Voor hetzelfde geld heeft hij je een placebo meegegeven omdat je toch nog niet sexueel actief bent. Om te kijken of het tussen je oren zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzz14 schreef:Als je de pil in de avond slikt, voordatje gaat slapen ofzo, moet dat dan stipt rond bijvoorbeeld 10 uur zijn iedere keer?
xZiva_ schreef:Suzz14 schreef:Als je de pil in de avond slikt, voordatje gaat slapen ofzo, moet dat dan stipt rond bijvoorbeeld 10 uur zijn iedere keer?
ligt er aan welke je hebt,
ik neem hem ook 's avonds en dat zijn gewoon heel verschillende tijden, soms half 10, soms ga ik uit en neem ik hem pas om 2 uur of 4 uur 's nachts
Kady1 schreef:Geen bezwaren vanuit de HA, maar omdat ik eerder bijna geen problemen had met deze pil is het me voorgeschreven.
Ik zelf wil in ieder niks wat ingebracht moet worden, ik lijk veel op mijn moeder betreft medicijnen en reacties op dingen en spiraaltje ging bij haar ook niet goed, daarnaast heb ik een super strak getrainde bodembekkenspier dus heb moeite die te ontspannen en zie met op tegen de pijn die het met zich mee brengt om een spiraal in te brengen.
Maar ik wil gewoon graag weten of mensen hier ook ervaringen mee hebben zo ziek zijn van de pil. Las op internet dat je het min. 3 maanden moet aan kijken maar ik heb eigenlijk geen zin om nog 3 mnd ziek te zijn.
Geryon schreef:Mijn bekkenbodemspieren zijn ook goed getraind. Mischien heeft dat er ook iets mee te maken dat ik amper ruimte heb daar beneden (wanneer ze ontspannen zijn). Maar gelukkig heb ik er 100% controle over.
Kan je niet oefeningen doen om ze te leren ontspannen Zwitsal? Of is het niet nodig? Ik moet me constant concentreren om mijn bekkenbodemspieren te ontspannen, anders lukt een tampon in doen ook niet. Lijkt me niet fijn als je ze niet goed kan ontspannen!
Vandaag is mijn derde dag in mijn eerste stopweek sinds ik de Yasmin slik. Tot nu toe enkel negatieve gevolgen. Hele erge buikpuin, puistjes, candida infectie. Maar ik kijk het denk ik de drie strippen aan..
Is het normaal om de eerste stopweek niet ongesteld te worden? En de tweede en derde ook niet? Een test zal ik elke keer doen als mijn menstruatie uitblijft in ieder geval.
Maar ik verwacht dat ik niet ongesteld word.. Gezien mijn verleden (maandenlang niet ongesteld worden enz. heel onregelmatig). Mijn hormonen waren al een zooitje en ik ben altijd erg bang dat ik niet genoeg oestrogeen binnen krijg om een ovulatie te voorkomen? Zou dat kunnen?