Ik draag Björn börg onderbroeken het meeste.Ik wee tniet welke stof dat is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Urbiezira schreef:
Je moet hem dan donderdag weer nemen, dan heb je namelijk van die strip je laatste weer op een woensdag en dan klopt het!
Ik dacht juist gelezen te hebben dat je hem dan woensdag weer moet nemen..
annibel schreef:nestle schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraagje !
Ik ben nu denk een half jaar aan de pil (jasmin).
Maar helaas reageer ik heel heftig op hormonen en nu dus zins ik aan de pil ben heel down en huilerig.
Nu ben ik van plan om te stoppen met de pil en even gewoon niks te nemen maar weten jullie wat ik kan verwachten als ik stop met de pil , soort van ontwenningsverschijnselen van je lichaam ofzo ? ( als ik het zo lees klinkt het best stom maar ja vraag het me gewoon af)
Ik heb hetzelfde probleem gehad, slikte ook de Yasmin.. Had precies hetzelfde als jij reageerde alles op m'n vriend af en kon om alles huilen en boos worden.. Ook had ik erg last van misselijkheid/diarree en viel heel erg af!
Nu heb ik sinds anderhalve week de Inplanon (staafje dat in je arm wordt gezet) en heb tot nu toe nog nergens last van..
Ontwennings verschijnselen heb ik niet gehad, denk ook niet dat je dat kan krijgen van de pil..
Ben gewoon gelijk gestopt en ik voelde me veel beter zonder pil!
Hoop dat het snel beter met je gaat
Geryon schreef:Oja je neemt natuurlijk de pil steeds op dezelfde dag inIk ben op een woensdag begonnen, dinsdag is de laatste dag, dus dan slik ik hem de week daarop woensdag weer. Ik snap het
![]()
Jasmijnjoy, je leeftijd maakt daarin niet zoveel uit geloof ik
Geryon schreef:JasmijnJoy schreef:Hallo, ik heb misschien een domme vraag maarja.
Ik ben pas sinds de zomer ongesteld, maar als ik "klaar"ben met ongesteld zijn, krijg ik gelijk weer afscheiding.Dit is erg vervelend.Ik hoef dan geen tampon meer, maar voor alle frisheid gebruik ik dan toch wel maandverband.Deze gaan er snel doorheen dan.En het is gewoon irritant!
Weet iemand wat je hiertegen kan doen?
Ik denk dat je hier niet zoveel tegen kan doen. De pil kan je afscheiding veranderen en de een heeft meer afscheiding dan de ander. Maar volgensmij kan je onderbroek er ook invloed op hebben. Wat voor stof draag je?
Cayenne schreef:Ja, de eerste keer inderdaad. Ik ben van mezelf altijd heel stipt ongesteld en heb volgende week mijn stopweek, dus ik snap daarom niet precies waar de bloeding vandaan komt. Ik heb de pil steeds netjes op tijd geslikt, maar toch schiet dan door m'n hoofd: 'innestelingsbloeding'![]()
Maar het komt dus vaker voor de eerste keer?
Cayenne schreef:Mars, ja klopt. Ik ben op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met slikken
Ziva: nee, alleen met pil en condoom tegelijk maar wel problemen gehad met het condoom.
Dat vind ik toch een beetje eng want de pil is natuurlijk ook niet waterdicht.
JasmijnJoy schreef:Hallo, ik heb misschien een domme vraag maarja.
Ik ben pas sinds de zomer ongesteld, maar als ik "klaar"ben met ongesteld zijn, krijg ik gelijk weer afscheiding.Dit is erg vervelend.Ik hoef dan geen tampon meer, maar voor alle frisheid gebruik ik dan toch wel maandverband.Deze gaan er snel doorheen dan.En het is gewoon irritant!
Weet iemand wat je hiertegen kan doen?
lillytjuh schreef:Nee je moet op de eerste dag van je menstruatie beginnen als je wil dat hij snel betrouwbaar is!
Jans schreef:Als je op de laatste dag van je menstruatie begint, dan moet je toch een week zeker extra maatregelen treffen. Anders vrees ik dat je over 9 maanden iets op de wereld zetLees de bijsluiter van je pil maar eens.
Jans schreef:Lekkere dokter danzit je straks aan de grootste troep..
ze zijn bij wet verplicht een bijsluiter te geven..