Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Weidemaatje schreef:Weet je het zeker? Ik had een youtube filmpje gekeken met swatches waar ze het testte, en het leek alsof het wel kon op ‘normaal’ blond haar. Maar dat kan natuurlijk ook fake zijn
Noa28 schreef:Hi!
Zijn hier misschien mensen die ervaring hebben met (zwarte) semi permanente haarverf? Ik wil graag eens zwart haar proberen. Ik vind het ook niet erg als het in een rare kleur vervaagd. Weet er iemand een goed merk aan te raden? Zijn er misschien tips of dingen die ik moet weten voor ik het in m’n haar doe? En blijft de verf erg achter in de badkamer of is dat wel weg te krijgen? Gaat het in je kleding zitten?![]()
Ik heb al op internet gezocht maar al die websites spreken elkaar allemaal tegen.
Pepperrr schreef:Noa28 schreef:Hi!
Zijn hier misschien mensen die ervaring hebben met (zwarte) semi permanente haarverf? Ik wil graag eens zwart haar proberen. Ik vind het ook niet erg als het in een rare kleur vervaagd. Weet er iemand een goed merk aan te raden? Zijn er misschien tips of dingen die ik moet weten voor ik het in m’n haar doe? En blijft de verf erg achter in de badkamer of is dat wel weg te krijgen? Gaat het in je kleding zitten?![]()
Ik heb al op internet gezocht maar al die websites spreken elkaar allemaal tegen.
Daarom kijk ik nooit op internet maar smeer ik het er gewoon in![]()
Heb je erg licht haar van jezelf? Want dan raad ik t eigenlijk niet echt aan. Stel het is niet wat je wil krijg je het er bijna niet uit...
Ik gebruik zelf vaak de semi-permanente kleuring van Directions. Geloof dat ze die ook in het zwart hebben. De blauwe kleuren van directions kreeg ik er met lichtblond haar echt niet meer uit...
Vlekken verschilt per kleur en per merk. De blauwe van directions gaf echt heel lang heel erg af terwijl rood helemaal niet af gaf. Als je vlekken in je badkamer/huid hebt krijg je dat er heel makkelijk af met reinigingsalcohol (70% voor op de huid en niet hoger). Ik zou de eerste dagen wel een oud kussensloop gebruiken voor de zekerheid