Azmay schreef:Vandaag harde buiken en meer klachten dus de hele medische molen al gehad. Uiteindelijk waren die klachten alsnog een blaasontsteking die bij de huisarts niet gezien was. Nemo meteen opgemeten en bekeken en was nu geloof ik p15 dus veel beter. Over 2 weken kijken of ze de curve volgt maar geen paniek nodig gelukkig.
Ben nu echt kapot, zal goed slapen vannacht
Jeetje wat een verschil dan in die meeting.. Hebben ze ook uitgelegd hoe dat kan. Dikke stress voor zoals het nu lijkt, gelukkig niks dus. Sterkte met je blaasontsteking!

Goed dat je vanavond even rust neemt.
dus voelde het echt met mijn hand
hele mooie deal kunnen krijgen! Had ze gevonden via mp ivm een maxi Cosi die ze hadden. 

Eén keer per maand zou mij ook fijn lijken, maar ik begrijp wel dat echo's niet per definitie heel goed zijn, dus ik ben huiverig voor extra echo's. Nu weet ik niet precies bij hoeveel echo's dat zo is.
Wel balen dat je zo snel pijn krijgt, maar ik denk dat niemand het je kwalijk neemt dat je wat minder kan doen.
Probeer er over te praten met je vriend en die vriend. Erover praten is voor nabestaanden (vaak) heel erg fijn, ook al stel je voor jouw gevoel domme vragen. Mensen vragen vaak een paar weken hoe het met je gaat en daarna niet meer, terwijl jouw leven echt stil staat.