[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spelt

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:41

Ik heb mijn rook eruit gehaald |( Echt wat een kl*te piercing zeg. Heb hem echt lang gehad, maar nooit goed genezen en constant vochtbultjes en ontstoken.

Heb er zo'n spijt van dat ik m eruit heb gehaald ;( Maar het ging echt niet meer.

Nu is mijn linker oor heel erg kaal met alleen een 8mm tunnel :\

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 21:03

Morgen dan eindelijk mijn septum piercing laten zetten! Kan niet wachten :D ben heel erg benieuwd naar hoe het gaat voelen haha

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 21:07

Ik voelde van de mijne vrij weinig dus misschien heb je ook wel mazzel :D.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 21:50

Ik hoop het! Ik geef morgen wel een update van hoe het was gegaan! ;)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 22:58

Balen van je rook piercing Spelt! Heb 'm nu een jaar en sinds een paar maanden helemaal genezen gelukkig. Was daarvoor ook wel echt ruk met slapen iedere keer.

Alleen laatst weer volop ontstoken (iets met te veel kopstoten van mijn vriend :') piercings en knuffelen zijn echt zó geen goede combinatie, gelukkig wederzijds, mijn haar blijft altijd aan zijn septum hangen haha). Toen baalde ik wel weer zo hard van de pijn bij mijn rook dat ik ook even overwoog hem eruit te halen. Maar na 2x sterilon, geen fan van maar toch soms wel erg effectief, is het nu weer helemaal pijn en korstjesloos gelukkig.

Er moet alleen wel heel erg nodig een korter staafje in mijn rook. Van mensen gehoord dit bij de piercer te laten doen omdat het een vervelende piercing is om zelf te vervangen. Iemand ervaring mee? :)

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 23:03

mijn helix heeft net iets langer dan een jaar problemen gehad met blaasjes en ontsteken etc , ik heb het niet eruit gehaald, nu is de helix rustig :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 23:07

Mijn helixen deden na een jaar ook normaal en heb ik inmiddels al bijna 4 jaar probleemloos (op heel zelden een irritatie na bij een flinke stoot oid). Maar ik vind een rook daarin tegen toch een heel stuk anders dan een helix qua oncomfortabelheid. Komt denk ik door de ligging van de piercing, een rook zit in zo'n hard en bewegingloos deel van je oor, en dan ook nog door een dikkere laag meestal, in tegenstelling met een helix.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 23:16

Suliko schreef:
Er moet alleen wel heel erg nodig een korter staafje in mijn rook. Van mensen gehoord dit bij de piercer te laten doen omdat het een vervelende piercing is om zelf te vervangen. Iemand ervaring mee? :)

Als je een tangetje hebt, is het zelf wel te doen. Dat is de enige manier dat ik hem ooit los kreeg. Toen ik naar een korter staafje wou, heb ik het toen ik m'n conch ging zetten meteen even door de piercer laten doen!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 09:17

Thanks @klis, maar over het losmaken maak ik mij geen zorgen, bolletje krijg ik al los met mijn vingers en kan het staafje zonder probleem heen en weer schuiven. Maak mij meer zorgen om het erin krijgen van een korter staafje, want dat lijkt mij een lastigere klus, gezien de hoek. Dus mocht daar iemand nog ervaring in hebben hoor ik het graag!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:05

En hij zit!
Voelde er echt bijna niks van, zo snel ging het. Ben super blij met het resultaat! Nu maar wachten tot hij helemaal genezen is :o

Afbeelding

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:14

Waar kopen jullie je helix en tragus piercings? Komende dinsdag laat ik mijn forward helix zetten! Tijd om wat nieuws te kopen :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:23

Alles wat in de standaard maten zit bestel ik bij AliExpress, afwijkende maten bij crazy factory

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:27

lor1_1984 schreef:
Alles wat in de standaard maten zit bestel ik bij AliExpress, afwijkende maten bij crazy factory

Hoe bevalt je de kwaliteit van AliExpress?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 15:10

Goed, voor de prijs die ik betaal iig.
Je moet geen topkwaliteit verwachten al zie ik bij acryl geen kwaliteitsverschil en bij cs etc enkel dat het soms wat minder mooi is afgewerkt, zo heb ik een heel mooi setje pluggen waar lijmrestjes op zitten (gelukkig niet in zicht).
Je hebt alleen niet de garantie dat chirurgisch staal ook daadwerkelijk chirurgisch staal is.

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 21:42

lor1_1984 schreef:
Goed, voor de prijs die ik betaal iig.
Je moet geen topkwaliteit verwachten al zie ik bij acryl geen kwaliteitsverschil en bij cs etc enkel dat het soms wat minder mooi is afgewerkt, zo heb ik een heel mooi setje pluggen waar lijmrestjes op zitten (gelukkig niet in zicht).
Je hebt alleen niet de garantie dat chirurgisch staal ook daadwerkelijk chirurgisch staal is.

Dankjewel voor je reactie! Ik bestel wel vaker wat bij aliexpress maar geen piercings. Wel oorbellen en dat gaat nog prima. Maar ik ga denk ik toch voor mijn piercings voor de zekerheid van chirugisch staal.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 22:00

Vorige week had ik last van mn tong deed een beetje zeer als spierpijn, en toen ik de onderkant keek was er dus 1 ader helemaal helder blauw en opgezet. Na een paar uurtjes was het weer weg. Heeft dat ook met mn tongpiercing te maken? Vandaag had ik het weer en vroeger nooit echt gehad ofzo.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:54

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:08

Skessa_ schreef:
https://nl.aliexpress.com/store/product ... 0.0.Ph9Fv1

Ik heb deze binnen van Alie! Hij is super mooi! Alleen staat er 6mm, is alleen 8 ofzo. Beetje irritant, want nu hangt ie iets. Heb ze liever iets strakker.

Wat een mooie! Zonde dat de mm niet kloppen.. mijn forward helix is gisteren gezet. Tijd voor nieuwe balletjes!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 06:43

Van plan om vanavond een nieuwe piercing te zetten, dus voor de zekerheid gister nog even gebeld naar de shop. Zetten ze al een poosje geen piercings meer |o

Kom dagelijks langs de shop, en op het raam etc staat het nog wel. -O-
Nu opzoek naar een andere...
Iemand die in de buurt van Drenthe een fijne piercer weet die een double helix in één keer wil zetten? :)

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:36

prugelpiet schreef:
Van plan om vanavond een nieuwe piercing te zetten, dus voor de zekerheid gister nog even gebeld naar de shop. Zetten ze al een poosje geen piercings meer |o

Kom dagelijks langs de shop, en op het raam etc staat het nog wel. -O-
Nu opzoek naar een andere...
Iemand die in de buurt van Drenthe een fijne piercer weet die een double helix in één keer wil zetten? :)

Weet niet waar je in drenthe zoekt? Ik heb mijn beiden piercings in Assen laten zetten. Ik bij skinworks maar lucky seven is ook goed.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:41

Staat je goed, TheNovelist! :j

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:59

Lucky seven ben ik geweest voor double forward helix! Tevreden :) Zou niet zo snel naar Lubeck in hoogeveen gaan, heb er een keer een piercing gekocht van een piercer die onder invloed was van drugs. Dat zal die vast niet altijd zijn, maar ik vond het geen fijn idee :+

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 06:17

ik kom even binnen vallen :) zit al een tijdje te kijken voor een tragus, maar is dat altijd in het begin een ringetje? en is dat heel pijnlijk? of ben ik gewoon even een mietje :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 08:07

Een ringetje wordt vaak niet aangeraden in het begin, kun je beter een staafje kiezen.
Pijn mwah, er wordt een naald door huid en kraakbeen geduwt dus ja dat merk je wel. Maar het is niet het einde van de wereld hoor, ik vond mijn helixen vervelender.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:14

Tragus doet geen zeer. Tuurlijk, je voelt (en hoort) het wel, maar echt pijn wil ik het niet noemen.