Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patt schreef:Zucht heb ook even dipje.
Baal echt dat je gewoon niets lekkers tussendoor meer kunt pakken.
Het fruit, appeltje, banaan, sinaasappel, sla, wortel, komkommer en yoghurt komen mijn neus uit.
Ik wil het echt wel volhouden maar vindt het soms echt moeilijk.
lianne304 schreef:ei lus ik niet dus doe ik mezelf geen plezier mee.
hou het daarom liever bij sta daart zoals simpel plakjes kaas of een plakje salami
eet ook allen maar volkoren.
kon het niet weerstaan en heb daarom nof tig poffertjes gegeten ben nu wel goed voel.
dit dan maar even als een cheat dag bekijken.
TurboTinker schreef:Waarom las je niet een cheatmeal in? 1 maaltijd per week, waarbij je alles mag eten dat je lekker vind. En daarna weer afvallen.
Stamper schreef:Doe wat ik doe dan eventueel, 30 gram ongezouten cashewnoten of andere noten die goed zijn.
Heb je toch even iets lekkers, even iets anders...
En val er prima mee vanaf! Weer 2 eraf!
TurboTinker schreef:gister uit eten geweest. Niet eens gek gedaan. Mosterdsoepje met een stokbroodje en 1/3e pannenkoek
400 gram erbij. Had niet verwacht gelijk te blijven. Maar deze doet zeer. Hopelijk is het er morgen weer een beetje af.
Patt schreef:TurboTinker schreef:Waarom las je niet een cheatmeal in? 1 maaltijd per week, waarbij je alles mag eten dat je lekker vind. En daarna weer afvallen.
Omdat ik bang ben dat dat beetje wat ik afval er zo weer bijzit door dat te doen.
In begin ging het afvallen goed en sneller maar nu uiteindelijk na al 19 kg te zijn afgevallen gaat het niet hard meer.
Ik stond al vanaf augustus vorig jaar stil (met tijden paar kilo erbij en weer eraf) en heb het lijnen een maand geleden weer strenger opgepakt.
Dan heb ik komend weekend al een etentje gepland staan en wil daarvoor deze weken vooraf daarom al niets tussendoor pakken.Stamper schreef:Doe wat ik doe dan eventueel, 30 gram ongezouten cashewnoten of andere noten die goed zijn.
Heb je toch even iets lekkers, even iets anders...
En val er prima mee vanaf! Weer 2 eraf!
Soms doe ik een paar ongezouten walnoten door mijn Yoghurt maar dat is het dan ook wel.
Ook als ik dus niks pak val ik echt niet zomaar 2 kg meer af. Moet nu al blij zijn met een 0,5 kg.
Ach ik kom er wel weer doorheen, vandaag weer een sterke dag en niet veel last gehad.
Soms is het fijn om hier ook gewoon even te kunnen klagen hahaha
Juist omdat iedereen hier begrijpt en weet hoe moeilijk het is.
En het blijven afvallen motiveert mij enorm, als ik lang stil blijf staan of zelfs weer een paar ons bijkom dan denk ik al gauw van potverdorie waar doe ik het ook allemaal voor.