Beginnen met hardlopen, tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Beginnen met hardlopen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:35

Voor mij is dat niet-waterdichte jasje al voldoende hoor :j Kijk je wordt wel nat natuurlijk maar 't is al beter dan in zo'n dikke trui/vest.

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:37

Het is ook meer een windstopper dan een regenjas... Ik blijf toch aardig droog hoor in dat goedkope ding.

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:40

_Tara_ schreef:
Soul, heb je aandelen bij de Perry? :P

Arie, moet je wel even goed kijken. Ik heb namelijk zo'n renjasje maar die is niet waterdicht en bij m'n moeder hetzelfde. Al denk ik ook wel dat een echt goed waterdicht maar toch ademend jasje wel wat duurder is...

nee maar vind het een goede winkel, niks mis mee toch? :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:43

souL1991 schreef:
_Tara_ schreef:
Soul, heb je aandelen bij de Perry? :P

Arie, moet je wel even goed kijken. Ik heb namelijk zo'n renjasje maar die is niet waterdicht en bij m'n moeder hetzelfde. Al denk ik ook wel dat een echt goed waterdicht maar toch ademend jasje wel wat duurder is...

nee maar vind het een goede winkel, niks mis mee toch? :)

Nee zeker niet. Het is ook een goede winkel :j Maar moest wel lachen om je pro-perry berichten :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:45

Bij de makro hebben ze nu runnerskleding van Asics.

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:51

nou , ga naar de lidl dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 15:56

souL1991 schreef:
ach ach zijn de meiden jaloers? ;D

Mis ik iets?
Jaloers?

Edit:
_O- _O- _O-
Jaloers???

Nou nee, niet echt, ten eerste totaal niet mijn smaak, no offence.
En ik val op mannenlichamen niet op een lichaam wat overduidelijk nog een aantal jaartjes maturing voor de boeg heeft.

Over een jaar of 10/15 zien we wel weer ;)

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:03

acxh wat zielig, heb je niks beters te melden? XD
zijn we allemaal lekker ontopic kom jij weer zeuren -_-
ik moet idd nog ouder worden, jij bent dan ook 1/3de van mijn totale leven OUDER, dan snap ik(maar beter ook) dat je daar niet op valt, zou n beetje vies zijn :')

maargoed :D

als je nog meer onzin moet uitspugen doe dat dan via een PB naar me ofzo ;)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:04

Hee Anc, ik zie nu je onderschrift pas! Jammer dat je niet lekker kunt rennen op de meeste nummers van Pearl Jam. Op QOTSA gaat het meestal wel lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:26

souL1991 schreef:
acxh wat zielig, heb je niks beters te melden? XD
zijn we allemaal lekker ontopic kom jij weer zeuren -_-
ik moet idd nog ouder worden, jij bent dan ook 1/3de van mijn totale leven OUDER, dan snap ik(maar beter ook) dat je daar niet op valt, zou n beetje vies zijn :')

maargoed :D

als je nog meer onzin moet uitspugen doe dat dan via een PB naar me ofzo ;)

Ok, ik hou er mee op...
Elke keer als ik een reactie op jou post, vat jij dat als aanvallend of agressief op terwijl dat niet zo bedoeld is.

Ik pas er voor om als zielig of zeurderig bestempeld te worden na het maken van een geintje of het geven van mijn eerlijk mening op een, in mijn ogen, totaal onbegrijpelijke post van jou.

Klets vooral gezellig mee, dat ga ik ook zeker doen, maar reageren op je ga ik niet meer doen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:27

Soul, je vraagt er ook beetje om hè. ;)

De verwachtingen waren hooggespannen na je Posts. Niet boos worden als we teleurgesteld zijn :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:27

Bloodymary schreef:
Hee Anc, ik zie nu je onderschrift pas! Jammer dat je niet lekker kunt rennen op de meeste nummers van Pearl Jam. Op QOTSA gaat het meestal wel lekker!

Ik ren heerlijk op Pearl Jam hoor :D
Gaat mij niet zo zeer om het ritme, maar meer om de afleiding van een goed liedje.

Heb gister nog op Jeremy gelopen, vooraf gegaand door Avenged Sevenfold - Nightmare.
Niet echt standaard hardloopmuziek, maar voor mij wel echt lekker om naar te luisteren :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:32

Ach, dat is ook wel zo. Helaas moet ik nog naar Evy luisteren en naar haar deuntjes... Jealousy... Jealousy etc. x 32. Nog een maand en dan kan ik ook gewoon een half uur eigen leuke muziek op zetten (hoop ik).

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:48

Ik ren ook nooit op het ritme van de muziek, maar het moet wel een beetje powerfull zijn. Heb nog steeds 'Partyrock, the anthems' van Q-music aan als ik loop. Lekker vrolijk en lekker simpel :o?

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:49

teleurgesteld op wat? dat een 30jarige me niet mooii vind? :P daar pas ik dan weer voor (A)
ik ben trots op me lichaam en ben gewoon niet bang om m te laten zien, niks mis mee volgens mij !

bloody : neem gewoon een techno remix ofzo van 1uur lang haha werkt altijd bij mij :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:52

Waarom reageer je dan zo :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:54

Omg... Wat een geklets :') .

Soul: Er is zeker nog wel meer dan alleen de Haagse Bosjes in Den Haag om te rennen hoor.. Om bijvoorbeeld alleen maar het strand te noemen, of de tal van andere recreatiegebieden/bosjes :? ...

BOMmen? Volgens mij mis ik iets, de laatste betekenis die ik daarvan ken is "Bewust Ongehuwde Moeder". Maar dat zal wel niet in een hardloperstopic toch?

Ik zit echt te twijfelen over broeken, ik wil er echt nog een paar bij hebben, heb er nu 3, maar gaat veels te snel. Loop heerlijk in een joggingsbroek van Esprit, echt een superfijn ding :j. Die andere is een trainingsbroek (met van dat gaatjesstof binnenin zeg maar), fijn voor in de zomer maar spier- en spierwit! En die andere is nog witter en die schijnt door :') . Maargoed, mijn twijfelpuntje is dus of ik echt voor zo'n strakke runnersbroek ga, of gewoon nog voor zo'n heerlijke joggingsbroek voor erbij.. Iemand voor- en nadelen van de strakke broekjes?

Ik wilde vanavond ook gaan lopen, maar ben net klaar met werken (4.45 uur vanochtend begonnen), dus ik ben echt doodop! Duik straks lekker met een boek in bad en dan vind ik het wel weer gescheten voor vandaag.

Bikkels die vandaag toch zijn gaan lopen, met dat zure weer en die harde wind! Petje af!

Ik kan ook nog steeds geen goede muziek vinden voor mijn tempo. Mijn pasjes zijn gewoon te snel, ik kom gewoon niet op muziek uit waar ik lekker op loop.
Meebler muziek vind ik ook heerlijk om op te lopen, maar het nadeel is dat ik nogal eens vergeet om mijn stemgeluid uit te zetten als ik meezing :o .

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:03

Bewegen Op Muziek (BOMmen) suffie...

En ik maar denken .... meebler muziek... wat is meebler muziek... maar ik heb 'em hoor!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:03

Middag. :Y)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:05

:))

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:07

Wattes?

Ik heb vandaag weer braaf gedaan hoor.
Netjes programma'tje afgelopen behalve hardlopen, rustig opbouwen. :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:08

Haha, sinds een bepaald iemand hier bij is gekomen gaat het echt nergens meer over......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:11

Ha ha Yv, dat heb ik dus ook altijd :D
Heb al aardig wat rare blikken gekregen omdat ik dacht dat ik zachtjes mee zat te zingen, maar dat was dus niet het geval :')

Ik heb zo'n strakke broek.
Vind dat toch fijner, aangezien ik met zo'n joggingbroek nog wel eens heb dat de stof gaat zwabberen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Vind de strakke broek heel prettig en erg comfortabel.
Net alsof je niks aan hebt :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:13

Dus jullie kunnen dan gewoon zingen en ademhalen tegelijk? Wauw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:13

Soms helpt zingen juist met mijn ademhaling op een of andere rare manier :D