Vandaag naar de emigratie beurs geweest. Mensen waren enorm enthousiast en zelfs met de directeur van een ziekenhuis gesproken. Heel goed gevoel over, nu snel eens die kant op gaan en verder bespreken. In Zweden kunnen we straks gewoon kiezen waar we willen werken hihi.
Was wel een zware dag, maar heb t redelijk vol gehouden. T was enorm druk en mijn hersenen filteren geen prikkels meer. Alles komt dus even hard binnen en gesprek volgen was erg moeilijk, zeker in t Engels/Zweeds met heel veel achtergrond geluid. Maargoed, ze vonden dat ik al aardig woordje Zweeds sprak (mezelf aangeleerd... Haha), dus dat was wel even een opstekertje.

Nu wel helemaal doodop, een leeg hoofd en daardoor ook erg ziek (misselijk, braken en gewoon beroerd voelen). Behoorlijk veel pijn en ook wat koortsig, dus wel even tijd nodig om weer bij te komen ben ik bang.
Heb ook veel pijn in m'n buikspieren, daar waar ze de buik open gemaakt hebben laatste keer. Heel laag, voelt alsof t gescheurd is, is vast niet maar zo voelt t. En je gebruikt die spieren werkelijk overal voor zeg, haha. Denk dat vandaag wat dat betreft net teveel geweest is... Mja trekt vanzelf wel weer weg. Hoop ik tenminste hihi.
Dadelijk lekker op tijd slapen, morgen weer naar t paardje even knuffelen en appeltje geven en verder helemaal niets doen behalve op bed/bank liggen en bij komen.

Bizar he, dat je zo weinig nog kunt...