Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

cinniz123

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 07:26

Mijne zei ook dat het niet nodig was maar snapte mn keus wel en toen het genezen was zei hij wel dat het beter begreep.
Botox heeft hij me wel om uitgelachen maar deelde zn reactie wel is gewoon niet ons ding.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:55

De mijne vond dat ik groot gelijk had en was zó onder de indruk van het resultaat dat hij het zelf ook heeft laten doen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 09:19

Mijne vind het ook onzin maar ik doe toch wat ik wil :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 09:29

de mijne vind het niet perse nodig, want ik ben prima zoals ik ben, maar als ik het wil omdat ik het fijn vind, dan vind hij het ook prima :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:23

Earth schreef:
Hoe hebben jullie trouwens je partner over gehaald? Mijn man die vind t maar gek, maar ik zit momenteel met moeie ogen ze ook de hele tijd op te halen anders ga ik helemaal troebel zien. Maar hij ziet dat niet, zo irritant vind ik dat.

Waarom moet je hem overhalen? Het is jouw lijf toch? Tenzij hij moet meebetalen natuurlijk, dan snap ik dat je daarover moet overleggen. Maar je hebt toch geen toestemming nodig om iets wat jouw lichaam aangaat hoop ik?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:10

Nou een beetje overleg in een relatie is niet verkeerd toch?!
Als mijn man iets echt niet mooi zou vinden zou ik het niet doen…hij moet immers ook de rest van mn leven tegen mij aankijken.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:32

cinniz123 schreef:
Als mijn man iets echt niet mooi zou vinden zou ik het niet doen…hij moet immers ook de rest van mn leven tegen mij aankijken.

Ja, over onze fysieke en psychische behoeftes bijvoorbeeld. Maar niet over mijn uiterlijke uitingen. Maar elke relatie is anders, als jullie balans vinden op die manier, dan is dat helemaal prima. Geen waardeoordeel verder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:32

cinniz123 schreef:

Dit is niet de plek voor deze discussie maar ik vind dat je zelf als enige beslist over jouw lichaam. Doe wat jou gelukkig maakt. Je man kan je over 10 jaar ook inruilen voor een jonger exemplaar. Dan sta je dan met je rekening houden en de rest van je leven etc etc.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:33

Naja laten we vooropstellen dat ik getrouwd ben met het idee samen oud te worden en niet met de intensie wat als hij me inruilt voor een jonger ding :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:39

Ik vind het overigens wel terecht als je partner zijn zorgen aankaart over een ingreep die je wilt laten verrichten als zij/hij twijfelt over de reden waarom. Als het pure onzekerheid of een negatieve reden is dan snap ik wel dat je partner zich uit. Maar dat heeft als uitgangspunt jouw welzijn, en niet zijn of haar bevindingen over mijn uiterlijk.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:59

mannen vinden het gewoon zonde van het geld. Net zo als nieuwe schoenen of een spijkerbroek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:15

Popstra schreef:
mannen vinden het gewoon zonde van het geld. Net zo als nieuwe schoenen of een spijkerbroek.

Dat is ook de voornaamste reden van mijn man. En dat ik op een Barbie ga lijken en bij hem wegga.
Maar cinniz heeft wel een punt, ik overleg c.q. meld het wel aan hem, en doe het vervolgens gewoon. Maar dan heb ik het over fillers en botox. Mocht ik bilimplantaten willen en hij is daar echt zwaar op tegen dan zou ik dit niet doen.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:34

Popstra schreef:

Dat klopt wel een beetje :') En het is idd ons beide geld.
Ik moet het nog even tijd geven, hij moet wel vaker wennen aan bepaalde ideeën :P Ik vertel het hem gewoon een paar keer. Gisteren had ik weer erg last maar dan zeg ik dat en bagatelliseert hij dat weer, zo irritant vind ik dat :=

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:35

Lat relatie aangaan, dan hoef je het niet te vertellen :-)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:42

Mijn partner stond er heel open in maar ik ging dan ook voor medische redenen. Hij heeft het zelf ook eens geprobeerd voor pijnlijke spieren

We hebben daar een keer gezeten en met een meisje gepraat die een super dunne bovenlip had en een normale onderlip, die kwam dus ook weer terug met alleen de bovenlip gevuld en ze waren gelijk. Toen zag hij ook meteen dat niet iedereen er vandaan komt met dikke lippen zoals je in de media vaak ziet

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:45

Over de ooglidcorrectie : Kunnen ze het ook helemaal strak maken weer? De after foto's zijn hoe het er bij mij nu uitziet door het zakken met de leeftijd, maar ik zou ze echt weer strak willen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 21:07

Urielle schreef:
Over de ooglidcorrectie : Kunnen ze het ook helemaal strak maken weer? De after foto's zijn hoe het er bij mij nu uitziet door het zakken met de leeftijd, maar ik zou ze echt weer strak willen.

Als je ogen nu zijn zoals de na foto’s bij een ooglidcorrectie denk ik niet dat er veel weg te halen valt.
Maar gewoon een afspraak maken bij een kliniek waar jij je goed bij voelt voor een intake en dan hoor je vanzelf wel wat de mogelijkheden zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 21:23

Urielle schreef:

Je kan niet aan de gang blijven in dat gebied. Grote kans dat het eerder richting een wenkbrauwlift gaat dan. Of een echte facelift.
Als je dat wilt zou ik naar een goede kliniek gaan voor advies.
Ik ben vorig jaar geweest maar kreeg te horen dat ik over 10 jaar maar moet terugkomen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 08:56

Of daarbij nog botox in gebied kraaien pootjes...fillers in je slapen...jukbeenderen...

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 10:33

Wie heeft ervaring met PRP behandelingen? Heeft het echt effect?

Seven_OfNine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 20:05

Ik heb 10 dagen geleden ook de ooglid correctie gehad. Jeetje wat vond ik het spannend en wat is het meegevallen. Totaal geen pijn gehad en ik ben nu al super blij. Ondanks dat het nog gezwollen in.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 18:33

Ik ben op aanraden van dit topic vandaag voor een intake/consult naar skin Groningen gegaan (voorheen Derma clinic) voor info over de traangoot filler en dat is gelijk uitgevoerd :D Ben er nu al erg blij mee, het is erg mooi. Ik had niet zozeer wallen maar wel een diepe traangoot en die is nu mooi opgevuld (0.3 ml aan beide kanten) en nog een beetje vulling onder het oog. Kijk nu lekker fris en wakker :)

Dus dankjullie wel voor alle inzichten, zonder jullie had ik het nooit gedurfd. De arts en assistente waren ook erg prettig, ik voelde me gelijk op mijn gemak.

Wat ik vergeten was te vragen is of ik mag sporten. Ik lees op internet al beter van niet, maar mag een rustig rondje joggen ook niet?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 19:01

Voor zover ik weet mag je voorlopig ook niet joggen, zou het er niet op wagen!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 20:31

Ik vind ik de documenten terug dat ze indd sauna en sporten afraden 1-2 dagen. Naja, begrijpelijk maar wel jammer :)

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 21:57

Heeft iemand hier liposculptuur laten doen op de buik/taille? Ik ben me aan het oriënteren maar er zijn zo veel klinieken en zo veel verschillende prijzen.. welke klinieken zijn nou goed en betrouwbaar :o