Ik heb ook last van een spastische darm en loop er voor bij een voetreflextherapeute Dit helpt goed
M_EL_ISSA
Geplaatst: 25-02-10 18:12
Maar als het een HK wordt, dan kunnen denk ik niet alle bokkers het topic vinden toch? Want het komt dan niet meer contineu terug in de actieve berichten dus wordt het ook niet gezien door mensen met een spastische darm.
Maar we zullen zien
LauraLala
Geplaatst: 25-02-10 18:12
hahah die van Petulan is koel
Amaryllis
Geplaatst: 25-02-10 18:13
Nouja, zonder darmen leven is ook zoiets ..
Dik, dun, rennen en hollen: in deel 2 laten we ons niet langer dollen Dik en dun mag je zelf invullen haha
Uhm goed eigenlijk Nouja, qua darmen dan Verder heb ik het idee dat ik niet echt veel in 1 les leer, kan best wat meer hebben. Morgen les 9 of 10, en kan alleen nog maar schakelen, gassen, remmen en een bochtje achteruit rijden.. Maar parkeren.. 1 keer gedaan omdat het even niet anders kon en toen had ik 5 vakken ruimte
M_EL_ISSA
Geplaatst: 25-02-10 19:07
Oh dat gaat inderdaad niet zo snel dan. Ik heb zometeen ( over anderhalf uur) mijn vierde les en dat is bij mij ook behandeld Behalve dan het achteruit rijden en parkeren
Er wordt hier ook lekker aan mij gedacht zeg Heb zo auto rijles maar er moesten nog boodschappen gedaan worden, dus ik had gevraagd of het iets snels kon zijn. Komen ze thuis met friet van de snackbar Ja... dan eet ik wel brood.
Had mijn bericht even geedit haha Mijn eerste les was al in het donker Heb nog maar 1 keer les in het licht gehad.
Manon_V
Geplaatst: 25-02-10 19:19
He.. das rot inderdaad dat ze niet aan jou denken.. Gebeurd hier helaas ook nog regelmatig
Wow, okee! Ik heb echt nog nooit in het donker gereden, wel met gladheid, maar jij wsl ook
M_EL_ISSA
Geplaatst: 25-02-10 19:22
Mijn tweede les zou in de gladheid geweest zijn, maar die was verschoven, een paar dagen daarna had ik wel les gehad. Maar waren de wegen wel al beter, sommige stukken waren nog wel glad.
Ik vind dat gewoon heel irritant, heb een uur geleden nog speciaal gevraagd of het iets snels kon zijn waar ik geen last van had. Was goed zeiden ze maar wordt er toch nog friet gehaald
Wat is er zo raar aan lessen in het donker? Mijn eerste tig lessen waren in het donker!
Enne, vervelend dat je nog niet zoveel hebt behandeld met lessen Manon. Dat had ik ook "vroeger" ook bij mijn rijleraar, maar straks gaat het opeens heel hard. Als je het gewone rijden op de weg goed onder de knie hebt, gaan je speciale verrichtingen straks ook veel makkelijker, dan hoef je niet meer zo na te denken over de basis handelingen (zoals gassen, remmen, sturen, schakelen) en kun je je echt focussen op het kijken en de oefening zelf!
M_EL_ISSA
Geplaatst: 25-02-10 19:54
Het ligt denk ik ook wel aan de rij-instructeur hoor, je één is wat makkelijker dan de ander. Ik ben nu ook bezig met kijken. Het gaat opzich wel goed, maar zodra er iets gebeurt wat anders is, dan krijg ik een black-out ofzo
Vorige keer was er bij een bushalte een wegopbreking, dus de bus die stopte op de rotonde. En toen moest ik dus ook stoppen op de rotonde, maar ik wist toen niet eens meer hoe dat nou moest