Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Mag ik vragen wat jullie eigenlijk tegen statisch haar doen? Vooral nu in die wintermaanden kamp ik echt met haar dat continu statisch is. Erg irritant!
Als ik 's ochtends onder de douche vandaan kom en ik maak het met de handdoek zo droog mogelijk, kam het door en laat het gewoon opdrogen en kam het pas weer door wanneer het helemaal droog is valt mijn haar het mooist. Heb enorm steil haar en op deze manier valt het net wat 'voller' maar nog wel 'steil' (heb het op 1 lengte en wil juist de laagjes eruit laten groeien zodat de onderkant ook weer voller word). Ben er nu tevreden over maar nu met dit weer word het op deze manier hoe dan ook erg statisch. Wat dan wel helpt is om er bv. mousse in te doen en dan juist niet gaan föhnen maar gewoon op laten drogen. Keer door kammen en klaar, alleen dan valt het direct niet meer voller. Gebruik nu geen conditioner (is dat nou zo'n beetje het zelfde als crèmespoeling?). Eerder had ik dus ook crèmespoeling en daar werd m'n haar best snel vet van (deed ik verder nog helemaal niks). Gebruik die dus niet meer en dat bevalt me eigenlijk een stuk beter!
Heb nu alleen Andrelon shampoo (steil haar) en dat is alles, ja soms (op dagen wanneer het echt statisch is) wil ik er nog wel eens mousse in doen maar liever dus eigenlijk ook niet. Alleen nu mijn vraag wat doen jullie tegen het statische? Er moet toch een andere oplossing zijn waar mijn haar lekker los en vol van blijft, niet vet word, maar niet te duur is? De mousse staat hier in de badkamer dus is handig en makkelijk om te gebruiken dan haha..
En dan heb ik direct nog een vraag, heb nu al een aantal weken, maanden? Mijn haar zo laten knippen dat alles achter op 1 lijn komt (laat de laagjes ook uit groeien), een pony en dan langs het gezicht wat speelser laten vallen. Nu heb ik altijd mijn haar los hangen, ook omdat opsteken voor op kantoor niet handig werkt omdat ik op de scooter moet (helm op dus), maar ook omdat ik niet zou weten wat ik kan doen met mijn kapsel? Heb bij de paarden wel een staart in, maar dit is meer vanuit het gemak dan dat ik het écht leuk vind. En staart vind ik ook al zo snel erg saai worden.
Iemand ideeën wat leuk is om te doen? Simpele dingen? Leuke dingen met uitgaan bv?
Let wel, krullen e.d. hoef ik niet te proberen dat is er binnen no time weer uit. Heb wel 'lichter' haar maar wel weer erg glad.
Geloof dat ik hier ergens in het topic wel een foto heb gepost van toen ik mijn pony net heb laten knippen, ondertussen valt die al een stukje voller () net als de rest van mijn haar nu ook voller oogt. Moet je even op dat "Geplaats" links boven dit bericht zien zie je de foto denk ik wel verschijnen.....
Frummels schreef:Dat ik een watje ben en mijn haar nog nooit zo lang is geweest als nu haha.
Maar 23 februari word ik geknipt en gekleurd voor een show in belgie dus dan verlies ik wel een paar cm denk ik haha. Maar is niet erg, ben benieuwd hoe het staat en wat ze gaan doen
Ben benieuwd hoe je haar wordt! Wel een foto plaatsen he!?
cindytjuh schreef:Haai Dames!
Ik heb een tijdje geleden een veiling gewonnen op vakantieveiling... heel gaaf een een human hair weave van 45 cm!!
Nou heb ik alleen kort erna mijn zijkanten er helemaal af laten knippen![]()
dus ja gaat bij mij niet meer lukken
![]()
Wie kan ik hier heeeeeeel blij mee maken?
Als er iemand is met heel dun piek haar (zoals ik) wil ik de waardebon met alle liefde schenken (doormailen)
Wie het eerst pb't met foto van je zielige plukjes is de gelukkige...![]()
Hij is geldig tot 06/07 in Almere