Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

romeoluver

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:41

Bij mij weer prut :( ik baal want bij wordt het aan het eind van de mmaand altijd slecht en we gaan van begin tot eind juli op vakantie en dan is de laatste week daar mn huid slecht.. :(
Okee dit klinkt echt heel erf zeikerig :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:48

Emr en romeoluver :(:)

En sorry WhySoWhite, dat wist ik ook niet :o :(:)

Hoe gaan de huidjes hier?
Mijn huid is oke, had een plekje boven m'n mond perongeluk open gekrabt maar dat is aan het helen. Gister lekker zitten stressen dus m'n huid ziet er wat onrustig uit. Probeer me vandaag maar rustig te houden en er niet aan te zitten en dan is het hopelijk snel weer weg. :)

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:30

Meldt zich hier ook maar even. Ik loop hier ook al jaren mee rond, alleen zijn het bij mij niet echt puistjes, maar meer ontstekingen. Zijn een stuk groter, een stuk opvallender en een stuk pijnlijker :=

Heb al zalfjes en een antibioticakuur gehad, maar tot zover heeft het nog niks geholpen. 13 juli eindelijk maar eens naar de dermatoloog en hopen dat die er wat aan kan doen.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:31

Hier is het slecht! Hoop zo erg dat het er donderdag rustig uitziet.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:52

Hier is het wel oke.. Heb veel gewerkt dit weekend en me flink boos zitten maken dus dat heeft niet erg veel geholpen :+ vanavond maar lekker in bad en een maskertje op doen. Zodat het donderdag er weer top uit ziet :D WERCHTERRRRRR!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 15:52

EINDELIJK IS MIJN HUIDJE WEER EEN BEETJE RUSTIG!!!!!!!!! ik ben zo blij. :')

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:10

iik lees net iets over 2Improve en ik zie zo ongeveer alleen maar goede reacties! Het ziet er heel erg veelbelovend uit maar heeft iemand hier er ervaring mee??

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:14

:(:) voor alle slechte huidjes..

Fijn Rebeccaa! :D

Mijn huid is oke maar moet er wel van afblijven en opletten op wat ik eet.. heb een rood plekje op m'n wang en hoop dat die wegtrekt ipv gaat onsteken of erger word. Vanavond maar weer eens even stomen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:27

xAylie schreef:
[naam]: vervelend dat het niet beter gaat, hopelijk kan je HA je iets voorschrijven dat helpt. Waar heb jij eigenlijk vooral last van?

't gaat inmiddels wel iets beter nu ik een week helemaal geen suiker binnen heb gekregen.. Dat ga ik dus maar volhouden sowieso, al is het best lastig!
Ik heb vooral last van puistjes op m'n kin en wangen (tot aan m'n slapen), m'n voorhoofd en neus zijn helemaal clean, en rond m'n mond is het het ergste, dat zijn echt puistjes en roodheid, rest zijn kleurloze kleine pukkeltjes. Het is opzich niet héél erg opvallend, maar ik vind het gewoon niet prettig en het is ook de ene keer erger dan de andere keer.
Ik word door die huid volgens mij o.a. ook jonger geschat, ik ben 22... Afgelopen zomer is het wel helemaal weg geweest door de zon, donderdag ga ik dan ook na m'n laatste herkansing zsm richting strand als het echt zulk mooi weer wordt als ze beloven! :))

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:04

ik had een paar mee etertjes op mijn kin, wang en voorhoofd. Kan er niet afblijven en als dank heb ik nu 3 pukkels en 2 rode vlekjes ~~}> Fijn.... nouja maskertjes op, beetje voorzichtig doen met mijn huid en dan moet het wel goedkomen.
Vanavond weer met gelatine aan de slag :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:08

Juul: suikerloos eten is idd lastig.. aangezien het tegenwoordig haast in alles zit. Hoop dat het snel beter word van de zon en strand idd. :(:)

loveidefix :(:) gelatine? voor de verstopte poriën? ik heb het een keer geprobeert maar kwam er niet ver mee, het plakte aan alle kanten en het werkte voor geen ene meter. :=

Ik heb perongeluk weer aan mijn huid gezeten, had een klein korstje boven m'n lip/tussen m'n neus die maar niet weg ging :\ Dus nu heb ik het even schoongemaakt en hopelijk trekt het nu wel goed weg want ik háát plekjes bij m'n mond. :+
Straks maar even stomen en daarna douchen en proberen op tijd te slapen. Werk een beetje veel deze weken dus uitslapen zit er ook even niet in.. jammer voor m'n huidje.

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 06:01

romeoluver schreef:
iik lees net iets over 2Improve en ik zie zo ongeveer alleen maar goede reacties! Het ziet er heel erg veelbelovend uit maar heeft iemand hier er ervaring mee??

Dat lijkt inderdaad wel goed spul, ben ook benieuwd naar ervaringen :j
Ben net toe aan nieuw spul, dus het wordt of wat nieuws of ik haal nieuwe
vichy op..

Juul, ik heb 1 dag geprobeerd suikervrij te eten; DRA-MA :') Dan kun je echt
niks meer eten zeg := Ik eet nu in ieder geval wel gezonder (met hier en daar
een terugval := ) Ben benieuwd of het ook effect heeft op mn huid.

Hier gaat het overigens matig, heb een blauw/rode plek op mn kin. Geen idee
wat die daar doet en wat er achter weg komt maar daardoor lijkt het nog onrustiger
omdat mn kin op het moment sowieso niet zo florisant uit zag :p Voorhoofd gaat..

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 07:33

Bij mij gaat het weer beter, maar ik ga toch eens kijken naar dat spul :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:30

Met mijn eetritme hou ik nu even geen rekening.. Ik heb zo'n vreetbuien sinds gister :')
Ik drink gewoon geen melk en eet geen kaas en verder heeft m'n huid even pech.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:53

Hier gaat het wel redeljk, behalve bij mijn kaaklijn. Maar goed, morgen richting Werchter! :D Lekker een weekend festival doen, dan stinkt iedereen en is toch iedereen lelijk na de laatste dag dus boeit het me ook echt niet :')

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:40

Ik meld mij hier even als jullie het niet erg vinden want ik heb een vraagje...
Ik heb de laaste tijd heel erg veel last van best grote roodachtige puistjes?(3 ofzo) op mijn wangen en wat ik er ook op smeer het gaat maar niet weg.. -O-
Heeft iemand de goude tip :))

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:44

Niks erop smeren, en je gezicht alleen wassen met water ('s ochtends en 's avonds) en er zelf echt afblijven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:49

hier is het ook weer slecht :') maar moet volgende week ongesteld worden en deze week in de maand is altijd slecht..

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:49

Oke dus het gewoon even met rust laten ook geen facewash of tonic ofzo?

passiepeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:56

Waarschijnlijk een hele rare tip voor velen maar het werkt echt!
neem een pannetje water en doe hier 3 schepjes kamille in. (mocht je dit niet kunnen vinden dan 3 zakjes kamile thee openmaken en in het water gooien) om het vervolgens 10 tot 15 minuten lang te koken. vervolgens zodra het goed ingetrokken is zeef je de kamille uit het pannetje en giet je het vocht over in een bakje voor ijsblokjes. iedere ochtend na het schoonmaken van je gezicht een kamille ijblokje op je gezicht uitsmeren (de hele erge pukkels houd je het blokje gewoon wat langer tegen aan, zodra je alle plekken hebt gehad de rest van het blokje gewoon weg gooien.

ten eerste ben je meteen goed wakker! ;)
ten tweede gaan je porieen door de kou dicht
ten derde de erge plekken/pukkels worden een soort van bevroren en jeuken niet meer waardoor je er ook niet aan komt.

Kamille is rustgevend, zowel om te drinken maar dus ook voor de huid.

hiernaast gebruik ik zelf weinig tot geen creme, zo wel dan een simpele tea tree creme van het kruidvat merk. overgie dure cremes zijn allemaal geldklopperij..
hoop dat iemand er wat aan heeft.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:03

Ik heb een tijdje mijn gezicht enkel schoongemaakt met water maar dat ging nu niet echt top. Nu maak ik mijn gezicht 's avonds onder de douche schoon met de garnier exfobrusher en dan smeer ik het daarna in met de Kruidvat Pure & Nature nachtcréme met Aloe Vera (voor de gevoelige huid). 's ochtends maak ik mijn gezicht schoon met de reinigingsmelk van dr. van der Hoog. Daarna smeer ik het in met de garnier pure hydraterende dagcréme en dan de nieuwe BB créme van Garnier eroverheen. Voorderest smeer ik niks meer op mijn gezicht qua foundation of concealer. Voor mij werkt dit nu erg fijn, gister weer wat chocola gegeten en toen kwam er wel weer een klein puistje dus dat doe ik voorlopig maar niet meer. Maar alles is zo goed als weg.

nu vroeg ik mij af hoe jullie het met je rug doen? daar heb ik namelijk ook wat puistjes zitten maar daar kan ik niet echt goed bij natuurlijk.

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:06

LauraBloem schreef:

Je moet wel je make-up goed verwijderen, daar kan je dat wel voor gebruiken. Maar het liefst zo weinig mogelijk.
Mijn ervaring is, dat het "natuurlijk" schoonhouden toch het beste werkt :)

Soms gebruik ik Calendulan emulsie erop, is licht ontsmettend en voorkomt littekentjes :)

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:48

xCathy schreef:
LauraBloem schreef:

Je moet wel je make-up goed verwijderen, daar kan je dat wel voor gebruiken. Maar het liefst zo weinig mogelijk.
Mijn ervaring is, dat het "natuurlijk" schoonhouden toch het beste werkt :)

Soms gebruik ik Calendulan emulsie erop, is licht ontsmettend en voorkomt littekentjes :)

Oke, draag zowiezo alleen maar een klein beetje mascara en op dagen dat het heel erg is suflopoeder dus dat valt dan weer mee.
Bedankt voor u/je hulp :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:32

Ik ben boos op mezelf. :(
Heb zomaar aan m'n voorhoofd gezeten terwijl die al weken rustig was, maar ik kan niet tegen stress en dan ga ik het 'afreagereen'.
Hebnu 3 korstjes en het kan erger, maar ik heb vanavond een fotoshoot met m'n zussen dus dat heb ik weer lekker gedaan. :\
Dat word foundation..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:45

Photoshop :D