Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik wil voor mijn 16e verjaardag vragen of ik een forward helix mag zetten, ik vind die echt mooi vooral een triple forward helix.
Ik ben al bang dat het wel heel zeer doet, dus daarom wil ik eigenlijk eerst gewoon 1 zetten, en dan over een jaar kijken of ik er nog 1 of 2 bij wil laten zetten.
Ik heb alleen nog nooit een piercing laten zetten, dus ik ben wel heel benieuwd.
Alleen weet iemand een goede shop in Gelderland ?
_Ekenna schreef:[***] schreef:Ik wil voor mijn 16e verjaardag vragen of ik een forward helix mag zetten, ik vind die echt mooi vooral een triple forward helix.
Ik ben al bang dat het wel heel zeer doet, dus daarom wil ik eigenlijk eerst gewoon 1 zetten, en dan over een jaar kijken of ik er nog 1 of 2 bij wil laten zetten.
Ik heb alleen nog nooit een piercing laten zetten, dus ik ben wel heel benieuwd.
Ik weet er wel een in het centrum van Utrecht. Geweldige shop. Piercer neemt overal de tijd voor, hygiënisch, legt alles uit.. Ik heb er mijn Helix laten zetten, en laat er daar binnenkort nog twee bij zetten door hem.![]()
http://www.magicpiercing.nl/
_Ekenna schreef:[***] schreef:Ik wil voor mijn 16e verjaardag vragen of ik een forward helix mag zetten, ik vind die echt mooi vooral een triple forward helix.
Ik weet er wel een in het centrum van Utrecht. Geweldige shop. Piercer neemt overal de tijd voor, hygiënisch, legt alles uit.. Ik heb er mijn Helix laten zetten, en laat er daar binnenkort nog twee bij zetten door hem.![]()
http://www.magicpiercing.nl/
Yelizaveta schreef:Ik heb 2 maand geleden m'n navelpiercing laten zetten en ik heb er vorige week voor het eerst een nieuwe ingestoken (zonder probleem), maar nu ziet hij heel rood en een beetje gezwollen aan het bovenste bolletje. Het doet ook een beetje pijn als ik het daar aanraak.. het is me deze morgen pas opgevallen mss heb ik er vannacht perongeluk aan getrokken ofzo?Ik heb er al savlon op gedaan (soort van ontsmettingscreme)