[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:00

Hoi hoi! :) Ik kom hier even binnenvallen. Al een hele tijd heb ik drie piercings (tragus en dubble forward helix) in mijn oren waar ik onwijs blij mee ben! *\o/*

Nu was ik ook eens aan het zoeken naar navelpiercings. Een navelpiercing vind ik erg mooi, maar als ik naar sieraden ga kijken, vind ik het snel heel groot/grof worden :( Weten jullie of er ook navelpiercings te vinden zijn met een subtieler bolletje boven en een klein sieraad onder?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:41

Zijn er hier mensen met ervaring met een snug?? Ik ben namelijk wel weer eens toe aan een nieuwe piercing. En vind die wel heel tof :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 15:49

Celestial schreef:
Hoi hoi! :) Ik kom hier even binnenvallen. Al een hele tijd heb ik drie piercings (tragus en dubble forward helix) in mijn oren waar ik onwijs blij mee ben! *\o/*

Nu was ik ook eens aan het zoeken naar navelpiercings. Een navelpiercing vind ik erg mooi, maar als ik naar sieraden ga kijken, vind ik het snel heel groot/grof worden :( Weten jullie of er ook navelpiercings te vinden zijn met een subtieler bolletje boven en een klein sieraad onder?

Ik kijk vaak op aliexpress!

MaartJ

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:41

Ik heb een snug, reageer niet vaak maar lees wel mee :)

Rook, helix, tragus.. no problemo! Snug, drama! Kwam misschien ook doordat ik te lang in de zon had gezeten de dag dat ie gezet was. Heb er echt heel erg lang last van gehad, durf 'm nog steeds niet goed er uit te halen want dan begint ie weer te bitchen.
Even afkloppen maar nu is ie al erg lang rustig, blijft wel altijd een beetje verdikt kraakbeen waar ie d'r door zit.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:08

MaartJ schreef:

Rook, helix, tragus.. no problemo! Snug, drama! Kwam misschien ook doordat ik te lang in de zon had gezeten de dag dat ie gezet was. Heb er echt heel erg lang last van gehad, durf 'm nog steeds niet goed er uit te halen want dan begint ie weer te bitchen.
Even afkloppen maar nu is ie al erg lang rustig, blijft wel altijd een beetje verdikt kraakbeen waar ie d'r door zit.

Ik lees inderdaad vaker dat het een lastige piercing is. Rook, tragus, helix ook allemaal goed hier. Dus vandaar ook nog even op zoek naar aanvullende ervaringen. Hij kan er natuurlijk altijd nog uit... ;)

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:04

Wie heeft er een smiley piercing hier??
Ik vroeg me af of deze piercing snel uitscheurt?
Vind hem echt super gaaf en wil hem eigenlijk laten zetten, maar zou het zonde vinden als hij zou uitscheuren.

Bedankt alvast

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:11

MuSLi schreef:
MaartJ schreef:

Ik lees inderdaad vaker dat het een lastige piercing is. Rook, tragus, helix ook allemaal goed hier. Dus vandaar ook nog even op zoek naar aanvullende ervaringen. Hij kan er natuurlijk altijd nog uit... ;)

Haha hij kan er inderdaad altijd nog uit maar ik ben zo slecht in afscheid nemen. Heb 'm een paar keer een dagje uit gehad ivm klederdracht en een gesteven muts die strak over mijn oren zit en heb ook al een paar keer besloten om 'm dan maar niet terug er in te doen. Toch heb ik 'm elke keer weer met veel pijn en moeite weer terug gedaan, gewoon omdat ik 'm zo gaaf vind. Nu laat ik 'm gewoon zitten als ik in m'n klederdracht moet, watje er tussen en dan gaat het wel.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:34

Niekj_Jente schreef:
Wie heeft er een smiley piercing hier??
Ik vroeg me af of deze piercing snel uitscheurt?
Vind hem echt super gaaf en wil hem eigenlijk laten zetten, maar zou het zonde vinden als hij zou uitscheuren.

Bedankt alvast

Omdat hij onder je lip zit heeft hij denk ik niet echt de kans om snel uit te scheuren. Kan ook aan het sieraad liggen. Als je een groot ringetje of een horseshoe erin hebt zitten, is de kans wel groter dan bij bijv. een curved barbell.
Maar ik denk dat als hij op een een of andere manier vast komt te zitten en je trekt eraan, dat hij er wel aardig snel uitgaat omdat hij maar in zo'n dun stukje zit. Gelukkig heb ik daar nog nooit een ervaring mee gehad ;)

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:28

Ik ga binnen kort een forward helix laten zetten bij mijn tragus. Zo mooi! Twijfel om een dubbele helix te doen, of dat dat te veel word. Iemand daar ervaring mee? En wil ook nog iets in mijn rechter oor haha.
Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:09

Ik vind het juist wel mooi als het wat drukker is :) Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:21

Neem je een tragus of een (double) forward helix? Ik zie ze allebei op je foto en je benoemd ze allebei :))

Ik heb zelf een double forward helix!

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:24

Ikwashier schreef:
Neem je een tragus of een (double) forward helix? Ik zie ze allebei op je foto en je benoemd ze allebei :))

Ik heb zelf een double forward helix!

De tragus heb ik al! Wil er een foward helix bij! :) en bevalt het? Miss een foto?

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:43

Ik heb vandaag een inner conch laten zetten. Was toch wel een beetje pijnlijk maar hij zat gelukkig zo!
Afbeelding

Nu wil ik straks graag als ie genezen is zoiets erin doen. Weet iemand waar je die ringen kunt kopen? Piercingmania enzo hebben ze niet.

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:55

Etsy dus :')

Mss anders Ebay of Alie expres

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:56

Oh die vind ik tof <3
Als ik geld heb ga ik m opzoeken haha

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:01

goldenarrow schreef:
Ik vind het juist wel mooi als het wat drukker is :) Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Ik heb werk waar ik eigenlijk geen piercings mag dragen en ik ben te lui om ze elke keer uit te doen. Daarom hou ik het minimalistisch haha

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:10

Skessa_ schreef:
Etsy dus :')

Mss anders Ebay of Alie expres

Haha ja daar hebben ze wel vette maar geen idee of die site wat betrouwbaar is. Dus vandaar dat ik het hier even vroeg!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:15

Etsy is betrouwbaar.

Bij Ebay en AlieXpres kan je ervanuit gaan dat het betrouwbaar is als grote aantallen hetzelfde besteld hebben (dat wordt vaak ergens wel vermeld).

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 18:24

BiBiQ schreef:
Nou tot nu toe gaan al mijn piercings via haar goed en heeft ze altijd gelijk. Zelf heeft ze al jaren een smiley en nergens geen last van en nooit klachten of commentaar van haar tandarts.

Beetje vreemde reactie vind ik het van je.

Zo hebben sommige al jaren een labret en nergens last van, ik had binnen 6 maanden geen tandvlees meer. Mijn wortels staan nu bloot. Hij zat trouwens hoog en de maat sierraad was mooi aangesloten. Het heeft daar niets mee te maken, wel met hoe gevoelig je gebit is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:30

Ik heb echt prachtige tawapa tunnels maar heb aankomende maandag een zakelijke borrel en ik wilde gewoon nét even ietsjes meer. Had bij crazy factory tunnels met hangers besteld maar dat was echt een giga flop. Toen kwam ik op alie echt onwijs gave tegen en dat is gewoon leuk voor afwisseling want ik draag echt alleen mn Tawapas.

Ze zijn net binnen en ik ben verliefd! Ik had verwacht dat ik helemaal gek op het 2de paar zou zijn en de planning was om die in te doen met de aankomende borrel maar ik werd verliefd op het derde paar. Zó chique <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 03:39

Wauw heel mooi Friemel! <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 17:24

Ikwashier schreef:
O jullie laten mij alleen maar meer twijfelen over welke ik wil... Die foto heb ik trouwens al eerder gezien Mars! Hij staat tussen mijn foto's (screenshot gemaakt) :') Heb namelijk al eerder getwijfeld over een daith. Twijfel nu vooral tussen daith, rook of conch. Help

Rook is wel echt een rot plek. Ik heb hem ook gehad en ik kreeg er echt geen ander dingetje in. Ik werd daar echt boos van haha.

Niet piercing gerelateerd (of misschien toch wel, wat vinden jullie van mijn oor? :p), maar ben zo blij met mijn haarkleur!!!

Afbeelding

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 18:21

Hoi hoi,

Even een vraagje,
2 jaar geleden heb ik een navelpiercing laten zetten, en helaas begint hij uit te groeien.
Hij is van 10 mm naar 8 mm gegaan en inmiddels ook ontstoken.
de huid tussen de balletjes in is bruinig, en inmiddels rood (door de ontsteking)
Nu zit ik er aan te denken om hem maar dicht te laten groeien en opnieuw te laten piercen.

Maar hoe kan ik dat het beste doen, zo dat er zo minmogelijk litteken zit en groeit het überhaupt nog dicht?
Ik heb er zojuist een bioflex staafje ingedaan van 8 mm en 1.2 ipv CS 10 mm en 1.6.
Kan ik hem het best steeds kleiner er in doen, of gewoon helemaal er uithalen in 1 keer?

Alvast bedankt!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 12:19

_R_G_ schreef:
Hoi hoi,

Even een vraagje,
2 jaar geleden heb ik een navelpiercing laten zetten, en helaas begint hij uit te groeien.
Hij is van 10 mm naar 8 mm gegaan en inmiddels ook ontstoken.
de huid tussen de balletjes in is bruinig, en inmiddels rood (door de ontsteking)
Nu zit ik er aan te denken om hem maar dicht te laten groeien en opnieuw te laten piercen.

Maar hoe kan ik dat het beste doen, zo dat er zo minmogelijk litteken zit en groeit het überhaupt nog dicht?
Ik heb er zojuist een bioflex staafje ingedaan van 8 mm en 1.2 ipv CS 10 mm en 1.6.
Kan ik hem het best steeds kleiner er in doen, of gewoon helemaal er uithalen in 1 keer?

Alvast bedankt!

Ik denk dat je hiervoor het beste even naar een piercer kunt gaan. Die kan beter zien hoe erg het is en wat er aan gedaan kan worden :) Verder zoveel mogelijk van af blijven, geen strakke kleding dragen en echt goed dagelijks schoonmaken met zoutoplossing.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:56

xxcleeoo schreef:
Celestial schreef:

Ik kijk vaak op aliexpress!

Hoe weet je dan of het echt een subtiele piercing is? Dus kleinere bolletjes en zo dan 'normaal'? :)