[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:54

Misschien de wat lekkende inkt? Ben iig erg benieuwd naar hoe ie er genezen uitziet!

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:55

Ik weet het niet precies. Maar hij is net uurtje geleden gezet dus veranderd toch nog iets. Zal tegen die tijd nog wel eens een foto plaatsen!

Voor nu ben ik heel erg blij :)

Ben trouwens ook benieuwd hoe die watercolor zwaluwen word! Vind het laatste ontwerp echt heel mooi :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:58

Maar niet pijnlijk dus?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:00

Nope, voelde niks. 1 of 2 puntjes dat het even echt zeer deed. Nu beetje geïrriteerd gevoel. Eigenlijk nu erger als tijdens het zetten haha

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:31

Geluk voor jou! :D

Ik heb een vraag voor de fanatieke lezers en googlelaars onder ons. Ik wil eigen een tattoeage op mijn onderarm, ik vind dit persoonlijk heel mooi en hij is dan niet altijd 'verborgen'. Nu heb ik mijn hele CAO nagelezen en daar staat niks in vermeld over tatoeages en piercings. Al ik er daadwerkelijk een laat zetten daar, kunnen ze er dan iets van zeggen / aan doen?

Ik wil dit ook nog even overleggen met manager en daar de supervisor weer van, maar kan er eigenlijk vanuit gaan dat ze 'nee' zeggen om het feit dat ze zich een aanstootgevende tat voorstellen. Overigens niet mijn bedoeling, iets kleins is mijn bedoeling. :n

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:33

KimD schreef:
Geluk voor jou! :D

Ik heb een vraag voor de fanatieke lezers en googlelaars onder ons. Ik wil eigen een tattoeage op mijn onderarm, ik vind dit persoonlijk heel mooi en hij is dan niet altijd 'verborgen'. Nu heb ik mijn hele CAO nagelezen en daar staat niks in vermeld over tatoeages en piercings. Al ik er daadwerkelijk een laat zetten daar, kunnen ze er dan iets van zeggen / aan doen?

Ik wil dit ook nog even overleggen met manager en daar de supervisor weer van, maar kan er eigenlijk vanuit gaan dat ze 'nee' zeggen om het feit dat ze zich een aanstootgevende tat voorstellen. Overigens niet mijn bedoeling, iets kleins is mijn bedoeling. :n

Als het niet in de CAO staat, of je contract, dan lijkt me toch dat ze daar niks tegen kunnen doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:33

Ze mogen je imo niet ontslaan omdat je een tattoo hebt laten zetten, en al helemaal niet om iets subtiels wat je makkelijk kan bedekken. Maar ik zou het toch even navragen bij m'n werkgever als ik jou was. Laten weten dat je graag een tattoo wilt en evt een foto van het ontwerp/wat je wilt meenemen zodat je kan laten zien dat je geen hakenkruisen op je onderarmen wilt laten zetten.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:02

Je mag sowieso niet ontslagen worden door je tattoo, maar als ze het niet leuk vinden, is er altijd wel een andere manier. Ik zou het gewoon aan je baas vragen. Misschien het ontwerp laten zien? Dan zien ze dat het geen hardcore doodskop is maar iets moois (denk ik :P )

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:40

Gewoon met je baas over hebben. Dan weet je het direct. Natuurlijk er wel even bij zeggen dat het geen tattoo is waar iets schokkends op te zien is.

En je kunt altijd een t shirt aan zodat het bedekt is. Of in ieder geval voor een groot deel.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:43

Haha ik kom even terug op die glimmende zalf waardoor je tattoo bibberig lijkt of wat dan ook.
Schrok bij m'n laatste ook even kei erg toen ik vlug in die spiegel keek...
Toen ik dichterbij keek was hij gelukkig wel helemaal recht.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:46

Ja hier heeft mams er ook even met de neus er letterlijk bovenop gezeten. Nog in daglicht. Ze zag het niet. Haar vriend en mijn zusje ook niet.

Gelukkig puur de foto/zalf.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:33

Ik heb helemaal een idee voor een legsleeve.... Hoe ga ik mn ouders uitleggen dat ik dit wil.... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:39

Cyella schreef:
Ik heb net het ontwerp van Amanda gekregen <3 Vind het echt super mooi! Zit alleen te twijfelen over de kleuren, heb wat met de kleuren gespeeld en wil graag weten wat jullie het mooiste vinden! Natuurlijk neem ik zelf uiteindelijk de beslissing, maar wil ook graag weten of veel mensen één versie mooier vinden. Heb er niet bij gezet welke ik heb bewerkt, en welke zij heeft gemaakt. Laat maar weten of je de onderste of bovenste het mooiste vindt, dat zou me enorm helpen!

[ Afbeelding ]

Ik vnd het een mooi ontwerp, maar ik ben bang dat je dit neit goed gaat zien op je huid. Dat gele is denk ik te licht om goed onderscheid te maken en dan krijg je van die rare vlekken ben ik bang, dus ik zou geen van beide doen. Heb je het hier ook met Amanda over gehad?

Vond deze wel gaaf, gezet door Vincent van Dorresteijn.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 676759ebf0

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:45

@ Cyella: Ik vind het onderste ontwerp ook het mooiste qua kleuren, maar ik vraag me ook af of het gele niet wegvalt tegen je huid. Misschien is er een andere kleuren combinatie mogelijk die net zo luchtig is maar dan zonder geel. Lichblauw, roze en lila?

Ik vind Aquarel echt heel erg mooi. Ik heb er ook aan gedacht om een aquarel te laten zetten, maar ben bang dat ik uitgekeken raak op de kleuren.

Mijn tattoo jeukt als de neten! Heel vervelend ik betrapte me er gisteren op dat ik een verwoede poging wilde doen om die irritante kriebel weg te krabben. Gelukkig besefte ik me net op tijd dat het mijn tattoo was. Nou ja, ik moet het maar even voor lief nemen. Hij geneest in elk geval volgens de boekjes.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:21

Ach, de jeuk fase.
Sterkte. :+

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:41

Als stille meelezer meld ik me ook weer even. Al heel lang kriebelt het om weer onder de naald te gaan en na twee kleinere tattoos wil ik nu voor iets groters gaan, een begin van een (half) sleeve! Ik ben er al uit wat ik wil zetten en waar ik dat wil,laten doen, nu alleen nog echt contact opnemen met de shop en een afspraak maken :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:55

Die hoefijzers zijn gaaf!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 14:06

Ben nu in de tattooshop, ze ontwerpt nog en dan moet ik er toch echt aan geloven! Ben heeeel bang voor hoe het voelt

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 14:35

en Verapopeye hoe gaat het?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 14:43

Ik heb bepanthen baby zalf en smeer als het begint te trekken. Het lijkt mij dat het dan verstandig is. Heb vandaag dus 2x gesmeerd.

Komt ook wat inkt uit maar is het verstandig dat voorzichtig iets af te vegen met een vochtige, schone en zachte doek?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 14:47

Emmaa_ schreef:
TessaVB schreef:
Ik heb de folie er ook 2 dagen op laten zetten. De artiest in Londen raadde 2 weken aan, dat vond ik een beetje veel :=

Weten jullie een goede artiest voor mijn Simba? Het liefst eentje zonder zo'n bizar lange wachtlijst.. :D En mijn vriend wil de rest van z'n arm ook laten doen met allemaal zee en waterdingen, dus als hij daar ook terecht kan, zou dat awesome zijn. Zijn stijl is in ieder geval met veel kleur en diepte, geen old-school of Chinees ofzo...

Ik zie dat je in Breukelen woont, ik ben zelf naar Bodycult in Utrecht op de bakkerstraat geweest en echt super tevreden over. Hele aardige mensen, je kan voor niet al te grote tattoos eigenlijk altijd binnen een week terecht en ze zijn super secuur

Ik heb inderdaad even gekeken, supervet! Er zit nu iemand die waanzinnig tof is, maar die is er maar tot 10 augustus. Wil eigenlijk even sparen zeg maar :Y)
En ik vind het irritant dat je niet kan mailen |(

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:10

Het gaat nog wel, zijn al een heel eind!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:11

Ik ben heel benieuwd! Foto als hij af is? :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:23

ilaan schreef:
Ik heb bepanthen baby zalf en smeer als het begint te trekken. Het lijkt mij dat het dan verstandig is. Heb vandaag dus 2x gesmeerd.

Komt ook wat inkt uit maar is het verstandig dat voorzichtig iets af te vegen met een vochtige, schone en zachte doek?

Of gewoon even afspoelen onder de kraan :P Als je het heel voorzichtig afveegt kan het imo ook wel. Je moet alleen niet gaan schrobben en het droog deppen ipv vegen

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:55

Dan moet ik dus onder de douche. Nouja, dan komt het vanavond wel weer haha.
Schrobben lijkt me sowieso niet goed :')