Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SwitchShadow schreef:dat blijkt... ik heb het idee dat wat ik net heb gedaan dat het een vage droom is ofzo. Ik ben enorm afwezig, weet hele stukken van het gesprek niet meer.
Zie er eigenlijk wel tegenop om dan -ook al is het maar een halve- weer een pilletje te nemen.
SwitchShadow schreef:ja dat hebben ze me verteld inderdaad.
ben er wel een beetje huiverig voor, ik ben altijd de pineut met dat soort dingen.
Maar het is toch wel raar als je niet meer ongesteld wordt?
Shanelle schreef:Slapen jullie ook zoveel? Sinds mijn EMDR lijkt het wel alsof ik heel veel slaap of lig te rusten. In het weekend bijv. kom ik 's ochtends uit bed om verder te rusten op de zetel!Doet me wel goed hoor, daar niet van... Maar ik blijf toch zo moe. En dat terwijl ik wel vast en goed slaap.
Aria_zz schreef:Zou het daarmee te maken hebben? Ik heb het namelijk ook dat na uit gaan ik echt niet gemakkelijk terug de energie heb, ook al ben ik niet lang weggeweest. En ik ben al een aantal jaar moe, kan wel veel doen, maar ben enthousiasme kwijt (behalve voor paard, meestal dan). Gebeurd zelden dat ik echt uitgeslapen ben. Heb nooit gedacht dat er een link zou kunnen zijn.