Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Je scheert daarmee ook alle huisartsen en artsen over een kam. Er zijn namelijk ook artsen die geen flapdrollen zijn en wel per patiënt kijken wat wijsheid is.
Pocca_Locca schreef:Lotgenoten hebben de neiging om elkaar op te zoeken inderdaad. Maar het lijkt net alsof er hier wordt verondersteld dat de antivaxx beweging een winstgevende industrie is met slechts één doel: zoveel mogelijk geld halen uitvaccinatie leedalternatieve geneeskunde zoals essentiële oliën etc, en dus actief en agressief mensen overhaalt om hun verhaal te delen.
Pocca_Locca schreef:Askja schreef:Goed georganiseerd in de zin dat ze elkaar weten te vinden via de social media en daar een actieve en nadrukkelijk aanwezige groep vormen.
Lotgenoten hebben de neiging om elkaar op te zoeken inderdaad. Maar het lijkt net alsof er hier wordt verondersteld dat de antivaxx beweging een winstgevende industrie is met slechts één doel: zoveel mogelijk geld halen uit vaccinatie leed, en dus actief en agressief mensen overhaalt om hun verhaal te delen.
_lautje_ schreef:
Citaat:De WHO (De Wereldgezondheidsorganisatie) en artsen zeggen zelf tijdens de Global Vaccine Safety Summit op 3 december 2019 dat er GEEN ONDERZOEKEN ZIJN gedaan naar de veiligheid van vaccins en vaccineren! Jij wilt met jouw baby toch ook geen testcase zijn?
Pocca_Locca schreef:Lotgenoten hebben de neiging om elkaar op te zoeken inderdaad. Maar het lijkt net alsof er hier wordt verondersteld dat de antivaxx beweging een winstgevende industrie is met slechts één doel: zoveel mogelijk geld halen uit vaccinatie leed, en dus actief en agressief mensen overhaalt om hun verhaal te delen.
secricible schreef:Zullen we dat soort opmerkingen gewoon lekker laten? Volgens mij is daar al eerder door een mod op gecorrigeerd dus dan hoef je er niet steeds weer over te beginnen lijkt me... Ik heb iig GETEMT op je bericht.
Dinopino schreef:Nou dan toon je toch simpel aan dat je inenting werkt en heb je toch het bewijs.
Pocca_Locca schreef:Heeeeeee! Wat gezellig _Lautje_ dat je er ook weer bent!!! Altijd fijn als er zich mensen met echte kennis van zaken hier melden.Of het nou gaat om medisch advies of zelfs nuttige waarschuwingen wat betreft loslopende cliënten van, ik noem een Pieter Baan centrum.
Pocca_Locca schreef:secricible schreef:Zullen we dat soort opmerkingen gewoon lekker laten? Volgens mij is daar al eerder door een mod op gecorrigeerd dus dan hoef je er niet steeds weer over te beginnen lijkt me... Ik heb iig GETEMT op je bericht.
Dat zou mooi worden, ík heb zelf niet eens getemt toen vanwege haar “ Pieter Baan” opmerking aan mijn adres, en dan nu wel temmen als ik haar na al die tijd verwelkom met een kleine referentie daarnaar? Kom op, zeg. Zijn we volwassen of wat?
Nog even ontopic: de miljardenindustrie die de farmacie is, en zijn agressieve methoden, kun je niet goed vergelijken met een organisatie ( als dat het is?) als Vaxxed.
Dinopino schreef:Nou dan toon je toch simpel aan dat je inenting werkt en heb je toch het bewijs.
Dinopino schreef:En ze waren het allemaal er over eens inenten werkt en heeft levens gered. Nou mooi toch. Jullie staan toch gewoon sterk, waarom dan zo hakken en over gevaarlijke leugens enz. Dat is toch niet nodig. Iedereen ent zich in en voor de meeste is dat ook helemaal geen twijfel of vraagstuk.