Anoniem schreef:Zou ik misschien een vraag mogen stellen?
Ik ben opzoek naar een oogschaduw palette met bruintinten, en zo min mogelijk roze. Dat draag ik namelijk nooit, staat niet bij mij. Ik heb om te proberen een goedkopere palette gehad, maar merk dat vooral de lichtbruine tinten al snel niet meer te zien zijn.
Iemand misschien een tip? Prijs maakt even niet uit
Palette zelfs samen stellen met bijvoorbeeld MUG of kiko?
Mooie ooglook jolien!!! Jij gaat ook wel heel hard vooruit. Vind alleen van jr foundation erg opvallen. Vooral door rand met haarlijn. Misschien iets verder werken?
Ik zal straks op computer uitgebreiden bijleespost!!
Gisteren wezen stappen en daarbij ook weer wat meer uitgepakt met glittersss

Ik heb nu zo'n fijne "make up remover" (ia een micellair water) krijgt alles super eraf, en dat van action huismerk

maar ik zal eens bij mug kijken.
ben juist kritisch op mn foundation
Die was ook heel fijn
Maar als je het geluk hebt dat een drugstore foundation voor je werkt: vooral doen, dan is meer geld uitgeven echt niet nodig. Mocht je net zoals ik qua huidskleur en huidstype niet terecht kunnen bij drugstore, is high end toch meestal je enige optie en wordt deze uiteindelijk stukken voordeliger. Ik kan ook echt jaloers worden van sommige youtubers die 20 foundations in hun lades hebben liggen die allemaal matchen met hun huidskleur - dat geluk heb ik gewoon niet tenzij ik er 2 meng in de meeste gevallen.
Maargoed, stuk goedkoper om maar 2-3 foundations te hebben die matchen!
maar het kan er mee door. Er zit in ieder geval erg veel product in dus hij is zijn geld zeker waard!