. Ga hopelijk in december weer met een klasgenootje naar Eindhoven, nieuwe halen
. Ik ben plots helemaal in to the lips. Nu nog iets bedenken voor m'n oog-look
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ga hopelijk in december weer met een klasgenootje naar Eindhoven, nieuwe halen
. Ik ben plots helemaal in to the lips. Nu nog iets bedenken voor m'n oog-look
Jikkeee schreef:Ik ben wel helemaal om in de lipsticks door jullie hoor. Heb er nu 1 van Mac, maar ik sta nu al te springen om een nieuwe te kopen.
Heeft een van jullie trouwens ervaring met zo'n blending sponsje? Heb er net een gehaald omdat ik er wel nieuwsgierig naar was. Voor 3 euro laat ik zoiets dan niet liggen...

Eight schreef:Weet iemand of sleek een palette heeft met nude kleuren?of iemand met een andere suggestie voor een mooi nude palette?
(als je m even intypt op google zie je m meteen
die is ook wel okay, maar minder Dan ud en sleek
! Heeft iemand enig idee of deze roze kleuren kunnen bij blauwe ogen? Er is zoveel verschil in roze en roze..
Vooral wat dikkere foundations brengen er mooi mee aan, ik heb een foundation die met kwast aangebracht niet mooi uitkomt op mijn gezicht, maar met beuatyblender is ie wel mooi.
Ik gebruik alleen ook nog vaak een kwast want ik vind dat toch net iets sneller.
Ik vind Lorac fijner dan UD.
. Ik ga het morgen meemaken! 

Jikkeee schreef:Loose: hmm ik heb juist nu erg dunne foundation. Ik ga het morgen meemaken!
Dunne foundation bracht bij mij met een kwast ook altijd al mooi aan en ook met zo'n beuatyblender, dikke foundation kreeg ik heel veel strepen van en dat brengt vergeleken met een kwast echt beter aan met een spons.
iedereen massaal aan hun makeup collectie ruiken