Yv_ je bent een topper! Ik wil ze heel graag alleen de verzendkosten zijn wat minder. Zat net al heel hard te bedenken of ik geen goede reden kon verzinnen waarom ik ze verdiend had
Yv_
Geplaatst: 17-07-13 07:57
Hij past door dat t&t ding. Wel plat, niet in de breedte. (raar flesje)
Hier trouwens alle 3 op een wiel.. Ik ben zóóó verliefd
Ze zijn echt onwijs gaaf Yv! Kan niet wachten tot ik die van mij heb, ik heb ook zo'n trio, daar ben ik helemaal benieuwd naar
Yv_
Geplaatst: 17-07-13 08:55
Ik heb m IRL gezien en ik ben een klein beetje bang dat je m niet zo heel leuk gaat vinden/vaak gaat dragen.. Hij is pastelachtig lavendel... Beetje de basiskleur van Easy As Pie van Cadi.. Maar ben wel érg benieuwd naar het effect !
Die rood/zwarte is wel echt Anc . Meer D&T dan dit kan niet .
Sorry, laatste foto, echt waar . Net even wat drinken uit de koelkast gepakt en tadaaaa Het is alleen geen handig lakje voor naar je werk ofzo, ik ben echt mega afgeleid, blijf er maar mee spelen
Hahaha mijn eerste texture lakje heeft de reis vanuit Utrecht naar huis niet overleefd . Had m er al helemaal afgekauwd, werd gek van dat niet-gladde gevoel .
Holo? Nou je ziet ze echt vliegen hoor . Gewoon een shimmertje
Pic or it didnt happen!
Skessa_
Geplaatst: 17-07-13 18:18
Jammer... viel te proberen Op 1 foto leek dat best wel
Euhh je hebt net al een foto gehad
Yv_
Geplaatst: 17-07-13 18:28
Jij wil te graag .
Foto? Oh, heb mn telefoon neergegooid, dies dood Moet ff opladertje gaan zoeken maar geen zin om op te staan. Dus: pic or it didnt happen
sophianemo
Geplaatst: 17-07-13 18:41
Net nieuwe nagelak gekocht (Loreal paris) en opgedaan, super leuk! (ik heb wel echt paarden nagels lekker kort haha)
Ik had graag geweten of er mensen zijn die nu al een tijdje de sensationail of de striplac gebruiken? Ik zou graag één van beide aanschaffen maar raak niet wijs uit de voor en tegens... Iemand wat langer in gebruik en advies?