Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Nou kijk..
Zie je dat bolletje aan de achterkant vd piercing?
http://www.piercingshoponline.nl/images ... .jpg[/img]
Dat heb ik dus ook..
dat bolletje zit dus aan de binnenkant van m'n neus, en dus niet ERIN.
voor de rest is dat staafje dus kleiner dan het bolletje, en de huid groeit om het staafje zegje.
Dus als ik de piercing eruit wil halen.. kan dat niet(?) (dáár ben ik bang voor)omdat 't bolletje dikker is?
Beauty_yana0 schreef:Ik wist niet eens dat ze daar piercings zetten !
mariellexxx schreef:Dreamy schreef:Nou kijk..
Zie je dat bolletje aan de achterkant vd piercing?
http://www.piercingshoponline.nl/images ... .jpg[/img]
Dat heb ik dus ook..
dat bolletje zit dus aan de binnenkant van m'n neus, en dus niet ERIN.
voor de rest is dat staafje dus kleiner dan het bolletje, en de huid groeit om het staafje zegje.
Dus als ik de piercing eruit wil halen.. kan dat niet(?) (dáár ben ik bang voor)omdat 't bolletje dikker is?
Het is niet zo'n duidelijk plaatje, maar kan je het bolletje niet losdraaien van het staafje? Net als bij een navelpiercing?
Als dat niet kan bedoel je dan dat je eerst dat bolletje door je gaatje van je neus doet, en dan zit dat bolletje aan de binnekant van je neus, en dat staafje door je neusgat. En jij ben dan bang dat als je deze laat zitten je hem er niet meer uitkrijgt omdat dat bolletje dan door dat gaatje moet wat dan al kleiner is?
Als ik je zo begrijp denk ik dat dat wel mogelijk is... maar aangezien de foto wat klein is kan ik niet zien hoe groot dit bolletje is.
Je huid is wel heel erg rekbaar... maar als het bolletje echt groot is denk ik dat het niet kan... want het zit er dan wel eenmaal in.
Hier een heel slecht getekend plaatjeom wat uit te leggen:
Ik heb als ik een staafje heb altijd dit soort, deze zijn makkelijk en waarom? :
Je ziet dat paarse bolletje dat is gewoon wat aan de buitenkant zit, je doet hem dus in je neus, dat hoekje draait in jou neus en door dat haakje kan hij er niet makkelijk uitvallen. En hij kan er uit en snel een ander indoen zonder dat hij dichtgroeit.
snap ik je nu ? hahaha![]()
Myryana schreef:Plastic/kunstof balletjes kunnen je tanden even goed beschadigen hoor.. dat maakt niks uit.
mariellexxx schreef:Sja .. misschien kan het wel en moet je niet teveel waarde hechten aan mijn uitleg. dan kan je er maar op 1 manier achter komen ....
Iig wil ik wel weten wat je gaat doen nu ?