Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:25

Heb je een dahlia aangeboden gekregen?! :oo

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:37

Plaatjes erbij hoor, anders kan ik het niet volgen :+ _O-

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:03

Afbeelding
Bij deze een foto. Hoor vanavond meer

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:05

Oooooh zó’n dahlia _O- ik schrok al!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:20

_lautje_ schreef:
Ik knoopte een peuter van 13kg gemakkelijk in de Monogamy Zeus!
Ik vond het juist voor een kleintje minder makkelijk knopen. Echt hele fijne doek dat.

Aah ik las op de Facebook dat sommige mensen hem daar te dun voor vonden, maar dan ga ik hem toch weer overwegen.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:45

Het is ook kwestie van smaak, hoe strak knoop je, wat vind je fijn!

De meeste AP die ik heb gevoeld vind ik helemaal niet fijn!

Doe mij maar WW en overigens vind ik PN ook fijn!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:54

Ik begin te denken dat ik iets gemist heb omdat ik nog nooit een WW heb geprobeerd.

Vandaag nog even geoefend met de DH met een handig filmpje, dat ging een stuk beter!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:31

Zo, wat een drukte ineens weer hier. En wat een mooie doeken komen er voorbij.

Marit, die je nieuw besteld hebt <3 . Wat een prachtige zoete kleur roze. Stiekem wil ik ook nog zoiets, maar draag momenteel heel weinig ivm een schouderblessure.

Herhalen, die tt zijn ook mooie doeken.

Yalou, prachtige foto's allemaal. Die laatste is heel letterlijk draagliefde ook :+:

Ik heb nu een ww maat 4 en een Yaro maat 6. Die laatste is met Bamboe erin en draagt ook heel fijn. Eigenlijk wil ik nog wel een ultra roze 6 erbij. Dat ik de dh ook met mijn fijne meisje kan doen. Niet dat dat met de olifantjes niet kan, maar roze is gewoon leuk O:)

En mensen spotten, Yalou en Marit spot ik zeker wel op fb. Britt heeft me aan mijn mooie mopsy geholpen. En Herhalen ken ik persoonlijk :P . Ik heb paarden gereden die bij Guess op stal stonden in Sprundel. Geen idee of je zo dan weet wie ik ben.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:36

manonutjuh schreef:
Ik begin te denken dat ik iets gemist heb omdat ik nog nooit een WW heb geprobeerd.

Vandaag nog even geoefend met de DH met een handig filmpje, dat ging een stuk beter!

Ik heb ook wel ww gehad en nu nog 1. Maar die staat de koop/ruil. Mijn meisje word al een heel stuk groter en heeft graag der handen in de doek. En dan vind ik ww vanwege dat die smal is niet prettig meer knopen.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:39

EedihcrO schreef:

Marit, die je nieuw besteld hebt <3 . Wat een prachtige zoete kleur roze. Stiekem wil ik ook nog zoiets, maar draag momenteel heel weinig ivm een schouderblessure.

Yalou, prachtige foto's allemaal. Die laatste is heel letterlijk draagliefde ook :+:

Ik heb nu een ww maat 4 en een Yaro maat 6. Die laatste is met Bamboe erin en draagt ook heel fijn. Eigenlijk wil ik nog wel een ultra roze 6 erbij. Dat ik de dh ook met mijn fijne meisje kan doen. Niet dat dat met de olifantjes niet kan, maar roze is gewoon leuk O:)

En mensen spotten, Yalou en Marit spot ik zeker wel op fb. Britt heeft me aan mijn mooie mopsy geholpen. En Herhalen ken ik persoonlijk :P . Ik heb paarden gereden die bij Guess op stal stonden in Sprundel. Geen idee of je zo dan weet wie ik ben.

Hint hint hint

Wat is de wereld toch klein.
Welke gek met nu ondertussen een kleintje is ook gaan dragen....
?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:10

EedihcrO schreef:

Oh jij bent van Mopsy. ;)

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:57

Haha, dat ben ik idd. Ga binnenkort 2 weken op vakantie, dus dan hoop ik weer veel te kunnen dragen. We nemen de kinderwagen niet mee. Gelukkig draagt ml ook, maar die heeft dan vaak de peuter op zijn rug. Scheelt toch 5 kilo tussen die 2.

Herhalen, ik het Zot en Twix gereden. Maar ben al even gestopt. Kreeg een auto ongeluk en toen durfde ik even niet goed meer, omdat Zot steeds meer streken kreeg, omdat hij best veel stil stond (door hoefproblemen dacht ik). Inmiddels 2 kindjes zelfs. En sinds de tweede er is, wil nr 1 ook eigenlijk weer. Die wilde met 8 maanden echt niet meer in de doek, dus die droeg mijn man altijd. Nu wil ik de dh gaan leren en kijken of ik haar ook weer eens kan pakken.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 07:54

EedihcrO schreef:
Haha, dat ben ik idd. Ga binnenkort 2 weken op vakantie, dus dan hoop ik weer veel te kunnen dragen. We nemen de kinderwagen niet mee. Gelukkig draagt ml ook, maar die heeft dan vaak de peuter op zijn rug. Scheelt toch 5 kilo tussen die 2.

Herhalen, ik het Zot en Twix gereden. Maar ben al even gestopt. Kreeg een auto ongeluk en toen durfde ik even niet goed meer, omdat Zot steeds meer streken kreeg, omdat hij best veel stil stond (door hoefproblemen dacht ik). Inmiddels 2 kindjes zelfs. En sinds de tweede er is, wil nr 1 ook eigenlijk weer. Die wilde met 8 maanden echt niet meer in de doek, dus die droeg mijn man altijd. Nu wil ik de dh gaan leren en kijken of ik haar ook weer eens kan pakken.

Jaaa tuurlijk weet ik dat nog. Dacht je inderdaad al eens voorbij te zien komen.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:37

Appeltje is hier geweest om mijn collectie doeken mee te nemen. (Op MOS na)
En ik heb gelijk 2 doeken van Yalou op reis nu :)

Ben heel erg benieuwd hoe t appeltje bevalt :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:54

MaritB schreef:
Appeltje is hier geweest om mijn collectie doeken mee te nemen. (Op MOS na)
En ik heb gelijk 2 doeken van Yalou op reis nu :)

Ben heel erg benieuwd hoe t appeltje bevalt :D

Hele mooie stapel meegekregen en MOS gezien! Snap dat er zoveel liefde voor is.
Ben erg benieuwd. Aankomende dagen fanatiek dragen. We gaan zo een wandeling maken en morgen ook weer :). Dus twee doeken testen. Eerst de Rivièra van Pinknova en dan de roze Woven Wings.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:47

Wij hebben de kinderwagen te koop gezet :oo

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:59

Anoniem schreef:
Wij hebben de kinderwagen te koop gezet :oo

Mijlpaal! Budget voor een nieuwe doek!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 11:25

Wij hebben zo’n lelijke kinderwagen dat we er nauwelijks iets voor krijgen ben ik bang _O- Daar kan ik nog niet eens een beetje leuke Yaro voor krijgen denk ik

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:06

Yalou, wat voor kinderwagen hebben jullie dan? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:08

Een oude Maxi Cosi 3 in 1 ding!

Afbeelding

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:13

Als je hem toch al nauwelijks gebruikte kan die maar beter weg toch ;)

Hier bracht ik dr vrijdag weer eens met de wagen naar de opvang. Werd echt aangekeken met zo een hoofd van: mama wat doe je nu :\ . Geloof dat kind ook voorkeur voor de doek heeft. Ze is helemaal gelukkig als ze de doek te voorschijn ziet komen.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:07

Wat leuk dat iedereen zo kan ruilen en lenen van elkaar. Heel waardevol heb ik al wel geleerd.

Yalou, wel een ding idd. De wagen weg doen. Maar als je hem toch nooit gebruikt is het een enorme sta in de weg.

Wij gaan op vakantie en nemen de wagen ook niet mee. Wel de buggy, maar ben benieuwd of we die veel gaan gebruiken. Ook liggen er 2 draagzakken en 2 doeken klaar. Ml draagt liefst in de zak namelijk. En de peuter vindt het ook nog heel fijn om gedragen te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:27

De wagen hebben we met R een paar keer gebruikt omdat ik toen nog niet zo’n draagconditie had, maar S draag ik met gemak de hele dag. Met haar hebben we de wagen nog nooit gebruikt en gaan we niet doen ook, dus hij staat nu behoorlijk in de weg te staan.
Een buggy hebben we nog wel voor R :)

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:33

Lekker de wagen eruit, geeft weer ruimte! Wat een kleine wereld en veel via via bekende :). Ik had maandag aan willen sluiten maar ziekenboeg hier thuis.

De little prince is verkocht! Maar nu vind ik wel dat ik een nieuwe 6 nodig heb :):) . Wat vinden jullie fijne blends voor zomer en 9 kilo baby? Vond de blend van de little prince heel chill (katoen, merino, mulberry silk, linnen) . Maar nog niet veel ervaring met andere..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:48

De linnen blends van Woven Wings blijven voor mij een alltime topper. Heb je voorkeur voor een merk?
Van AP zou ik bijvoorbeeld de linnen doeken afraden, maar icm merino of zijde zijn ze alweer een stuk beter!