Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lijkt mij wel erg gaaf, maar ik zou denk van mijn stokkie gaan of in dikke paniek raken haha.
), laat staan dat er zo'n flinke naald in je rug gestoken wordt.... nee bedankt
maar opzich de prik voel je niet, ik vind het fantastisch, tijdens de operatie gewoon contact met de orthopeed en lekker mee kijken.
. Complicaties hadden ze me niet voor gewaarschuwd.. 
MieLo schreef:Dat lijkt wel op een blauwe plek, het zat er al wel een tijd toch?
Ik zie er niet echt een litteken in![]()
Ik heb de kortwerkende. Dat voor prikje lijkt mij al niets

22 sept moet ik naar de orthopedische chirurg ben heel benieuwd wat ze gaan doen heb al met al 3 weken op krukken gelopen en strompel nu wat veder
ik 8 maanden, was ook te lang. wel echt zwaar k**te dat je nooit meer pijnvrij zou zijn.
Ik heb wel ooit dormicum voor een operatie gehad, heb toen wel echt flink lopen trippen (vader had ineens 6 ogen etc). maar tramadol staat daar wel bekend om volgens mij.
, ben benieuwd watt de orthopedisch chirurg gaat zeggen, hopelijk valt het mee voor je. en zoals hagelslag al zegt, doe geen domme dingen en zorg even goed voor je pootje
getuigen de anderen hier (incl ik), kun je er echt langs last van houden. laten we hopen voor je je snel van je klachten afkomt en geen last eraan overhoudt.
gister heeft een vriendin mij even naar mijn paard gebracht
).
hopelijk heeft mijn intuïtie het dit keer niet goed heeft hagelslag schreef:Oh jeetje mina, dat is niet fijn!!
Mijn buitenste meniscus was ook naar de kl#te. En ik ben zo dom geweest en ben 2 maanden doorgelopen aangezien gezegd werd dat het slechts gekneusd was!!!
Doe aub geen domme dingen nu, braaf met je krukken lopen!!
plaatsvervangende pijn hier siggis. ziet er wel echt maf uit.
Annemarievzr wat fijn dat het zo goed gaat
). Vandaag wel weer even naar paardlief geweest
*zeurmodus weer uit*
Heeft iemand hier ervaring met een mpfl reconstructie?
kan niet wachten.
)
pijn aan de binnenkant blijft alleen, maar is nu gelukkig op "oude niveau" (niet continue pijn, maar wel in vlagen en dan felle scherpe steken).
loop nu ook "lange" stukken nog met 1 kruk, paard inladen is dan iets lastiger haha.
en dan ligt het grootste gedeelte thuis in de opslag
ga wel naar een grotere kast op mijn nieuwe stal, dat is wel heel fijn
nee maar we gaan nu gewoon bij de bergman kijken wat we nog met die kraakbeenschade kunnen, het zit ook namelijk precies op de plek van het bewegingspunt en een drukpunt van mijn knieschijf. Het doet pijn dat kraken en een heel stroef gevoel in de knie, maar goed over 2 maanden gaan we weer lekker verder kijken. Stapje terug is zeker frustrerend, maar mijn fysio heeft gebeld met de fysio van bergman en ze hebben mooie alternatieve oefeningen voor mij.
gelukkig hebben wij op stal hele grote zadelkasten en buiten de kasten ook nog veel opbergruimte en ik ben niet van plan te verhuizen
dus mijn spul kan allemaal lekker blijven liggen, als ik weer eens geopereerd ben dan komen er altijd nog meer spullen bij
dan ga ik al4ijd lekker shoppen.