Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Ja, binnen 12 uur ben je safe, ik ben nu gewoon ook nog safe hoor.
Seventje schreef:Ik heb even een vraagje over.. Ik heb van de week het mirena spiraaltje laten plaatsen. Hoelang bleven jullie meiden nog ongesteld na het plaatsen. Mijn arts zegt dat het wel 6 weken kan duren. Maar ja daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee
. Hoelang duurde het bij jullie? Dan kan ik nog hopen dat het minder lang duurt
Faelivrin schreef:Een onttrekkingsbloeding is een paar druppels, poes je moet ons niet zo laten schrikken hoor.Als je gewoon normaal bloedverlies hebt 4 dagen lang met of zonder de pil te slikken ben je niet zwanger. KAN wel maar die kans is ZO onwijs klein en dat komt ZO weinig voor..
Faelivrin schreef:Praat ons alsjeblieft niet bang want dan word het leven erg moeilijk.
Nienke schreef:Wat is er nou erger? Dat iemand die bang is zwanger te zijn omdat ze een pil gemist heeft tóch voor de zekerheid maar een test doet omdat ze weet dat een bloeding tijdens de stopweek geen garantie is, óf dat zo iemand opgelucht ademhaalt omdat ze een bloeding krijgt, maar tóch zwanger blijkt te zijn? En dus gewoon de pil door blijft slikken, geen foliumzuur slikt, en misschien wel een kind krijgt waar ze helemaal niet op gerekend had?
Ik vind het dus helemaal geen bangmakerij, het is gewoon belangrijk om te weten dat als je vermoed dat je zwanger bent je altijd even een test moet doen, ook als je 'gewoon' ongesteld wordt in je stopweek.
Faelivrin schreef:Als je je pil goed slikt kun je volgens Poes ook zwanger zijn, en dan word je volgens haar ook nog eens gewoon ongesteld.
Faelivrin schreef:Ja, maar de kans dat het er is die is héél klein poes.
Praat ons alsjeblieft niet bang want dan word het leven erg moeilijk.
De kans IS er ja, maar die kans is klein.
En dat jij het zo vaak mee maakt berust toch echt op toeval. En wat is bokt nou?
Dat is heel nederland EN belgie EN weet ik wat voor landen en wéééééét ik hoeveel leden!
Seventje schreef:Ik heb even een vraagje over.. Ik heb van de week het mirena spiraaltje laten plaatsen. Hoelang bleven jullie meiden nog ongesteld na het plaatsen. Mijn arts zegt dat het wel 6 weken kan duren. Maar ja daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee
. Hoelang duurde het bij jullie? Dan kan ik nog hopen dat het minder lang duurt