Sintara schreef:Achja maar fysio´s weten ook niet alles hoor! Ik heb eens een operatie aan mijn arm gehad en vroeg na een tijdje of ik weer paard mocht rijden..
Zei hij nou, ik weet niet of je al sterker bent dan een paardHahaah hij snapte niet eens waarom ik zo hard moest lachen
Is ook zo hoor haha, maar mijn fysio heeft zelf een paard dus toen ik zei dat ik heus niet zoveel met mijn armen deed met paardrijden trapte hij daar niet in

) en ik loop nu eigenlijk alleen actief hard, omdat ik anders niks anders doe. Niet dat ik het hardlopen niet heerlijk vind hoor 
Ik was dus ook dood op toen ik weer thuis was, maar het is vandaag wel +4 graden en zonnig, dus gewoon té zonde om daar niet van te genieten! Heb voor het eerst sinds de winter met m'n mouwen omhoog kunnen rennen en zonder hoofdband, wat een fijn gevoel om weer eens niet helemaal ingepakt te kunnen hardlopen! Uiteindelijk 5x 5min tempo blokjes met zelfs nog een wat hoger tempo dan geplanned
Inmiddels vind ik hardlopen gewoon heerlijk om te doen, maar in het begin was dat echt mijn motivatie.
Vandaag voel ik me prima, geen spierpijn ofzo dus dat is fijn 
Of dan in ieder geval dat ik op dat moment windje mee heb.
).