Ben ook benieuwd.. die injecties zijn niet zo’n ramp maar het consult wel. Ik heb een doorverwijzing naar de internist. Volgens zowel de kliniek als de huisarts hadden de injecties inmiddels wel iets moeten doen, en is er twijfel of B12 wel de boosdoener is van mijn klachten.. voel me met de week zieker worden en vooral mijn spieren en gewrichten doen vreselijk zeer, ben enorm stijf en voel me iedere dag alsof ik een grote kater heb. HAd zo gehoopt dat het ‘alleen maar B12 tekort’ was
Snap ik maar jullle hebben eenmaal de prikken ingeburgerd geen consulten meer nodig toch. De consulten hier vallen onder mijn aanvullend alternatief, en die kosten sowieso gelukkig minder dan een ziekenhuis consult.
Maar voor iedere keer dat je daar binnen loopt moet er betaald worden :p
Hannanas
Geplaatst: 29-12-18 15:49
Ja je bedoeld de injecties laten zetten? Daar heb ik idd geen last van, dan is het belangrijk dat het vergoed wordt. Voor recept herhaling stuur ik gewoon een mail.
Oké laat ik dan hetzelfde anders vragen: Per prik halen bij de huisarts kost het jullie geld denk ik? Consultje assistente denk ik vergoed onder basisverzekering?
Ik mag hem niet bij de huisarts halen, maar in principe kost dat geen geld. Is toch gewoon een doktersbezoek? Geen idee maar daar is toentertijd nooit geen geld voor gerekend.
Maar we hadden het toch over bezoeken aan de kliniek?
En @hannanas: blijft gewoon vergoed! gaat om vitamines die je in dezelfde vorm bij de drogist of apotheek kan halen zonder recept. Gezien de ampullen niet zonder recept te verkrijgen zijn blijven ze gewoon vergoed gelukkig! Maar bijvoorbeeld vitamine D pillen die je ook over de toonbank kan kopen gaan geloof ik wel uit de verzekering.
Geen idee, ik krijg gewoon een rekening en die betaal ik
anne_bento
Geplaatst: 02-01-19 13:33
De beste wensen iedereen!
xDenies, zonde als je ervoor betaald terwijl het vergoed wordt toch.....?
Ik heb een doorverwijzing terug naar de internist in het ziekenhuis. Ben sinds 3 weken geleden heel rustig aan gaan doen, amper meer gesport en veel rust, en ben hier nog veel en veel slechter op geworden. Al mijn spieren en gewrichten doen zeer, kom smorgens amper mijn bed meer uit van de pijn, en alles is stijf en wordt met de dag stijver. Ben me gaan inlezen in Fibromyalgie en dit klopt precies met mijn klachten, zou ook verklaren waarom ik nu zo slecht wordt lichamelijk, ik heb altijd enorm veel gesport en bewogen, en van dan ineens niet meer sporten wordt je slechter/stijver.. Er is ook een link met B12 tekort dus ook dat zou dan verklaarbaarder worden.. reuma zit ook in de familie helaas. Hoop binnenkort een afspraak te hebben met de internist, ga momenteel met de dag achteruit, wil even niet nadenken hoe ik over 2 weken ben als dit zo doorgaat
Nou succes! Reuma ben ik ook op gecontroleerd, heb ik niet. Fyrbrodinges is volgens mij niet iets wat al echt bestempeld wordt. Of ondertussen wel? Ik heb ook gedacht dat dit was wat ik had..