In dat geval zou ik voor een egale ondergrond gaan ipv de glitters die je nu had en de kleuren van de regenboog feller doen. Met een dottingtool kun je ook strakkere lijntjes doen, dus dan ben je al een heel eind
Maar het idee was wel erg leuk en ik zou zeggen knutsel vooral lekker door, je wilt mijn art ook niet zien... Het heeft meestal wel wat weg van het vingerverfschilderij van mijn 2-jarige nichtje
De witte van Wet 'n Wild schijnt er fijn te zijn, is alleen via internet te krijgen, maar wel goedkoop. Ik heb er 2, eentje van OPI My boyfriend scales walls die erg prettig is en Snow Motion van Catrice welke zwaar beroerd is.
Maar als je wel van Catrice houdt, is dat een goede. Dekt, net als de meeste goede witten, in 2 laagjes.
Skessa_
Geplaatst: 16-07-13 15:43
Denk dat die van W7 ook wel fijn is. De zwarte iig wel
Ik heb er zelf een van Golden rose ben ik ook heel blij mee
Yv_
Geplaatst: 16-07-13 20:42
Ben ook niet zo weg van de kleurtjes Stef, maar het is wel strak!
Bovenstaande vind ik ook niet zo leuk. Maargoed, als ik ga frummelen wordt het nog lelijker, dus ga ook geen tips geven enzo . Oefening baart kunst zeggen ze .
Ik heb idd wit van Wet N Wild. Supergoedkoop en voor mij prima. Ga geen goeie lak voor als onderlaag kopen , zo vaak gebruik ik m niet. Heeft Essence of Hema geen goede dekkende wit?
Ik heb zo'n thermo polish op.. Súúúpergaaf!
Rood is warm, bijna zwart (het is echt heeeeuuul donkerdonkerrood) is koud. Hier heb ik net gelakt en nog geen topcoatje enzo, dus ben benieuwd hoe die het zo gaat doen met een laag topcoat erover. Heb er nog eentje (roze naar berry, roze warm, berry koud), die had ik vanochtend bij mn mams gelakt en toen ze vanmiddag even een bakkie kwam doen, waren haar pinken berry, de rest van de vingers roze en de tips ook paars. Echt mega tof!
__denise
Geplaatst: 16-07-13 20:45
Oh wauw Het is dus niet zo dat hij meeste van de tijd 1 kleur is zegmaar?
Nou dat dacht ik dus eigenlijk wel.. Omdat de temperatuur nu buiten natuurlijk behoorlijk hoog is, had ik verwacht dat de kleur op de nagel alleen de warme kleur zou zijn. Maar dat is dus helemaal niet zo.. Heb nu een kleine 3 kwartier geleden gelakt, zit nu ook topcoat overheen en mn pinken zijn bijna zwart, mn ringvingers over het algemeen ook, alleen bij mn nagelriemen rood en de rest is vrij rood en de tips bijna zwart..
Raja hier op bokt kwam er mee, die heeft een groepsbestelling voor bekenden gedaan. Ik kon heel het merk niet!
Zij heeft gewoon bij www.dance-legend.com besteld, ze verzenden wereldwijd en geloof vanaf 10 lakjes geen verzendkosten. Iemand anders heet een bestelling voor haarzelf gedaan en dat is ook prima gegaan en goed aangekomen.
Anders zijn ze ook bij llarowe.com en ninjapolish.com (geloof ik) te bestellen.
Yv_ kunnen ze door de brievenbus? Of moet het in Nederland alsnog met pakketpost worden verstuurd? Anders is het voor eventuele andere die samen willen bestellen bijna net zo duur om het zelf te bestellen.
Yv_
Geplaatst: 16-07-13 23:21
Ik loop even naar de deur, kan toch niet slapen Edit: bij mij wel. Maar ik heb sibds een tijdje een andere brievenbus en deze is wel groter. Chg past er nu met gemak doorheen, bij mn oude brievenbus niet. Zal morgen even passen bij dat t&t ding, loop nu in mn pyjama dus ga die 10 stappen buiten niet doen . Misschien is het een optie om ze te bestellen met andere bokkers uit dezelfde regio..?
Zitten gave bij he? Ik heb ook die knalknalknal roze van die exptic fruit collectie. Die is ook onwijs gaaf!
Nee had ze opgehaald Skess. Moest in Gouda zijn, daar woont ze 8 min vandaan .
Ja die zag ik ook Stef. Magic nogwat ofzo, kan dat? Of zijn er meerdere merken?
Ik heb ook een uv polish van ruby wing, deze is binnen en in schaduw grijs en in zonlicht mintgroen. Erg leuk ook, maar egaal. Dit effect vind ik leuker