Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Hoe hebben jullie trouwens je partner over gehaald? Mijn man die vind t maar gek, maar ik zit momenteel met moeie ogen ze ook de hele tijd op te halen anders ga ik helemaal troebel zien. Maar hij ziet dat niet, zo irritant vind ik dat.
cinniz123 schreef:Nou een beetje overleg in een relatie is niet verkeerd toch?!
Als mijn man iets echt niet mooi zou vinden zou ik het niet doen…hij moet immers ook de rest van mn leven tegen mij aankijken.
cinniz123 schreef:Nou een beetje overleg in een relatie is niet verkeerd toch?!
Als mijn man iets echt niet mooi zou vinden zou ik het niet doen…hij moet immers ook de rest van mn leven tegen mij aankijken.
Popstra schreef:mannen vinden het gewoon zonde van het geld. Net zo als nieuwe schoenen of een spijkerbroek.
Popstra schreef:mannen vinden het gewoon zonde van het geld. Net zo als nieuwe schoenen of een spijkerbroek.
Urielle schreef:Over de ooglidcorrectie : Kunnen ze het ook helemaal strak maken weer? De after foto's zijn hoe het er bij mij nu uitziet door het zakken met de leeftijd, maar ik zou ze echt weer strak willen.
Urielle schreef:Over de ooglidcorrectie : Kunnen ze het ook helemaal strak maken weer? De after foto's zijn hoe het er bij mij nu uitziet door het zakken met de leeftijd, maar ik zou ze echt weer strak willen.