NicoleHorses schreef:Heee mensen
ik zou graag uit de 50 kilo zone willen komen
weeg nu 55 kilo & ben 1.67/1.68 m..
ik heb een echte paardrijkont
daar mag wel wat vanaf vind ik, haha
succes allemaal
huh wil je dan naar de 40??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanneke84 schreef:Ik heb het idee dat jij geen Sonja Bakker volgt maar meer haar 'gezonde' keuzes overneemt. Dat je daardoor afvalt verbaast me nietsAls jij elke dag snoept en je doet dat daarna niet meer dan val je ook af. Zo is elke situatie anders, alleen een crashdieet in vele gevallen toch juist vaak ellendig.
Als je wat wilt bereiken in het leven dan moet je jezelf daarvoor inzetten en dat is met afvallen ook.
Loesss schreef:Hmm eerlijk gezegd ben ikhet eens met Lily, bovendien maak ik me beetje zorgen om je. Je lijkt lichtelijk geobsedeert. Waarom wachten met bezoek aan dietiste tot sept?
tita schreef:Loesss schreef:Hmm eerlijk gezegd ben ikhet eens met Lily, bovendien maak ik me beetje zorgen om je. Je lijkt lichtelijk geobsedeert. Waarom wachten met bezoek aan dietiste tot sept?
Tuurlijk vorig jaar woog ik 55 en nu 61-62 al mijn kleren te strak en ik heb niet genoeg geld om ff die garderobe te vervangen.
Net overal dat vetrandje langs je broek en wat ik ook belangrijk vind maar dat is mijn mening.
Mijn D-pony hoeft maar 60 kilo te dragen ivm rug en leeftijd wel excl zadel hoor![]()
Ik wil ook op gewicht blijven voor de pony inmiddels heb ik hier op bokt wel wat anders geleerd
Dietiste is grof geld reken maar op een consult van ruim 80 euro en daar zit ik niet op te wachten bovendien sport ik redelijk veel dus ik weet niet of ze me echt kan helpen eerst selluf doen
Citaat:Hmm eerlijk gezegd ben ikhet eens met Lily, bovendien maak ik me beetje zorgen om je. Je lijkt lichtelijk geobsedeert. Waarom wachten met bezoek aan dietiste tot sept
Tuurlijk vorig jaar woog ik 55 en nu 61-62 al mijn kleren te strak en ik heb niet genoeg geld om ff die garderobe te vervangen.
Net overal dat vetrandje langs je broek en wat ik ook belangrijk vind maar dat is mijn mening.
Mijn D-pony hoeft maar 60 kilo te dragen ivm rug en leeftijd wel excl zadel hoor![]()
Ik wil ook op gewicht blijven voor de pony inmiddels heb ik hier op bokt wel wat anders geleerd
Dietiste is grof geld reken maar op een consult van ruim 80 euro en daar zit ik niet op te wachten bovendien sport ik redelijk veel dus ik weet niet of ze me echt kan helpen eerst selluf doen
een dieetiste zit in je basisverzekering en wordt dus voor 4 uur per jaar vergoed; dit zijn ongeveer 8 - 10 consulten