ik baal want bij wordt het aan het eind van de mmaand altijd slecht en we gaan van begin tot eind juli op vakantie en dan is de laatste week daar mn huid slecht.. 
Okee dit klinkt echt heel erf zeikerig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik baal want bij wordt het aan het eind van de mmaand altijd slecht en we gaan van begin tot eind juli op vakantie en dan is de laatste week daar mn huid slecht.. 

vanavond maar lekker in bad en een maskertje op doen. Zodat het donderdag er weer top uit ziet
WERCHTERRRRRR!
voor alle slechte huidjes..
xAylie schreef:[naam]: vervelend dat het niet beter gaat, hopelijk kan je HA je iets voorschrijven dat helpt. Waar heb jij eigenlijk vooral last van?

gelatine? voor de verstopte poriën? ik heb het een keer geprobeert maar kwam er niet ver mee, het plakte aan alle kanten en het werkte voor geen ene meter. 
Dus nu heb ik het even schoongemaakt en hopelijk trekt het nu wel goed weg want ik háát plekjes bij m'n mond.
romeoluver schreef:iik lees net iets over 2Improve en ik zie zo ongeveer alleen maar goede reacties! Het ziet er heel erg veelbelovend uit maar heeft iemand hier er ervaring mee??

Dan kun je echt
Ik eet nu in ieder geval wel gezonder (met hier en daar
) Ben benieuwd of het ook effect heeft op mn huid.

Lekker een weekend festival doen, dan stinkt iedereen en is toch iedereen lelijk na de laatste dag dus boeit het me ook echt niet
maar moet volgende week ongesteld worden en deze week in de maand is altijd slecht.. 
LauraBloem schreef:Oke dus het gewoon even met rust laten ook geen facewash of tonic ofzo?

xCathy schreef:LauraBloem schreef:Oke dus het gewoon even met rust laten ook geen facewash of tonic ofzo?
Je moet wel je make-up goed verwijderen, daar kan je dat wel voor gebruiken. Maar het liefst zo weinig mogelijk.
Mijn ervaring is, dat het "natuurlijk" schoonhouden toch het beste werkt
Soms gebruik ik Calendulan emulsie erop, is licht ontsmettend en voorkomt littekentjes