Nu was ik ook eens aan het zoeken naar navelpiercings. Een navelpiercing vind ik erg mooi, maar als ik naar sieraden ga kijken, vind ik het snel heel groot/grof worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celestial schreef:Hoi hoi!Ik kom hier even binnenvallen. Al een hele tijd heb ik drie piercings (tragus en dubble forward helix) in mijn oren waar ik onwijs blij mee ben!
![]()
Nu was ik ook eens aan het zoeken naar navelpiercings. Een navelpiercing vind ik erg mooi, maar als ik naar sieraden ga kijken, vind ik het snel heel groot/grof wordenWeten jullie of er ook navelpiercings te vinden zijn met een subtieler bolletje boven en een klein sieraad onder?
MaartJ schreef:Ik heb een snug, reageer niet vaak maar lees wel mee
Rook, helix, tragus.. no problemo! Snug, drama! Kwam misschien ook doordat ik te lang in de zon had gezeten de dag dat ie gezet was. Heb er echt heel erg lang last van gehad, durf 'm nog steeds niet goed er uit te halen want dan begint ie weer te bitchen.
Even afkloppen maar nu is ie al erg lang rustig, blijft wel altijd een beetje verdikt kraakbeen waar ie d'r door zit.
MuSLi schreef:MaartJ schreef:Ik heb een snug, reageer niet vaak maar lees wel mee
Rook, helix, tragus.. no problemo! Snug, drama! Kwam misschien ook doordat ik te lang in de zon had gezeten de dag dat ie gezet was. Heb er echt heel erg lang last van gehad, durf 'm nog steeds niet goed er uit te halen want dan begint ie weer te bitchen.
Even afkloppen maar nu is ie al erg lang rustig, blijft wel altijd een beetje verdikt kraakbeen waar ie d'r door zit.
Ik lees inderdaad vaker dat het een lastige piercing is. Rook, tragus, helix ook allemaal goed hier. Dus vandaar ook nog even op zoek naar aanvullende ervaringen. Hij kan er natuurlijk altijd nog uit...
Niekj_Jente schreef:Wie heeft er een smiley piercing hier??
Ik vroeg me af of deze piercing snel uitscheurt?
Vind hem echt super gaaf en wil hem eigenlijk laten zetten, maar zou het zonde vinden als hij zou uitscheuren.
Bedankt alvast
BiBiQ schreef:Nou tot nu toe gaan al mijn piercings via haar goed en heeft ze altijd gelijk. Zelf heeft ze al jaren een smiley en nergens geen last van en nooit klachten of commentaar van haar tandarts.
Beetje vreemde reactie vind ik het van je.
Ikwashier schreef:O jullie laten mij alleen maar meer twijfelen over welke ik wil... Die foto heb ik trouwens al eerder gezien Mars! Hij staat tussen mijn foto's (screenshot gemaakt)Heb namelijk al eerder getwijfeld over een daith. Twijfel nu vooral tussen daith, rook of conch. Help
_R_G_ schreef:Hoi hoi,
Even een vraagje,
2 jaar geleden heb ik een navelpiercing laten zetten, en helaas begint hij uit te groeien.
Hij is van 10 mm naar 8 mm gegaan en inmiddels ook ontstoken.
de huid tussen de balletjes in is bruinig, en inmiddels rood (door de ontsteking)
Nu zit ik er aan te denken om hem maar dicht te laten groeien en opnieuw te laten piercen.
Maar hoe kan ik dat het beste doen, zo dat er zo minmogelijk litteken zit en groeit het überhaupt nog dicht?
Ik heb er zojuist een bioflex staafje ingedaan van 8 mm en 1.2 ipv CS 10 mm en 1.6.
Kan ik hem het best steeds kleiner er in doen, of gewoon helemaal er uithalen in 1 keer?
Alvast bedankt!
xxcleeoo schreef:Celestial schreef:Hoi hoi!Ik kom hier even binnenvallen. Al een hele tijd heb ik drie piercings (tragus en dubble forward helix) in mijn oren waar ik onwijs blij mee ben!
![]()
Nu was ik ook eens aan het zoeken naar navelpiercings. Een navelpiercing vind ik erg mooi, maar als ik naar sieraden ga kijken, vind ik het snel heel groot/grof wordenWeten jullie of er ook navelpiercings te vinden zijn met een subtieler bolletje boven en een klein sieraad onder?
Ik kijk vaak op aliexpress!