Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brittje88 schreef:hoor graag even jullie mening. Had weave van hair exclusive gekocht 100% human hair. Nu heb ik het 5 weken ingehad maar vind het toch wat te kort en wil langer haar. Vond het zonde om weg te gooien want het is gewoon nog goed. Dus heb het op marktplaats gezet. Het zijn 5 dubbele banen gedragen haar en 2 banen nog nieuw. Nu bied iemand er 25 euro voor. Heb er 68 euro voor betaald. vinden jullie het redelijk? Ik twijfel een beetje.
BeautyEmily schreef:brittje88 schreef:hoor graag even jullie mening. Had weave van hair exclusive gekocht 100% human hair. Nu heb ik het 5 weken ingehad maar vind het toch wat te kort en wil langer haar. Vond het zonde om weg te gooien want het is gewoon nog goed. Dus heb het op marktplaats gezet. Het zijn 5 dubbele banen gedragen haar en 2 banen nog nieuw. Nu bied iemand er 25 euro voor. Heb er 68 euro voor betaald. vinden jullie het redelijk? Ik twijfel een beetje.
Ik denk toch wel dat je er wat meer voor zou moeten kunnen krijgen hoor,
5 weken is niet echt lang toch?
En als de kwaliteit nog goed is!
BeautyEmily schreef:babydolll schreef:Maar gebruikte extentions? Ik vind het een mooie prijs, gebruikte zou ik niet kopen
Iemand die het geld voor nieuwe niet heeft misschien wel!
Als jij het een goede prijs vind, wat is het probleem dan?
Yv_ schreef:Alissa: ach ja, stom, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Gezien ik van die dunne sprieten heb, heb ik er helemaal niet bij stilgestaan dat sommige meiden het puur voor verlenging hebben ipv volume! Vind de kleur wel gaaf
, is dat je eigen kleur?
Drunksheep schreef:Ik heb een hele goede site, heel goedkoop en véél en goed [remy] haar!
http://www.hellogorgeoushairextensions.com/ > clip-in hair > Shop here for fabulous hair! > Salon specials $99!
En hier zie je een filmpje van een meisje die ze heeft aangeschaft; http://www.youtube.com/watch?v=UF06-2Q0-G0
Anthea schreef:Urselin, stijltang weglaten, staat je super!!
Yv_ schreef:Netje Clau! Heb je ook een fotootje van jezelf zonder extensions? Hoeveel heb je er nu in, 25 toch? Ik vind die slag erin ook helemaal niet misstaan, leuk spontaan juist!