Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ayo schreef:marleendv_88 schreef:Grote Klis hebben ze ook bij de winkel de Tuinen heb ik ontdekt. Zowel huismerk als van Vitotaal.
Ben nu erg benieuwd of het werkt
Bij mij Etos stond zo'n compleet rek van Vitotaal... Meer merken hadden ze daar geloof ik niet.
leeneliefje schreef:heeft iemand ervaring met die vichy normaderm lijn?
heb nu nog clearasil wash, maar mijn huid is altijd vrij trekkerig na het gebruik dus vroeg me af of de vichy normaderm beter was.
any suggestions?
oef, meestal smeer ik gewoon nachtcremepje op en hopsa, maar ik zal zeker de vichy aanschaffen denk ik!
Steentje schreef:Mijn huid ziet er uit om te huilen, werkelijk waar.
Afschuwelijk, en dit heb ik in geen jaar meer meegemaakt!
Vanavond maar eens een gezichtsbehandeling doen.
Is ook alweer heel wat weken geleden..
die van mij is ook erg
nog nooit zo erg geweest. En nu was ik vorige week zondag naar Derek Ogilvie geweest. Heb 2 super mooie foto's maar oeii die pukkels.. echt om te huilen. Heb hem nu in het zwart wit dan valt het minder op maar in kleur is hij echt *piep* leeneliefje schreef:heeft iemand ervaring met die vichy normaderm lijn?
heb nu nog clearasil wash, maar mijn huid is altijd vrij trekkerig na het gebruik dus vroeg me af of de vichy normaderm beter was.
any suggestions?
jeetje.. 
En daarna was het een grote teleurstelling. Wilde al bijna aan Vichy gaan beginnen, maar bang om iets duurs te kopen en dat het weer niet zou werken.

Wat een rare substantie. Olie-achtig en waterig tegelijk en het bleef zo op de huid liggen. Maar na enkele minuten was het mooi ingetrokken en zag je er niks meer van. Oke gelukkig, toch wel een fijn product.