Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Ben ik eigenlijk de enige in dit topic die naast lijnen nog iets anders aan zijn uiterlijk doet als cosmetische chirugie of iets dergelijks?
Dribbelkont schreef:mijn schema voor vandaag is:
O: dubbele boterham met kaas grote kom thee
T:broodkapje met 2 bekers water
M:dubbele boterham kaas met sla met pot thee
A: volkoren macaroni met witlof,ham,kip,en cashewnoten met pot thee
T:appel
daniella74 schreef:Het lijnen gaat niet zo heel goed maar mijn gezicht begint nu 10 dagen na de behandeling er beter uit te zien. Denk dat het gezonde eten daar ook aan bijdraagt. De velletjes enzo worden steeds minder en het lijkt of het littekenweefsel iets is vervaagd. Over 3 of 4 weken moet ik weer voor een behandeling en als het zo goed blijft gaan is het de pijn en "uitslag" absoluut waard.
Ben ik eigenlijk de enige in dit topic die naast lijnen nog iets anders aan zijn uiterlijk doet als cosmetische chirugie of iets dergelijks?
Suzanne F. schreef:Dribbelkont schreef:mijn schema voor vandaag is:
O: dubbele boterham met kaas grote kom thee
T:broodkapje met 2 bekers water
M:dubbele boterham kaas met sla met pot thee
A: volkoren macaroni met witlof,ham,kip,en cashewnoten met pot thee
T:appel
Klinkt goed!! Veel beter als die uithongerschema;s die ik hiervoor las.
Mensjes jullie eten te weinig. s'Ochtends al goed beginnen met 2 volkoren boterhammen, tussendoor wat fruit of liga/ontbijtkoek. 's Middags weer 2 volkoren boterhammen, tussendoor weer wat kleins en 's avonds gewoon bescheiden avondeten. (daar gaat het vaak fout, mensen eten overdag weinig maar 's avonds teveel)
Oja en 1,5 tot 2 liter water.
Je moet 's ochtends eten als een koning, 's middags als een edelman en 's avonds als een bedelaar.