Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:
Mega interessante foto's maar minder voor jou. Dat wildvlees wegknippen voel je dus?
. Lalidan schreef:Het verhaal van de HAP bellen is ook vreemd, en nog vreemder dat het in de folder van het ziekenhuis staat. Je bent onder behandeling in het ziekenhuis, als er met dat specifieke probleem een issue is, hoor je in dat ziekenhuis thuis en niet in de HAP, volgens de in Nederland geldende afspraken. Dus de folder had je moeten adviseren contact met de SEH op te nemen, niet met de HAP. HAP kan hier inderdaad echt niks mee. Dus ik vind het vooral slordig van het ziekenhuis, eerlijk gezegd.
Lalidan schreef:Het verhaal van de HAP bellen is ook vreemd, en nog vreemder dat het in de folder van het ziekenhuis staat. Je bent onder behandeling in het ziekenhuis, als er met dat specifieke probleem een issue is, hoor je in dat ziekenhuis thuis en niet in de HAP, volgens de in Nederland geldende afspraken. Dus de folder had je moeten adviseren contact met de SEH op te nemen, niet met de HAP. HAP kan hier inderdaad echt niks mee. Dus ik vind het vooral slordig van het ziekenhuis, eerlijk gezegd.

dus geen bijbehorende wond, sorry. Ik was alleen mijn voorraad in de tas maar aan het aanvullen
. Gewoon spoelen met koud water.