eens zo'n foutje maken

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:55

Eight schreef:
Als de Douglas een foutje maakt kan je Mac bestellen met korting! Wat een waslijst hadden we toen besteld hè :D Hoop dat ze nog eens zo'n foutje maken

Goeie tijden, goeie tijden :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:57

Leverage schreef:
Apple heeft wel "regelmatig" aanbiedingen. Niet bij Mediamarkt, maar wel bij authorised sellers. Amac, Ivizi ed. Heb mijn macbook met 10% korting kunnen kopen bij Ivizi :)

Kan het ook niet zo zijn dat ze oude collecties ed. wel met korting verkopen? Dan naar winkels doen zoals TK Maxx enzo? Heb dat wel eens ergens gehoord.

Dat zeg ik ;-) via leveranciers maar die verlagen gewoon verkoopprijzen, ik kan t weten ik ben zelf een leverancier ;-) maar er staat nooit op de Apple website een aanbieding het merk zelf doet daar niet aan.

En kan, echter zoals elke aangeeft doen dit soort merken er niet aan, daarnaast is ze 4 dagen actief en niets te vinden op Google, waarom zouden dit soort high end merken t via marktplaats doen bij mensen zonder een KvK ALS ze het al zouden doen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 22:00

Leverage schreef:
Eight schreef:

Goeie tijden, goeie tijden :))

Was niet zo heel lang geleden ook ik was net te laat maar hadden er een aantal de Mac 217 besteld met korting :))

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 22:00

Marktplaats is voor zulke merken sowieso al een no go wat betreft verkoop vermoed ik. Als ze zoiets zouden doen dan op z'n minst op hun eigen wegshops..