Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Alle medicatie en doktersbezoeken gaan van je eigen risico. Een van de redenen dat ik aan en spiraal begin voor dat eigen risico omhoog gaat.
romeoluver schreef:Ik ben dus heel erg onregematig ongesteld, er zit elke keer ong een half jaar tussen, en vanochtend ben ik bij de huisaarts geweest en moest ik bloed laten prikken. Over een week krijg ik de uitslag, ik hoop dat er niks aan de hand is
Jans schreef:Waarom betaal ik dat dan wel met mijn aanvullendik was er in januari alweer doorheen..
Yessy schreef:Dan is de kans zeker aanwezig dat je zwanger bent. De pil is 99,9% betrouwbaar, maar als je hem niet goed slikt gaat dat gerust terug naar 90% of minder. Ik zou even contact op nemen met je huisarts en on advies vragen voor nu en ook voor de toekomst. Misschien is een ander type anticonceptie beter geschikt voor jou want je bent duidelijk onverantwoordelijk bezig.
Marieke1495 schreef:hebben jullie ook ergens 'last' van bij doorslikken?
Ik slik hem voor het eerst deze week door, maar ben bang dat er wat ergs gebeurd
Yessy schreef:Ik heb in 7 jaar pilgebruik nergens last van gehad als ik de pil doorslikte, het hangt heel erg af van hoe jouw lichaam op de pil reageert (en dat kan per pilsoort ook weer schelen). Kortom gewoon proberen en niet te veel nadenken over de gevolgen, je merkt het vanzelf