Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Nee dat is het niet.
Als je in het topic leest hoe niet vaccinerende moeders veroordeeld worden omdat ze niet bijdragen aan de kudde immuniteit, daarmee mensen in gevaar brengen..
Ik gaf met het borstvoeding- Nutrilon verhaal in principe hetzelfde aan.
Het is niet mijn mening.
Anoniem schreef:Je kunt je wel inleven in de moeders die geen borstvoeding kunnen geven omdat dat voor jou iets tastbaars en bewezen is.
Maar je kunt je niet inleven in de moeders die kinderen hebben/krijgen met vaccinatieschade door vaccinatie omdat dat voor jou niet tastbaar en bewezen is en dus heb jij het recht om daar zo overheen te walsen als je in dit topic deed, zoals ik nu met de borstvoeding moeders deed.-
Anoniem schreef:Waarom vind jij dat je zelf zo wel zo naar naar moeders mag doen en ik niet?
Anoniem schreef:Dat van jou is ook nog eens oprecht gemeend en jouw standpunt.
Dat van mij was alleen maar de kuddeimmuniteit hysterie geprojecteerd op de beschermende werking van antistoffen in borstvoeding (zoals pro vaxxers dat doen met antistoffen door vaccins) , het is niet mijn mening of standpunt.
Anoniem schreef:Dat een groep besloten kan zijn omdat mensen daar persoonlijke informatie plaatsen die privacy gevoelig is, over hun kinderen bijvoorbeeld, en deze persoonlijke informatie daarover niet op heel internet willen zien rondzwerven, komt niet in je op? Dat je hiermee het vertrouwen van mensen schaadt, ook niet?
Hoe zouden jullie het vinden als ik de informatie en foto's die jullie op bokt plaatsen met jullie commentaar erbij op een speciale Facebook pagina zou plaatsen met daarbij allemaal kwetsend commentaar?
En dan is bokt niet eens besloten.
Waar trek je de grens? Pas wanneer het jou aangaat?
Popstra schreef:Onderzoek heeft trouwens vast gesteld van Autisme niet door vaccinaties kan komen was op het nieuws vanmorgen.
Popstra schreef:Onderzoek heeft trouwens vast gesteld van Autisme niet door vaccinaties kan komen was op het nieuws vanmorgen.
tmr001 schreef:https://nos.nl/artikel/2272002-uitbrake ... en-is.html
@avalanche snap dat de duscussie dan wel wat persoonlijker wordt, net alsof het een heel slecht iets is, wat helemaal niet zo hoeft te zijn! Wat IMJ ook al zegt, niets van aantrekken, wat is uberhaupt normaal
IMJ schreef:Bij autisme denken mensen al gauw aan de klassieke variant.. hoofdbonken, fladderen.. onwetendheid zullen we maar zeggen!
Edit: en bovendien maakt dat je nog steeds niet minder waardevol..
verootjoo schreef:In Urk heb je idd maar weinig mensen die een zorgverzekering hebbenDus ja, dan kom je wel aan de laagste kosten. (Die betalen ze dan zelf, of de kerk en worden niet meegerekend)