lrtj_ schreef:Welke tatoeëerder kan echt mooi portretten zetten?
mijn oom heeft een tattoo van zijn kinderen op zijn rug die echt super is die is gezet bij bianca uit hilversum
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaiineee schreef:Mijn volgende komt op mijn rechterbovenarm en dan aan de binnenkant.
Lekker bij je dunne huid
tribeworld schreef:lrtj_ schreef:Welke tatoeëerder kan echt mooi portretten zetten?
mijn oom heeft een tattoo van zijn kinderen op zijn rug die echt super is die is gezet bij bianca uit hilversum
Bonjoy schreef:Ik zit er aan te denken om mijn toekomstige tattoo tussen mijn schouderbladen te zetten en dan sierlijk naar beneden over mijn ruggengraat. Wil het wel 'sexy' en vrouwelijk hebben. Brainstormen is leeuuuk
_Dressage schreef:Zoooo eindelijk na 600 ideeën ben ook ik eruit wat ik wil. Het wordt Pegasus, op mijn bovenbeen. Ik ben nog wel op zoek naar een mooi plaatje want dat is niet zo makkelijk. Ook ben ik een beetje bezorgd over door wie ik hem wil laten zetten want ik wil geen mislukt paard..
Charmaiineee schreef:Maar.. je bent toch boven de 18?
_Dressage schreef:Zoooo eindelijk na 600 ideeën ben ook ik eruit wat ik wil. Het wordt Pegasus, op mijn bovenbeen. Ik ben nog wel op zoek naar een mooi plaatje want dat is niet zo makkelijk. Ook ben ik een beetje bezorgd over door wie ik hem wil laten zetten want ik wil geen mislukt paard..
irmaroossien schreef:Vraagje:
Wat vinden jullie. Moet je bij een kleine pols tattoo zelf de tattoo goed zien of dat de onderkant vd tattoo aan de handkant zit (rare zin haha). Snappen jullie wat ik bedoel?