[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:34

Dames, ik zie in reactie om mijn eerdere vraag dat het grootste deel hier het liefste het topic op MWS houdt. Dat is uiteraard prima, het staat jullie op ieder moment natuurlijk ook vrij om daarnaast een eigen 'kletstopic' te openen op de HK :)

Wel het verzoek om er dan echt op te letten dat het hier ontopic blijft; er wordt regelmatig toch wel wat afgeweken, wat op zich natuurlijk niet zo erg is, maar we ontvingen wel TeMs van gebruikers die dat wel vervelend vonden. Nu lees ik hier ook terug dat het merendeel het topic toch graag gefocust zou willen hebben op make-up/beauty, dus willen jullie daar dan met z'n allen een beetje op letten? :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:36

Shizzel: dichtsbijzijnde mac counter zit op een uur rijden en vind ze wat duur om zo op de gok te bestellen zonder ik weet of ik ze prettig vind.
Die van vandaag is qua kleur eigenlijk best mooi, hij zou nog wat minder geel mogen voor het perfecte. Maar ik vind de finish niet fijn aanvoelen. Hij blijft op mijn huid liggen en glimt behoorlijk. Al kan dat natuurlijk ook met de warmte van vandaag te maken hebben.

Hier is mijn huidskleur met foundation (true match gemengd) vrij goed te zien. Kan kijken of ik morgen een blote billen gezicht foto kan maken. Misschien is dat makkelijker tips geven?

Afbeelding

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:36

Drunksheep schreef:
Kreeg vandaag mijn (gratis :D) bestelling binnen, die verpakkingen zijn toch allemaal zó mooi! Vooral die van de bronzer.
[ [url=m/gaDMO8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die lipstick staat je goed Eline :)

Welke kleur bronzer heb je gekocht? :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:37

[quote"]

Ik heb niet gekeken naar de advertentie, maar gezien de prijzen die je noemt is het sowieso nep.
MAC verkoopt sowieso niet via marktplaats of andere sites. Alleen via MAC zelf en via douglas/bijenkorf.
Ook heeft MAC nooit acties / kortingen
([/quote]

Elke, het is een liquidatie verkoop, vandaar de prijzen en de aantallen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:38

Maris schreef:
[quote"]

Ik heb niet gekeken naar de advertentie, maar gezien de prijzen die je noemt is het sowieso nep.
MAC verkoopt sowieso niet via marktplaats of andere sites. Alleen via MAC zelf en via douglas/bijenkorf.
Ook heeft MAC nooit acties / kortingen
(

Elke, het is een liquidatie verkoop, vandaar de prijzen en de aantallen[/quote]

Nee, dit is aliexpress make-up deze merken doen niet aan liquidatie verkoop.

Liselot

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:45

Kan je online geen testers van mac foundation bestellen? Dat zou voor mij wel een uitkomst zijn

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:46

Ik geef teveel geld uit aan make up, kleding, paarden spreke spullen etc :D

Heb het afgelopen jaar 1,5 jaar enorm veel gekocht, vooral high end, ivm mn bruiloft. Heb nu eigenlijk wel alles dat ik echt nodig heb. Behalve dan de dingen zoals mascara die sneller opgaan.

Drunksheep, die webgift korting bij ici, was dat ook voor urban decay?

Prima Hanmar!

Verzoekje aan de gebruikers die temmen als we off topic gaan, kunt het ook gewoon hier in het topic aangeven, we bijten niet... Denk ik :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:47

Liselot schreef:
Kan je online geen testers van mac foundation bestellen? Dat zou voor mij wel een uitkomst zijn

Mac doet helaas niet aan testers.. -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:47

Denk het niet maar een Mac zit overal wel toch? :j wat wil je testen? Ik wil Charlotte tilbury testen maar kan geen testers vinden online dus moet per se naar Amsterdam.

Mies, ik dacht precies t zelfde wat betreft t laatste idd :j geen tem voor nodig! Gewoon ff gillen zo van ladies! Ontopic! :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:48

Het is ook wel een ervaring hoor moet ik zeggen, naar zo'n counter van Mac of Charlotte Tilbury :)

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:49

Murthul schreef:

Van foundation kun je wel proefjes krijgen. Ik heb er 3 en ook nog een potje oil control om te testen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:49

Wat gaan jullie snel haha. Hebben jullie tips voor wallen/donkere kringen onder de ogen?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:50

Goed slapen :+ Een goede concealer doet wonderen!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:50

Soez schreef:
Murthul schreef:

Van foundation kun je wel proefjes krijgen. Ik heb er 3 en ook nog een potje oil control om te testen.

Serieus? Bij welke counter ben je dan geweest? In Utrecht was dat in elk geval totaal niet mogelijk, ze kon het aanbrengen en meer kon ze niet betekenen..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:51

_Friemel schreef:
Denk het niet maar een Mac zit overal wel toch? :j wat wil je testen? Ik wil Charlotte tilbury testen maar kan geen testers vinden online dus moet per se naar Amsterdam.

Mies, ik dacht precies t zelfde wat betreft t laatste idd :j geen tem voor nodig! Gewoon ff gillen zo van ladies! Ontopic! :D

De dichtstbijzijnde voor mij is een uur verderop helaas, is met mijn zoontje moeilijk te realiseren.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:51

Leverage schreef:
Het is ook wel een ervaring hoor moet ik zeggen, naar zo'n counter van Mac of Charlotte Tilbury :)

True, alleen verder vind ik Amsterdam niet interessant dus om dan een kaartje te kopen A 25? Euro en dan daar 10 minuten zijn en dan een foundation aftikken van 40 euro (in de hoop dat je kleur er tussen zit en op voorraad is!) staat me tot nu toe nog niet echt aan :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:54

Liselot schreef:
_Friemel schreef:

De dichtstbijzijnde voor mij is een uur verderop helaas, is met mijn zoontje moeilijk te realiseren.

Hoezo dat? Ik reis met die kleine van mij heel Nederland rond, neem hem ook gerust mee naar de stad :D

[***] schreef:
Wat gaan jullie snel haha. Hebben jullie tips voor wallen/donkere kringen onder de ogen?

Eerst kijken of je t van binnenuit kan verhelpen! Ik had het vroeger echt extreem en ik bleek te weinig water te drinken :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:59

Hij slaapt niet buiten zijn bed en is niet te genieten als hij moe wordt. Ook moet hij nog elke 3 uur fles of fruithap en daarna rustig aan doen ivm reflux.
Wordt straks als hij iets ouder is vast wel makkelijker, maar is nu nog erg lastig. Hier even de stad in wil prima, maar 2x een uur rijden en dan nog de stad in wordt problematisch :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:02

Leverage schreef:
Drunksheep schreef:
Kreeg vandaag mijn (gratis :D) bestelling binnen, die verpakkingen zijn toch allemaal zó mooi! Vooral die van de bronzer.
[ [url=m/gaDMO8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die lipstick staat je goed Eline :)

Welke kleur bronzer heb je gekocht? :)

Sun-kissed! Is mooi licht, heel natuurlijk :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:03

Ja, toch? Heb 'm geswatched toen in Amsterdam maar vond hem te oranje.. Valt het op de huid mee? Neig zelf namelijk om Bronzed aan te schaffen..

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:03

Murthul schreef:
Serieus? Bij welke counter ben je dan geweest? In Utrecht was dat in elk geval totaal niet mogelijk, ze kon het aanbrengen en meer kon ze niet betekenen..

Bij een filiaal in Amsterdam. Weet niet of het de pro store of bij Douglas was, maar ik kreeg heel makkelijk 4 monsters mee.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:04

_Friemel schreef:
Leverage schreef:

True, alleen verder vind ik Amsterdam niet interessant dus om dan een kaartje te kopen A 25? Euro en dan daar 10 minuten zijn en dan een foundation aftikken van 40 euro (in de hoop dat je kleur er tussen zit en op voorraad is!) staat me tot nu toe nog niet echt aan :')

:')

Ik maak er dan gewoon een shop dagje van. Douglas, Mac pro store, Ici Paris, Kiko, Lush, Babassu, Forever 21, Topshop. Ik vermaak me wel in Amsterdam als ik een goed gevulde beurs bij heb :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:07

Leverage schreef:
Ja, toch? Heb 'm geswatched toen in Amsterdam maar vond hem te oranje.. Valt het op de huid mee? Neig zelf namelijk om Bronzed aan te schaffen..

Bronzed schijnt heel donker te zijn... dus durfde ik niet aan met mijn lichte huidje haha. Ik ben ook geel qua ondertoon dus misschien scheelt dat? Kan morgen wel een foto posten.

Michelle77 schreef:
Drunksheep, die webgift korting bij ici, was dat ook voor urban decay?

Yes :j had ik expres er nog bij gepost.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:09

Heb ook maar de afwasborstels besteld op aliexpress :D

Benieuwd of het wat is. 10 euro voor 10 borstels val ik me in elk geval geen buil aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:12

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt