Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manonutjuh schreef:Ik begin te denken dat ik iets gemist heb omdat ik nog nooit een WW heb geprobeerd.
Vandaag nog even geoefend met de DH met een handig filmpje, dat ging een stuk beter!
EedihcrO schreef:Zo, wat een drukte ineens weer hier. En wat een mooie doeken komen er voorbij.
Marit, die je nieuw besteld hebt. Wat een prachtige zoete kleur roze. Stiekem wil ik ook nog zoiets, maar draag momenteel heel weinig ivm een schouderblessure.
Herhalen, die tt zijn ook mooie doeken.
Yalou, prachtige foto's allemaal. Die laatste is heel letterlijk draagliefde ook![]()
Ik heb nu een ww maat 4 en een Yaro maat 6. Die laatste is met Bamboe erin en draagt ook heel fijn. Eigenlijk wil ik nog wel een ultra roze 6 erbij. Dat ik de dh ook met mijn fijne meisje kan doen. Niet dat dat met de olifantjes niet kan, maar roze is gewoon leuk![]()
En mensen spotten, Yalou en Marit spot ik zeker wel op fb. Britt heeft me aan mijn mooie mopsy geholpen. En Herhalen ken ik persoonlijk. Ik heb paarden gereden die bij Guess op stal stonden in Sprundel. Geen idee of je zo dan weet wie ik ben.
EedihcrO schreef:Zo, wat een drukte ineens weer hier. En wat een mooie doeken komen er voorbij.
Marit, die je nieuw besteld hebt. Wat een prachtige zoete kleur roze. Stiekem wil ik ook nog zoiets, maar draag momenteel heel weinig ivm een schouderblessure.
Herhalen, die tt zijn ook mooie doeken.
Yalou, prachtige foto's allemaal. Die laatste is heel letterlijk draagliefde ook![]()
Ik heb nu een ww maat 4 en een Yaro maat 6. Die laatste is met Bamboe erin en draagt ook heel fijn. Eigenlijk wil ik nog wel een ultra roze 6 erbij. Dat ik de dh ook met mijn fijne meisje kan doen. Niet dat dat met de olifantjes niet kan, maar roze is gewoon leuk![]()
En mensen spotten, Yalou en Marit spot ik zeker wel op fb. Britt heeft me aan mijn mooie mopsy geholpen. En Herhalen ken ik persoonlijk. Ik heb paarden gereden die bij Guess op stal stonden in Sprundel. Geen idee of je zo dan weet wie ik ben.
EedihcrO schreef:Haha, dat ben ik idd. Ga binnenkort 2 weken op vakantie, dus dan hoop ik weer veel te kunnen dragen. We nemen de kinderwagen niet mee. Gelukkig draagt ml ook, maar die heeft dan vaak de peuter op zijn rug. Scheelt toch 5 kilo tussen die 2.
Herhalen, ik het Zot en Twix gereden. Maar ben al even gestopt. Kreeg een auto ongeluk en toen durfde ik even niet goed meer, omdat Zot steeds meer streken kreeg, omdat hij best veel stil stond (door hoefproblemen dacht ik). Inmiddels 2 kindjes zelfs. En sinds de tweede er is, wil nr 1 ook eigenlijk weer. Die wilde met 8 maanden echt niet meer in de doek, dus die droeg mijn man altijd. Nu wil ik de dh gaan leren en kijken of ik haar ook weer eens kan pakken.
MaritB schreef:Appeltje is hier geweest om mijn collectie doeken mee te nemen. (Op MOS na)
En ik heb gelijk 2 doeken van Yalou op reis nu
Ben heel erg benieuwd hoe t appeltje bevalt