Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verder dag- en nachtcrème van de teatree lijn van Kruitvat. En olievrije make-up. M'n huidje is in een lange tijd niet zo goed geweest als nu.. dus ik ben zeker wel tevreden. Kamille is echt fijn spul, ontstekingsremmend dus helpt ook heel goed tegen roodheid, en het maakt je huid een stuk zachter en gladder. Simpel huis-tuin-en-keukenmiddeltje, maar het werkt super!
mara ik moet dan ook wel zeggen dat ik werkelijk alles weg kan krijgen haha
Mss moet ik dat eens wat vaker gaan drinken
en werkt echt heel goed. En voor de rest zit ik niet meer echt aan mijn huid te kloten.. merk ik ook al veel verschil van.
dus niet bij de thee!
Ik heb allemaal van die kruidentheetjes van pickwick, die munt met aloë vera en limoen enzo
En drink ook wel eens verse muntthee uit de tuin!
MaartPaard schreef:Geen idee wanneer het effect heeft.. Ik gebruik ook veel andere dingen dus ik weet niet wat het hem nou precies doet. Maar ik denk vooral een combinatie van..
Ik drink sowieso 1 kop sochtends, en dan laat ik het zakje er gewoon in zitten dus dat ie bijna zwart wordt haha. En verder gewoon als ik thee drink, neem ik brandnetelthee. Kom denk ik uit op gemiddeld 2 koppen per dag
) maar voornamelijk mee-etertjes etc, tsja die gaan gewoon niet weg. 
en het gaat goed !
kan ook komen dat het nu veel van temperatuur etc wisseld, ken mensen die daar ook last van hebben.

!
Flugel schreef:Tot ik las over tea tree... Naar de kruidvat en een potje tea tree olie aangeschaft (als laatste redmiddel, anders toch Vichy). En ik ben om.
Wauw, wat een fijn spul. De dagcreme en scrub heb ik inmiddels ook en denk dat de reiniger ook niet lang op zich laat wachten.
Eerst deed ik de olie op m'n hand en dan op m'n gezicht. Maar vond dat veel te vettig worden. Op een vochtig watje en dan over m'n gezicht werkt super. De scrub is ook heel fijn en krijg er absoluut geen trekkerige huid van. De eerste keer dat ik de dagcreme op deed dacht ik:Wat een rare substantie. Olie-achtig en waterig tegelijk en het bleef zo op de huid liggen. Maar na enkele minuten was het mooi ingetrokken en zag je er niks meer van. Oke gelukkig, toch wel een fijn product.
MaartPaard schreef:Alles door middel van de Grote Klis en de druppeltjes van A vogel + tea tree en argan olie! (verer gewoon nog verzorgingsproducten van skincode). Maar het werkt werkt werkt werkt!!!!!! Ben echt gelukkig gewoon haha!
Heel gedoe zo'n rothuid! Maar al met al blijft het hierdoor wel aardig rustig..
Daar reageert mijn huid ook best wel erg op, dus zit vanaf vandaag weer lekker op de gezonde tour
zo heten die capsules gewoon