Kady1 schreef:Geen bezwaren vanuit de HA, maar omdat ik eerder bijna geen problemen had met deze pil is het me voorgeschreven.
Ik zelf wil in ieder niks wat ingebracht moet worden, ik lijk veel op mijn moeder betreft medicijnen en reacties op dingen en spiraaltje ging bij haar ook niet goed, daarnaast heb ik een super strak getrainde bodembekkenspier dus heb moeite die te ontspannen en zie met op tegen de pijn die het met zich mee brengt om een spiraal in te brengen.
Maar ik wil gewoon graag weten of mensen hier ook ervaringen mee hebben zo ziek zijn van de pil. Las op internet dat je het min. 3 maanden moet aan kijken maar ik heb eigenlijk geen zin om nog 3 mnd ziek te zijn.
Om even hierop te reageren.
T lijkt me niet normaal dat je zo ziek bent van de pil. In de afgelopen 3 maanden: merk je wel iets van verbetering of helemaal niet ?
En mbt bekkenbodemspieren : ik ken t probleem. Mijne zijn net betonblokken. Mijn gyn's eerste vraag was ongeveer: hmmmm wat voor sport doe je? Paardrijden? Ah.. Dat verklaard al een hoop.
En toen ze even voelde hoe de spanning was : jeetje, ik voel plaatsvervangende pijn als ik er aan denk om met zulke strak gespannen spieren seks te moeten hebben. Ik kan dus ook echt niet ontspannen.
Maar.. Sinds 3 maanden heb ik een spiraal, en het zetten viel ECHT mee.
Nee het was niet iets leuks wat je voor je lol wilt doen elke week. Maar even je kiezen op elkaar en t is voorbij.
dus daar zou ik het echt niet om laten