Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaartPaard schreef:Geen idee wanneer het effect heeft.. Ik gebruik ook veel andere dingen dus ik weet niet wat het hem nou precies doet. Maar ik denk vooral een combinatie van..
Ik drink sowieso 1 kop sochtends, en dan laat ik het zakje er gewoon in zitten dus dat ie bijna zwart wordt haha. En verder gewoon als ik thee drink, neem ik brandnetelthee. Kom denk ik uit op gemiddeld 2 koppen per dag
Flugel schreef:Tot ik las over tea tree... Naar de kruidvat en een potje tea tree olie aangeschaft (als laatste redmiddel, anders toch Vichy). En ik ben om.
Wauw, wat een fijn spul. De dagcreme en scrub heb ik inmiddels ook en denk dat de reiniger ook niet lang op zich laat wachten.
Eerst deed ik de olie op m'n hand en dan op m'n gezicht. Maar vond dat veel te vettig worden. Op een vochtig watje en dan over m'n gezicht werkt super. De scrub is ook heel fijn en krijg er absoluut geen trekkerige huid van. De eerste keer dat ik de dagcreme op deed dacht ik:Wat een rare substantie. Olie-achtig en waterig tegelijk en het bleef zo op de huid liggen. Maar na enkele minuten was het mooi ingetrokken en zag je er niks meer van. Oke gelukkig, toch wel een fijn product.
MaartPaard schreef:Alles door middel van de Grote Klis en de druppeltjes van A vogel + tea tree en argan olie! (verer gewoon nog verzorgingsproducten van skincode). Maar het werkt werkt werkt werkt!!!!!! Ben echt gelukkig gewoon haha!