[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:02

Als het wondje dichtzit dagelijks smeren met Littekencreme of Bio-oil.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:11

Ga ik doen, bedankt voor de tip! Heb ook maar een mailtje uit gedaan naar de piercingshop.
Misschien dat ik de ander dan ook maar weg laat halen (die is gelukkig niet ontstoken), één vind
ik niet zo mooi staan.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:25

Ik heb toen voor een dagje een pleister opgeplakt, want het was toch een gaatje zeg maar. Heb er verder nooit niks mee gedaan of op gesmeerd, je ziet er niks meer van :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:34

Ah dat is goed om te horen!

Je ziet wel echt dat het sieraad naar buiten is geduwd, de huid steekt een beetje uit en krult naar buiten.. :=

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 13:26

Ik weet dat er in Ijsselstein een piercing/tattoo shop zit die ook tandsteentjes zet enz maar ben de naam kwijt weet iemand welke ik bedoel? Tattoo ...... is het maar ben het gewoon kwijt.

Wil weten hoe duur een helix zetten daar ongeveer is

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:32

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:27

Zoo poging 2 gedaan vanmiddag
Ik heb opnieuw een rook laten zetten :D
En opnieuw ging ik bijna dood van de pijn :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:36

Hoi hoi,
Ik heb gisteren dan eindelijk mijn helix laten piercen bij Tribal Trading in Tilburg (top zaak!).
Maar ik zit eigenlijk met een brandende vraag :') Ze hebben er zo'n piercing ingezet: https://www.tribaltrading-piercingshop.nl/Bioflex-push-in-labret-2,5mm-stone
En nou weet ik dat dat eerst moet blijven zitten totdat genezen is, maar ik vraag me toch zeer dringend af hoe ik over heel aantal maanden dat "dopje" eraf krijg om vervolgens te verwisselen :') Iemand die me antwoord kan geven?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:37

Volgens mij draaien, maar dat zeg ik, die na 2 jaar helix nog steeds geen idee had hoe dat ringetje eigenlijk uit moest :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:39

Nja heb expres het linkje erbij gezet, want hij is er dus zegmaar in gedrukt :')

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:40

Ik zou tzt gewoon teruggaan naar de shop :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:42

Ja dacht ik dus ook aan, maar was benieuwt misschien heeft iemand wel een hele simpele oplossing zodat ik het zelf kan doen (nee nu nog laaang niet van plan)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:22

Heel simpel, die trek je er gewoon met je vingers uit! :j Het staafje dat aan het steentje zit, schuift in het plastic labretje (deze is hol) en je kunt hem er met een beetje kracht uit trekken tzt (plastic wel vasthouden natuurlijk ;) )

Ik heb juist altijd zulke piercings in mijn tragus omdat ik het labretje dan kan laten zitten en er alleen maar een nieuw bovenkantje in hoef te drukken

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:56

Corelli schreef:
Heel simpel, die trek je er gewoon met je vingers uit! :j Het staafje dat aan het steentje zit, schuift in het plastic labretje (deze is hol) en je kunt hem er met een beetje kracht uit trekken tzt (plastic wel vasthouden natuurlijk ;) )

Ik heb juist altijd zulke piercings in mijn tragus omdat ik het labretje dan kan laten zitten en er alleen maar een nieuw bovenkantje in hoef te drukken

Hmm met die andere kun je labret toch ook laten zitten? Kun je nieuw bovenkantje erop schroeven?

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:58

niemand die mij kan helpen aan een tongpiercing staafje van 15 mm?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 19:07

colien schreef:
Corelli schreef:

Hmm met die andere kun je labret toch ook laten zitten? Kun je nieuw bovenkantje erop schroeven?

In theorie werkt dat prima, in praktijk toch een stuk lastiger :x Balletje precies recht op het schroefdraad prutsen, genoeg grip zien te vinden op dat mini dingetje en dan ook nog strak aandraaien terwijl je labret niet meedraait (die moet je dus met je andere hand in je oor vasthouden)

Neh, doe mij de plastic internal labrets maar ;) Geldt overigens voor mijn tragus, misschien gaat het met jouw helix gemakkelijker

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 20:36

Colien; ik denk dat je een hol staafje van bioplast hebt, die kun je er gewoon recht naar voren uit trekken. Bij mij werkte dat altijd door het achterkantje stevig tussen m'n tanden te pakken en aan de voorkant te trekken, kan er niets gebeuren! :)
Edit; oeps, dacht dat het over een labret ging. :') Bij een helix zou ik het achterkantje idd gewoon stevig vastpakken (evt. met tangetje) en dan trekken. Er komt wel wat kracht op te staan, dus ik zou het pas doen als hij echt héél goed genezen is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:53

xTweetyx schreef:
niemand die mij kan helpen aan een tongpiercing staafje van 15 mm?

Bioplast staafje kopen en zelf op maat knippen. Door het opdraaien van de bolletjes ontstaat het schroefdraad. Te vinden op de diverse online piercingwinkelsites.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:08

Zo, ik meld me weer eens!
Ik ben 5 dagen in Londen geweest met school en ik liep langs een piercingshop en ik dacht 'You only live oncce...' Ik heb altijd al een traguspiercing willen hebben, net als mijn helix, navelpiercing en microdermal. En nu mag ik een nieuwe piercing aan mijn collectie toevoegen!
Dit is mijn traguspiercing toen ik hem net had laten zetten.
Afbeelding
Ik heb gelijk m'n moeder opgebeld om te vertellen wat ik stiekem had gedaan, maar die was er niet zo blij mee. Berijpelijk... :+

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:05

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:44

Ziet er mooi uit!
Mijn tragus is nu een beetje opgezwollen en hij doet verschrikkelijk veel pijn. En er komt allemaal rotzooi bij. He-le-maal top...

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:54

Mijn navelpiercing moet er morgen uit voor een mri en hij groeit echt heel erg snel dicht, soms moet ik bij het wisselen al doorprikken.. :+

Geodeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:37

Kun je er geen bioplast labretje doorhen steken in het kleedhokje ?
Dat is niet ideaal, maar voor dat half uurtje dat je daar ligt gaat hij er echt niet uitvallen.

Heb ik ook met m'n tragusje gedaan toen ik die net een maandje had, had ook niet zo'n zin om met m'n oor onlosmakelijk tegen dat apparaat te hangen :') .

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:11

Balen zeg naomj.. mijn piercing kunnen wel heel wat uren open blijven gelukkig !

Ik heb gister m'n tepelpiercing er uitgehaald... :(
Was 'm zo zat, elke keer bleef of ik of iemand er aan hangen,
Gister lag die weer open tot bloedens aan toe. Hij is nog nooit dichtgeweest geloof ik.
Nu hebben we 'm gister wel ontsmet, er zit nog een pleister op.
Maar geen flauw idee wat ik er mee moet doen nu... :D

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:18

Ik heb 2 maand geleden m'n navelpiercing laten zetten en ik heb er vorige week voor het eerst een nieuwe ingestoken (zonder probleem), maar nu ziet hij heel rood en een beetje gezwollen aan het bovenste bolletje. Het doet ook een beetje pijn als ik het daar aanraak.. het is me deze morgen pas opgevallen mss heb ik er vannacht perongeluk aan getrokken ofzo? :o Ik heb er al savlon op gedaan (soort van ontsmettingscreme)