Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Geluk voor jou!
Ik heb een vraag voor de fanatieke lezers en googlelaars onder ons. Ik wil eigen een tattoeage op mijn onderarm, ik vind dit persoonlijk heel mooi en hij is dan niet altijd 'verborgen'. Nu heb ik mijn hele CAO nagelezen en daar staat niks in vermeld over tatoeages en piercings. Al ik er daadwerkelijk een laat zetten daar, kunnen ze er dan iets van zeggen / aan doen?
Ik wil dit ook nog even overleggen met manager en daar de supervisor weer van, maar kan er eigenlijk vanuit gaan dat ze 'nee' zeggen om het feit dat ze zich een aanstootgevende tat voorstellen. Overigens niet mijn bedoeling, iets kleins is mijn bedoeling.
Cyella schreef:Ik heb net het ontwerp van Amanda gekregenVind het echt super mooi! Zit alleen te twijfelen over de kleuren, heb wat met de kleuren gespeeld en wil graag weten wat jullie het mooiste vinden! Natuurlijk neem ik zelf uiteindelijk de beslissing, maar wil ook graag weten of veel mensen één versie mooier vinden. Heb er niet bij gezet welke ik heb bewerkt, en welke zij heeft gemaakt. Laat maar weten of je de onderste of bovenste het mooiste vindt, dat zou me enorm helpen!
[ Afbeelding ]
Emmaa_ schreef:TessaVB schreef:Ik heb de folie er ook 2 dagen op laten zetten. De artiest in Londen raadde 2 weken aan, dat vond ik een beetje veel
Weten jullie een goede artiest voor mijn Simba? Het liefst eentje zonder zo'n bizar lange wachtlijst..En mijn vriend wil de rest van z'n arm ook laten doen met allemaal zee en waterdingen, dus als hij daar ook terecht kan, zou dat awesome zijn. Zijn stijl is in ieder geval met veel kleur en diepte, geen old-school of Chinees ofzo...
Ik zie dat je in Breukelen woont, ik ben zelf naar Bodycult in Utrecht op de bakkerstraat geweest en echt super tevreden over. Hele aardige mensen, je kan voor niet al te grote tattoos eigenlijk altijd binnen een week terecht en ze zijn super secuur
ilaan schreef:Ik heb bepanthen baby zalf en smeer als het begint te trekken. Het lijkt mij dat het dan verstandig is. Heb vandaag dus 2x gesmeerd.
Komt ook wat inkt uit maar is het verstandig dat voorzichtig iets af te vegen met een vochtige, schone en zachte doek?