Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vibabu schreef:Hier ook een zondig weekend gehad'omdat het vrijdag is het ik voor ons 3 een appelflap gehaald' om dat nou weer te laten staan vind ik dan weer zo zielig voor m'n moeder
Zaterdag middagje wezen shoppen en bij aankomst eerst wezen lunchen (bruin brood met roomkaas) en bij de thee een appelbol in bladerdeeg.
Zondag verjaardag van m'n neefje. 's ochtends vroeg op wedstrijd gegaan met zus en geen trek om te ontbijten dus pakje liga gegeten. Natuurlijk toen we terug kwamen hardstikke trek en op verjaardag me te goed gedaan aan salades en broodjes en een kroket. Zo stom! dus ik weet voor de volgende keer dat ik eerst een hele bak yoghurt ga eten en daarna pas naar verjaardag ga, ookal is het verjaardag met lunch. Heb de rest van de dag trouwens niks meer gegeten alleen nog thee gedronken dus dat ging dan wel weer goed. Expres extra goed de stal van paard uitgemest en nog wat rondgewandeld en opgeruimd dus wel wat lichaamsbeweging gehad. Baalde stiekem wel. Had zaterdagochtend weegmomentje en was wel 0,9 kilo afgevallen in 1e week.