Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Bellex schreef:De app, gaat dat de hele dag door of is het wel een beetje oké kwa hoeveelheid nieuwe berichten?
Jammer inderdaad om te zeggen mee te lezen en dan zo binnen te vallen, dikke knuffel voor de dames die deze nu kunnen gebruiken!
Dieseltje, ik zie je over de CB ovulatietesten en kosten schrijven, vind je die zelf het fijnste? Mocht je een alternatief zoeken kan ik zelf die van sensitest aanraden, dat vind ik ontzettend fijne testen. Ook die zwangerschapstesten vind ik prettig.
Telano raadt ik overigens sterk af vanuit mijn ervaring.
Het wisselt per dag. Vandaag gaat het weer wat harder maar ik vind het wel goed te doen.
Bellex schreef:De app, gaat dat de hele dag door of is het wel een beetje oké kwa hoeveelheid nieuwe berichten?
Jammer inderdaad om te zeggen mee te lezen en dan zo binnen te vallen, dikke knuffel voor de dames die deze nu kunnen gebruiken!
Dieseltje, ik zie je over de CB ovulatietesten en kosten schrijven, vind je die zelf het fijnste? Mocht je een alternatief zoeken kan ik zelf die van sensitest aanraden, dat vind ik ontzettend fijne testen. Ook die zwangerschapstesten vind ik prettig.
M_aaike schreef:Hoi dames,
Ik kom ook graag weer mee kletsen. Ben 32 jaar en wij proberen sinds januari 2020 om zwanger te raken.
Zoals het nu lijkt heb ik vrijdag 3 maart een HSG en aan de hand daarvan wordt beslist of we starten met IUI of direct IVF.
Zoals de meesten hier vind ik het enorm lastig dat iedereen zwanger lijkt te raken van de wind terwijl ik al het mogelijke er aan doe om gezond te leven, geef honderden euro’s uit aan vitamines, acupunctuur en fertiliteitsmassages, laat mijn favoriete wijntje al jaren staan(af en toe sjoemel ik wel een beetje) en toch lukt het niet. Wat kun je jezelf daarin verliezen zeg.
Het lijkt mij ook wel fijn om mee te kunnen kletsen op de app, zou dat mogen?
Bellex schreef:Jeetje Maaike wat een poos al zeg! Spannende afspraak 3 maart, hebben jullie hier zelf een voorkeur in?
M_aaike schreef:Bellex schreef:Jeetje Maaike wat een poos al zeg! Spannende afspraak 3 maart, hebben jullie hier zelf een voorkeur in?
Ligt een beetje aan de uitkomst van de HSG. Als blijkt dat mijn eileiders dicht zitten, dan wordt het sowieso IVF. In januari zou ik geopereerd worden om tussenschot/septum weg te halen uit mijn baarmoeder, echter toen ik uit de narcose wakker werd, kwam de arts bij me om te vertellen dat de andere ziekenhuizen het verkeerd hadden gezien. Ik had helemaal geen septum maar 2 compleet aparte helften van een baarmoeder die beide gewoon goed functioneren. Dat was echt wel ff schrikken.
Ik zou zelf het liefst starten met IUI gezien inderdaad meer kansen en IVF voelt direct als een eindstation.
Bellex schreef:De app, gaat dat de hele dag door of is het wel een beetje oké kwa hoeveelheid nieuwe berichten?
Dieseltje, ik zie je over de CB ovulatietesten en kosten schrijven, vind je die zelf het fijnste? Mocht je een alternatief zoeken kan ik zelf die van sensitest aanraden, dat vind ik ontzettend fijne testen. Ook die zwangerschapstesten![]()
vind ik prettig.
annepaardoes schreef:Over vitamines gesproken. Wat slikken jullie?
Ik slik viridian pregnancy en Solgar visolie (Super Cod Liver Oil Complex met vitamine D).
Kiwi_ schreef:Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten, dus kan daar niets over zeggen.
Spannend Lau, hopelijk verloopt het voorspoedig en met het zo gewenste resultaat!
Hier inmiddels mijn menstruatie, zit weer goed ik m’n cyclus gelukkig. Ik worstel wel wat met het besluit over of we nou een serieuze poging moeten gaan doen deze ronde en die daarna of niet. Stel dat het lukt, dan zit je zo in de feestdagen en dat lijkt me niet leuk voor een kind, je verjaardag dan hebben. Meer mensen die daar over denken?
x_Anne_x schreef:Kiwi_ schreef:Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten, dus kan daar niets over zeggen.
Spannend Lau, hopelijk verloopt het voorspoedig en met het zo gewenste resultaat!
Hier inmiddels mijn menstruatie, zit weer goed ik m’n cyclus gelukkig. Ik worstel wel wat met het besluit over of we nou een serieuze poging moeten gaan doen deze ronde en die daarna of niet. Stel dat het lukt, dan zit je zo in de feestdagen en dat lijkt me niet leuk voor een kind, je verjaardag dan hebben. Meer mensen die daar over denken?
Toen we voor onze dochter begonnen hebben we daar wel rekening mee gehouden.
Maar na een jaar en een korte cyclus zouden we 2 pogingen achter elkaar in december uitkomen dus vonden we het niet meer waard om voor over te slaan.
En uiteraard jaar later was mijn vrouw eindelijk zwanger van jawel een december kind.
Ze is van 29 december dus behoorlijk irritant wel ja.
1e 2 verjaardagen zaten we in lockdown dus was ook weer anders.
Dit jaar hebben we bewust haar verjaardag pas op 7 januari gevierd en dat was prima.