[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:14

:j Absoluut die kleurtjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:15

VeraPopeye schreef:
Morgen komt de mijne! Ben echt zo bang voor de pijn, maar ga het gewoon doen. :D
Ik wil er een zoals onderstaand plaatje.

https://www.google.nl/search?q=butterfl ... B500%3B667

De meeste uit dit topic hebben zulke gave ontwerpen en tattoos! Valt mijn tattootje toch wel weer in het niet bij, maar daar heb ik ook bewust voor gekozen.
Weet iemand wat ik kan verwachten?

Ik vind (bijna) alle tattoo's leuk, als je er zelf maar een mooie betekenis achter hebt! Wil je hem ook op die plek laten zetten of ergens anders?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:15

Idd die geel met blauwe :j super mooi ontwerp!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:16

Ik laat hem op mijn sleutelbeen zetten, of net iets er onder.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:19

Bedankt iedereen! Op zo'n momenten ben ik blij dat ik veel met Photoshop werk :D
Is leuk om met zoiets te spelen! Wil echt definitief voor de geel/blauw/groene gaan, maar ben nog aan het kijken hoe het uitziet met 3 grote vogels in plaats van 4 kleine. Had nu een ontwerp af, maar had gezien dat ik per ongeluk in de verkeerde file zat te werken in klein formaat, dus ga nu opnieuw beginnen :')

Ik laat hem op de zijkant van mijn arm/pols zetten overigens (:

Is leuk om te horen dat iedereen hem mooi vindt! Ook al is ie voor mezelf, het is ook fijn als andere mensen er waardering voor hebben natuurlijk. Ben blij als ie straks definitief staat, ter afsluiting van een moeilijke maar leerzame periode :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:19

Dat vind ik een hele mooie plek!

Ik heb het idee voor mijn volgende tattoo alweer in mijn hoofd zitten. Heb dit jaar voor mezelf een doel gesteld dat ik minimaal 15 kilo wou afvallen. Nou heb ik daar als "beloning" tegenover gezet dat ik dan mijn volgende tattoo mocht laten zetten. Ik weet al een tijdje wat ik wil, namelijk een geometrische olifant, erg simpel en abstract, op mijn pols. Wil dit maal een tattoo waar ik zelf ook van kan genieten zonder in de spiegel te kijken :D Was een beetje aan het rondzoeken en onderstaand plaatje gaat mijn leidraad worden. Een vriend van mij doet een grafische opleiding en die gaat hem uiteindelijk nog voor me aanpassen, en wat vrouwelijker/chiquer maken. Wil wel in dit idee blijven, dus alleen de lijntjes.

http://www.pinterest.com/pin/425168021041904402/

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:20

Ik vind het met het rood juist mooier. Knalt meer.
Haha ik zag de vogels pas toen iemand er wat over zei. :')

Ik ga zelf maar heen en weer over mijn reistattoo. Enerzijds wil ik graag iets kleins op mijn pols wat mijn liefde voor reize uitstraalt en alle herinneringen die ik hier heb gemaakt.

Aan de andere kant ben ik verliefd op het ontwerp van Gerbenfroh van haar mandala compass en zo'n stijl spreekt mij ook wel heel erg aan en ik wil heel graag een rugstuk.

Keuzes die niet snel gemaakt hoeven te worden maar ik kriebel om wat nieuws te laten zetten. :')

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:26

Gaaf ontwerp die van Amanda!
Die met rood is ook mooi, maar dan is het inderdaad als eerder genoemd net of je bloedt.. Wanneer is je afpraak?

@emma,Cool, vooral omdat het zo simpel is!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:27

chantalboes schreef:
Gaaf ontwerp die van Amanda!
Die met rood is ook mooi, maar dan is het inderdaad als eerder genoemd net of je bloedt.. Wanneer is je afpraak?

@emma,Cool, vooral omdat het zo simpel is!

Heb pas vanmiddag het ontwerp ontvangen, als ik zelf helemaal tevreden ben en overal mee geëxperimenteerd heb in Photoshop, dan stuur ik een mailtje terug met mijn definitieve versie en maak ik een afspraak (:

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:39

Ik weet niet of iemand het nog weet, maar ik ben bezig met het ontwerp uitdenken voor een pocahontas tattoo :)

Er was een plaatje op internet met disney prinsessen als pin up tattoos en toen dacht ik meteen al dat ik die van pocahontas wel zou willen. Het plaatje heb ik opgeslagen op mijn telefoon en minstens een half jaar bewaard. Nu wilde ik er laatst mee aan de slag gaan en heb ik zelf iets getekend. Daar was ik niet tevreden over en toen heb ik het weer laten liggen.

Maar toen kreeg ik laatst ineens inspiratie, om een compas en een portret van pocahontas, naast/bij elkaar te doen in verfspat/watercolour stijl.
Het idee in mijn hoofd is best gaaf :P
Nu nog kijken of ik het zelf op papier krijg of anders een artiest zoeken voor het ontwerp.

Ik ga straks misschien twee maanden naar Engeland, misschien dat ik daar dan bij een goede artiest terecht kan. Hoewel die waarschijnlijk dan wel een lange wachttijd heeft.
De twee watercolour artiesten die ik vond in Nederland, waaronder Amanda, waren niet helemaal de stijl die ik zoek. En in het buitenland zijn ze volgens mij ook al iets verder ermee.

Het blauw/gele ontwerp vond ik wel mooi trouwens, hoewel ik de vogels ook pas later zag.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:47

Heb andere vogels erin gezet, welke is beter, de onderste of de bovenste?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:18

ik zou iets meer ruimte om de vogels heen wel mooier vinden denk ik.

edit: meer kleur bedoel ik dus, niet zo krap uitgesneden.
Of wil je dat zelf juist?

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:20

Onderste

Wat vinden jullie van goorse ink

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:30

Ik wil jullie enorm bedanken voor jullie mening! Dit is mijn definitieve ontwerp:
Afbeelding

Ga nu een mailtje terug sturen naar Amanda ;)

Voor de nieuwsgierige mensen, dit was het originele ontwerp wat ik van Amanda heb gekregen:
http://i.imgur.com/k4Uinnk.jpg
Laatst bijgewerkt door Tillie20 op 30-07-14 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:32

Supergaaf! Ben benieuwd naar het eindresultaat :j

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:33

Bedankt! Ik ook <3

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:10

Cyella ik vind m echt heel gaaf! Ik ga volgende week gewoon de simpele zwaluwtjes zetten :P

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:11

amandananana schreef:
Cyella ik vind m echt heel gaaf! Ik ga volgende week gewoon de simpele zwaluwtjes zetten :P

Bedankt! Ik wou eerst ook 'normale' zwaluwtjes, maar omdat ik toch iets uniekers wou ben ik voor dit gegaan ^^

Ben benieuwd naar jouw tattoo!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:14

Ik ben er trouwens over aan het denken om alleen de lijntjes van de zwaluwen te zetten. Mijn vriend is t nu voor me aan het photoshoppen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:20

Supergave tat! Ben echt reuze benieuwd naar het eindresultaat. :D

Ik zou Latijn nog even posten, ik zeg express niet wat mijn favorieten zijn. Ik ben benieuwd! :D

# Audaces fortuna iuvat (Het geluk is met hen die durven)
# Faber quisque fortunae suae (ieder is de smid van zijn eigen geluk)
# Nit nequit amor (liefde kan alles)
# Quam parva nulli cedo (al ben ik klein, ik wijk voor niets)
# Omnia vincit amor, et nos cedamus amori (liefde overwint alles, laten wij ons ook overgeven aan de liefde)
# Aut vincere, aut mori (óf overwinnen, óf sterven)
# Accidere ex una scintilla incendia passim (uit een kleine vonk zijn vaak hele branden voortgekomen)
# Dulcia non meruit qui non gustavit amara (wie het bittere niet heeft geproefd, verdient het zoete niet)
# Habet suum venenum blando oratio (lieve woordjes hebben hun eigen toverkracht)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:22

KimD schreef:
Supergave tat! Ben echt reuze benieuwd naar het eindresultaat. :D

Ik zou Latijn nog even posten, ik zeg express niet wat mijn favorieten zijn. Ik ben benieuwd! :D

# Nit nequit amor (liefde kan alles)
# Quam parva nulli cedo (al ben ik klein, ik wijk voor niets)
# Omnia vincit amor, et nos cedamus amori (liefde overwint alles, laten wij ons ook overgeven aan de liefde)
# Aut vincere, aut mori (óf overwinnen, óf sterven)
# Accidere ex una scintilla incendia passim (uit een kleine vonk zijn vaak hele branden voortgekomen)
# Dulcia non meruit qui non gustavit amara (wie het bittere niet heeft geproefd, verdient het zoete niet)
# Habet suum venenum blando oratio (lieve woordjes hebben hun eigen toverkracht)

Thanks! :D

Deze vind ik wel iets hebben:
# Audaces fortuna iuvat (Het geluk is met hen die durven)

Maar deze springt er voor mij echt uit :j :

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:33

Mijne staat!
Bijna niks gevoeld. Op een punt een beetje pijn en verder eigenlijk noet gevoeld dat hij bezig was.

Afbeelding

Foto maken van je eigen ribben is best lastig haha

Edit
Vind de zin 'Faber quisque fortunae suae' (ieder is de smid van zijn eigen geluk) het mooist. Maar dat komt omdat ik dat zelf ook zo vind.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:36

Oh hahhaa, moest even kijken waar hij stond. :')

Wilde je hem express in zo'n 'boogje'?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:44

Oeii bij 'omnia' is de o wel erg bibberig!

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:48

Hij staat niet in een boogje. Lijkt zo omdat ik mijn arm in een akelig lastige stand hield voor de foto :')
Als jullie me hadden zien staan hadden jullie me uitgelachen.

En in het echt is de O niet bibberig. Ik schrok toen ik de foto zag en ben meteen naar de spiegel gevlogen. Gelukkig niets te zien! Netjes rond. Ik schrok echt :=
Komt door de zalf die iets glimt denk ik.

En mocht het toch iets bibberig zijn word hij over 4 weken kosteloos bijgewerkt. Zal nog wel wat wegvallen in de dunne stukjes.