Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Het radboud is een zeer goed ziekenhuis,mijn dochter heeft daar ook gelegen,die had een drain in haar hoofdje en op de borst.
Hannanas schreef:Ps: je verzwegen gescheurde drain en het jarenlang niet je darm eruit willen halen zijn opzich twee grove fouten toch? Met de derde: te lange drain.
Quir schreef:Dat eerste inderdaad wel. Darm er niet uit willen halen niet direct, sowieso natuurlijk een hele andere arts. De beelden waren altijd wel iets afwijkend of net grens gevallen, lab was zelden afwijkend. Behalve de pijn was er nooit een echte afwijking of ontsteking te zien. Natuurlijk gaan ze niet opereren in een op het oog gezond lichaam. Dat mijn gevoel altijd juist was is iets anders, maar de beelden (ct, mri, echo, foto's) waren nooit duidelijk afwijkend. Dat zag ik zelf ook wel...
Laatste keer echo was t niet te zien, dus MRI (chirurg wilde eigenlijk CT, maar omdat ik zoveel straling gehad heb afgelopen maanden is de radioloog achter MRI aan gegaan en dat is nu ook mijn geluk geweest). Wederom waren de beelden niet ernstig afwijkend, afmetingen zaten op de grens, enz. Echter kan je met MRI beelden maken waarop je ontsteking kunt aantonen (ene beeld moet dan wit afbeelden en de andere zwart). Puur alleen daarop is t nu wél afgegeven als een ontsteking en dat voor t eerst mijn lab echt afwijkend was.
Dus fout is dat niet. Strikt gezien hebben zij gewoon juist gehandeld, ondanks dat ik pijn hield en mijn gevoel zij dat t wel ontstoken was.
gohya schreef:Quir kan je ook een MRI scan maken voor je ogen? dat ze dan alles áchter het oog zien?
Dat vraag ik me al heel lang af.
gohya schreef:Klopt Quir,idd. van me hoofd,maar toen hebben ze alleen naar de inhoud van de hersens gekeken.Neuroloog let dan niet op een ontsteking.