Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Ik vind de lakken van Pink Gellac wel fijn. Ik heb die van Ali ook geprobeerd, maar dat werd heel snel heel klonterig.
Gebruik alleen wel de base- en topcoat van Sensationail.
Chantalboes: Friemel heeft hier ooit een bericht over geplaatst in dit topic (of het vorige deel). Toen ik die uitleg volgde, kon ik enigzins iets worden met de lamp van Pink.
MarJon schreef:Nee, mijn base en top zijn niet stroperig! Ik heb de base- en topcoat in 1. Je moet alleen aan het einde er wel overheen met de cleanser.
Deze heb ik:
https://www.bol.com/nl/p/sensationail-g ... oductTitle
Ik wil eigenlijk de base2 van Pink Gellac nog proberen, maar ik vergeet hem steeds mee te bestellen
LadyMadonna schreef:Kaygee schreef:Ik heb er echt totaal geen moeite mee... voor de lagen tussendoor is 60 sec echt genoeg. Die moeten niet droog. De topcoat doe ik wel 120 sec. Ik ga wel kijken voor een andere topcoat want hij wordt idd sneller dof. Dit is na 10 dagen, ben alleen met haren wassen de piek van de boom verloren...
[ [url=m/PQM6Mg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die moeten wel degelijk droog (als in, uitgehard, plaklaag blijft), niet (goed) uitgeharde gelpolish vergroot de kans op allergieën.