[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:04

Haha merci allemaal!
Ik wil een paar accentjes toevoegen waaruit duidelijk wordt dat bambi en co op het gras staan, en wat leuks van de lucht etc. Nu lijk ik net een stickervel met al die losse plaatjes.
Maar ik kom er zelf niet echt uit, dus laat het aan Esmee over. Als ik geld heb :+
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 10-02-16 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:04

Bizzybijtje, ik zou lekker gaan voor het huisje van UP. Veel origineler, zoveel mensen hebben 'wanderlust' al in zo'n soortgelijk lettertype op hun lijf. Maar anderzijds moet je natuurlijk lekker doen waar jij je fijn bij voelt :D

Xanthippe

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:30

Ik ben nu al aan het denken aan mijn volgende tattoo die er in September ongeveer zou moeten komen.
Nu heb ik altijd gezegd dat ik NOOIT een tattoo in kleur zou laten zetten, maar sinds ik die watercolors meer en meer zie passeren, besef ik dat ik ze eigenlijk echt wel heel mooi vind!
Waar ik altijd bang voor was, is dat kleurentattoo's vaak bijgewerkt moeten worden, maar geen idee of dat eigenlijk zo is? Moet je die kleuren (vaak) laten bijwerken? Worden die snel flets?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 14:45

Dan zou ik ook voor het huisje van up gaan.
Incl kleurige ballonnen!

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:12

Plaatjes staan er op! Ik ben er super blij mee. Maar ;@#<£\ wat deed die pols zeer zeg..

Afbeelding
Afbeelding

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:39

zo meteen 2 tegelijk? Dat is wat. Vind dat boompje in de nek wel erg gaaf!

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor 4 maart :):) Voel wel meteen de spanning weer flink opkomen, maar erger dan mijn laatste tattoo kan het niet zijn denk ik.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:43

Gave tattoo's iedereen!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:17

Ik vind jouw arm zelfs zo al mooi Tessa, ik heb ook wel eens nagedacht over een disneytattoo maar durf het niet :=
Dat boompje, mooi!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:20

ik zit ook nog met een extra disney tattoo in mijn hoofd, Winnie the Pooh, mijn 2de disney liefde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:24

Ik ga idd toch voor Up :D Die film betekent vrij veel voor mij op allerlei manieren, en het is redelijk origineel inderdaad.
En dankjewel Tessa, ik blijf jouw tattoos ook echt fantastisch vinden <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:25

Xanthippe schreef:
Ik ben nu al aan het denken aan mijn volgende tattoo die er in September ongeveer zou moeten komen.
Nu heb ik altijd gezegd dat ik NOOIT een tattoo in kleur zou laten zetten, maar sinds ik die watercolors meer en meer zie passeren, besef ik dat ik ze eigenlijk echt wel heel mooi vind!
Waar ik altijd bang voor was, is dat kleurentattoo's vaak bijgewerkt moeten worden, maar geen idee of dat eigenlijk zo is? Moet je die kleuren (vaak) laten bijwerken? Worden die snel flets?

Bij mij is ie nu bijna 1 jaar oud en nog net zo blauw als net na het zetten :j Het hangt wel erg van de kleur af, lichte kleuren vervagen eenmaal sneller dan donkerdere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:30

Mijn grote disney liefde is Woody Wood. Maar dat gaat me dan wel net iets te ver om op m'n lichaam te zetten. :D

Maar idd die simba of iig een disney dier is wel tof.

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:57

Mooi Tessa. Kan me wel voorstellen dat je nog wat "opvulling" wil om het minder losse plaatjes te laten lijken.

Boompje vind ik ook mooi youaremystar.

En ik had een soortgelijke nachtmerrie over slechte tattoos etc. Gelukkig werd ik op tijd wakker ;)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:14

Iemand tips voor een shop in Berlijn ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:11

Dat boompje is inderdaad erg mooi! :j

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:00

Meh, ik heb eind januari een mailtje naar een zaak gestuurd voor een afspraak met enkele fotos waarna ik op 10/01 een mailtje terug kreeg met dat ze mijn foto's niet konden zien en heb ik die dag terug gemaild maar heb helaas nog steeds niets meer ontvangen... Ik weet niet of ik nog moet wachten of toch nog eens terug te mailen....

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:42

Hello!
Als meelezer toch een keer een reactie, er komen onwijs gave tattoo's voorbij!
16 maart staat mijn eerste gepland, erg spannend! Ik ga naar Tilburg; Shennaki :D
Meer mensen hier die daar een tattoo hebben laten zetten?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:43

Pessoa schreef:
Meh, ik heb eind januari een mailtje naar een zaak gestuurd voor een afspraak met enkele fotos waarna ik op 10/01 een mailtje terug kreeg met dat ze mijn foto's niet konden zien en heb ik die dag terug gemaild maar heb helaas nog steeds niets meer ontvangen... Ik weet niet of ik nog moet wachten of toch nog eens terug te mailen....

Zou gewoon een mailtje sturen of de foto's goed zijn ontvangen en wanneer je meer van hun hoort. Maand vind ik namelijk wel lang, misschien is je mailtje er tussendoor gefloept

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 01:52

Hey! ik ben ook even een nieuwe kijker in dit topic! ik ben van plan dit maar eens even goed te gaan volgen de aankomende tijd. Inmiddels heb ik aardig voor ogen wat voor een tattoo ik graag zou willen. Deze wil ik gaan ontwerpen. Wel heb ik alvast wat voorbeelden van de stijl!!
- hierbij ook meteen mijn vraag... kent iemand een tattoo shop waar ze dit heel netjes kunnen? Het gaat hier natuurlijk voornamelijk op de kaars rechte lijnen wat volgens mij weer een vak apart is... hihi
- en ... een klein beetje watercolor inkt in de juiste mate lijkt mij ook onwijs gaaf zoals de foto met het muziek nootje. Enkele jaren terug was men hier nog niet zo bekend en kundig mee.. is dat inmiddels beter?

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan zouden vinden! Dit zijn gewoon plaatje van pinterest trouwens ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:43

Blackbear heeft die bovenste dingen gezet (die stijl), erg netjes ook :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 19:34

Wauw, heel mooi! Zeker met die waterccolor ook!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 19:43

Ga dinsdag naar BlackBear ink voor bespreken van schets ! Heel veel zin in. Uiteindelijk toch wel voor hun gekozen ondanks de reistijd. Heb gewoon het meeste vertrouwen in dat zij de schets zo kunnen maken als dat ik hem graag wil.

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:29

Danique_G schreef:
Ga dinsdag naar BlackBear ink voor bespreken van schets ! Heel veel zin in. Uiteindelijk toch wel voor hun gekozen ondanks de reistijd. Heb gewoon het meeste vertrouwen in dat zij de schets zo kunnen maken als dat ik hem graag wil.

Leuk! Wat wil je gaan laten schetsen?

Tot nu toe van de studios die ik heb gezien, heb ik ook wel de meeste vertrouwen in blackbear, nadat het hierboven werd benoemd. Ziet er allemaal goed uit en lijkt het beste te passen bij hetgeen wat ik wil en wat zij kunnen.

Kost het trouwens ook geld om te laten schetsen? Of hoe gaat dit in zijn werk? In ieder geval dus met een afspraak..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 22:44

Ik moet nog 1 keer en dan is mijn sleeve af.
Ik zie alleen tegen de lange zit en de pijn op.

Deze kwam voorbij op facebook:
(dát is nou een mooi hondje)

Afbeelding

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:59

Die is zeker prachtig! Wanneer is de volgende keer weer tinkerloos?

Denise, ik wil zoiets laten schetsen, voor op de binnenkant op mijn bovenarm:

Afbeelding

Afbeelding