Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eszelon4ever schreef:haha, nou ben ik lekker gek maar mijn tragus deed echt geen zeer..
veel mensen die raar kijken als ik zeg dat ik van mijn tepelpiercing ook niks gevoeld heb
Manon88 schreef:Eszelon4ever schreef:haha, nou ben ik lekker gek maar mijn tragus deed echt geen zeer..
veel mensen die raar kijken als ik zeg dat ik van mijn tepelpiercing ook niks gevoeld heb
Mijn eerste tepelpiercing deed ook helemaal geen pijn, de tweede wel een beetje maar ik ben ook wel heel bikkel
mandy_b_s schreef:Yooon : ringetje gaat scheef groeien, dan past het staafje er niet meer in
mocht je niet gelijk een staafje ?
dat is veel beter nl....
en na een maand of 3 kan er een nieuwe in inderdaad..
ik heb inderdaad ook een uitgebreid nazorg pakketje meegehad.. dat hoort !
Whisperramse : da t denk ik niet, dat valt eruit.
mandy_b_s schreef:Manon88 schreef:Mijn eerste tepelpiercing deed ook helemaal geen pijn, de tweede wel een beetje maar ik ben ook wel heel bikkel
twee ? je bedoelt in allebei je borsten een ?
lijkt me zeer doen.. toch wel een van de meeste gevoelige plekjes toch ?
Manon88 schreef:
Jahh in allebei een. Vond mn navelpiercing echt 10x meer pijn doen, maar kan ook komen omdat die voor de tweede keer gezet werd dus die moest onder een stukje littekenweefsel door en dat was heel erg au.. en hij is nu nog ontstoken. Tepelpiercings zijn juist leuk.. Doen geen pijn met zetten, snel genezen en veel plezier van
Manon88 schreef:Jahh in allebei een. Vond mn navelpiercing echt 10x meer pijn doen, maar kan ook komen omdat die voor de tweede keer gezet werd dus die moest onder een stukje littekenweefsel door en dat was heel erg au.. en hij is nu nog ontstoken. Tepelpiercings zijn juist leuk.. Doen geen pijn met zetten, snel genezen en veel plezier van
Needje schreef:Nou, ik ben op zich geen watje, maar ik kon m'n ogen volgens mij niet verder dicht krijgen toen ik m'n tepelpiercing liet zetten....
Manon88 schreef:Ik zou echt de volgende dag alweer in de shop staan, vond het wel een lachen gevoel
Heb ze allebei wel op een andere dag laten zetten maar de navelpiercing en tweede tepelpiercing waren op 1 dag en de navelpiercing vond ik echt meer pijn doen.
Veel plezier van.. Ja nja je tepels worden er gewoon gevoeliger van hahaha dat spreekt denk ik voor zich.
mandy_b_s schreef:ik wil ook een tragus piercing.. maar lijkt me ontzettend zeer doen ?
en heeft iemand (mariellexxx misschien?) daar nog info en facts over ?
Muizje schreef:Ik zit er over te denken om m'n navelpiercing eruit te halen en opnieuw te laten zetten.
Hij zit best scheef namelijk en het irriteert me echt
Is dat slim of....