Wow die beyond the sprinkelt echt hard hahaha

Hmm waarom te donker? Winterseizoen zit vol lichte nagellak. Net zoals de jade craze was ook combi met zwart verrukkelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liek_ schreef:Te donker omdat je voor het mooiste holo effect de zon nodig hebt
lesilla schreef:Ik heb echt een leuk CL bazar rokje maar geen idee welke nagellak te combineren
http://www.bokt.nl/verkleind/dsc03277.jpg ik combineer het met wit bloesje en geek bril en zwarte pumps. Maar welke kleur van nagellak past er bij zodat ik geen tiener lijk

. Had al op de shoppingplanner gekeken, maar waar wij een beetje zitten in de vakantie zit niet zp'n Sally's en ga niet een taxi nemen speciaal voor ChG als ik ze in NL ook voor een spotprijsje kan krijgen
. Dus worden het vooral LA Girl's, Essies en OPI's (by sephora), gezien aan de overkant een grote sephora zit
.
) leveringen nog even afwacht en dan even niet meer ga bestellen. Ga me in NY helemaal kapot shoppen, dus daar zal vast ook wel nagellak bij zitten
. En daarbij heb ik toch ineens een heeeeel positief iets te horen gekregen op dat huisje, dus vrees dat mijn geld deze maand ook naar de sigaretjes toegaat. Maar dat mag even voor een maandje
.
.
! 

. Bleef nog goed zitten ook, dus misschien een tip!
Donkerblauw schreef:Nou ja, dan wachten we nog wel even met die bestelling uit Australië. Kan ik ondertussen nog even goed nadenken over welke ik nou eigenlijk wil.
Gaaf Yv_, dat je naar NY gaat! Is volgens mij wel echt shopping-heaven. Wanneer ga je?
kan niets terug vinden, help me hahahahaa