Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocymax schreef:Gelukkig joyce, ik denk dat ik de griep krijg heb ook zere keel.
Joyce, hoelang benje nu aanval vrij??
Stephtj, wat heeft de neuroloog gezegd waar het vandaan kan komen?? iK moet 15 november voor de eerste keer, ben benieuwd.
rocymax schreef:Ik begin dan echt te denken dat het toch die vitamine d is, ik hoop het echt voor je, Joyce
Stephtj, Bij mij weet tot nu ook nog niemand waar het vandaan komt , ben benieuwd wat de neuroloog zegt.Krijg je die steken door je hele hoofd, of alleen maar op een plek? gelukkig heb ik daar niet zo'n last van.
rocymax schreef:Dat op de kant slapen waar het pijn doet heb ik ook, ik heb ook wel eens steken in mijnhoofd maar altijd aangenomen dt ieder mens dat wel eens heeft. Heb je dat van die steken ook tegen de neuroloog vertled, en wat zei hij daarvan?
joyce2 schreef:Ooeehw die steken vind ik altijd echt irritant, dat zijn echt van die vieze scherpe steken. Gelukkig trekt dat bij mij meestal vrij snel weg.
@Rocy: ik begin ook steeds meer te denken dat het van die Vitamine D komt. Dus dames, laat ook eens je bloed onderzoeken op vitamines/mineralen/tekorten. Ik kwam namelijk voor vermoeidheid en voelde me heel slap en gewoon bleeegh (ik geloofde toch al niet meer dat die migraine ooit weg zou gaan) en nu blijkt het dus toch met elkaar samen te hangen. al geloof ik niet dat ik er helemaal vanaf ben, maar het zou al lekker zijn als ik nog maar eens in de zoveel tijd een aanval zou krijgen, ipv wekelijks.
rocymax schreef:Macke, ik zie dat je zomig gebruikt hebt, dat kreeg ik de laatste keer voor geschreven en een paar dagen nadat ik dat ingenomen had kreeg ik enorme bloeduitstortingen en blauwe plekken op mijn benen. Had jij dat ook?